-17-

402 35 6
                                    

Karanlık bir oda. Bir kızın fısıltıları. "Korkuyorsun" "Ürküyorsun"...
*Mmmnh?

Karanlık bir oda. Kolunu oynatmaya çalışıyor ama oynatamıyor çünkü kolu zincirlenmiş. Zincirin diğer ucunda Furry var.
F:Sen tam bir aptalsın...

*N-Ne yapıyorsun?

F:5 ruhu beklemek yerine, neden şimdi bir kararlılık ruhu almıyorum ki?

*Bırak beni!

Frisk kendini ne kadar zorlasa da o zincirden kurtulamıyor. Furry ona benzeyen bir görüntüye giriyor. Tek farkı gözleri lila.
F:AHAHAHA! Sonunda bir vücudum oldu!

*Delirdim mi sen! Bırak beni!

F:Ah tatlı Frisk... Neler olacağını bilmiyorsun... İ Y İ U Y K U L A R T A T L I A R K A D A Ş I M . . .

*Bırak beni dedim!

Frisk kılıcını çıkartıp Furry'nin sol gözüne atıyor.

Frisk uykudan bağırarak uyanıyor. Chara içeri dalıyor.

*AaAAaA!

C:Frisk! Ne oldu!?

*Hhhhh............

C:Frisk?

Yanına oturur.
C:Ne oldu ikiz?

*F-Furry...

C:Furry?

*Furry bedenimi ele geçirmeye çalıştı...

C:S-Sonra?

*Sonra kılıcımı ona fırlattım ve uyandım. Ama benim sol gözüm neden acıyor?

Chara eliyle Frisk'in sol gözünü kapatan saçlarını çekti ve diğer eliyle azını kapattı.
C:İ-ikiz... K-korkma ama...

*Ama?

C:Sanırım gözün... Yani kan akmış...

*N-Ne???

C:Bekle..

Chara odadan hızlıca çıktı. Peçetelerle geri döndü ve Frisk'in sol gözünün etrafındaki kanları temizledi.
*P-Peki ne oldu?

C:Bilmiyorum... Ama sanırım Furry'i bir süre görmeyiz...

*Şimdi ne yapacağız?

C:Ne istersen...

*Korkuyorum Chara...

C:Korkma. Korkarsan daha kötü olursun. Furry artık gitti. Yok oldu, bir daha onu görmeyiz.

*T-Tamam...

Chara ona sarılır.
C:Hiç bir şey olmayacak ikiz. Bana inan...

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin