-14-

428 38 13
                                    

Waterfall'a vardığımızda Frisk su kenarına oturuverdi.
S:Frisk. Dolaşmayacak mısın?

*Çok yoruldum -<-

S:Peki...

Onun yanına gidip oturdum. Ayaklarını suyun içine sokmuştu. Ayakkabısı yerine parmak arası terlik giymişti.
S:Ayaklarını sudan çıkart. Yine hasta olacaksın.

*Bak bak bak... Biri dostunu önemsiyor ha?

S:Frisk? Senin neyin var? Günlerdir bi garip davranıyorsun...

~Frisk düşündü~
Geçen haftadaki rüyamda Sans bana Chara ile birlikte yer yüzüne gidersem, her şeyin mahvolacağını söyledi. Ama biz yer yüzüne nasıl çıktık?
*Nasıl...

S:Hı?

*Hı? Ha! Şey yok bir şey...

S:Peki... Ben yiyecek alıp geliyorum... İstediğin bir şey?

*Yok...

Ayağa kalkıp marketin önüne ışınlandım. İçeriden ketçap ve Frisk'in en sevdiği şeyden...
Frisk'in en sevdiği şey ne?
Bunu bilmediğime inanamıyordum. Dur... İlk Grillbys'e gittiğimizde... Patates kızartması almıştı... Peki patates çipsi?

Marketten hemen çıkıp Waterfall'a ışınlandım. Gittiğimde Frisk kendi kendine konuşuyordu.

*Bana bunu yaptığına inanamıyorum!

*Ha her şeyin sorumlusu ben oldum değil mi?

*Rahat bırak beni Furry! Birazdan Sans gelirse kendi kendime...

S:Frisk?

Kafasını kaldırdı. Sulu gözleriyle baktı.
*S-Sans...

S:Sen... Ağladın mı?

Yanına oturdum. Koluyla gözlerini sildi.
*H-Hayır... Sadece suyla yüzümü yıkadım...

Göz temasından kaçındı.
S:Frisk... Yalan söylüyorsun...

*Evet ağladım! Ağladım çünkü... Çünkü beni sadece dost olarak görüyorsun!

Tekrar ağlamaya başladı.
*Ben senin için sadece gereksiz bir dostum... Senin için bir değerim yok!

S:H-Hayır... Fri...

*Yanlız kalmak istiyorum, dedi sessizce.

S:N-Ne?

*Rahat bırakın beni. Bir sen, bir Furry... İlimizde çok üstüme geliyorsunuz!

S:Furry?

*O hiç kimse. Sadece bir dost...

Arkasına bakmadan koşmaya başladı. Bağırdım ama aldırmadı bile... Tekrar doğruldum... Her şeyin farkına yeni varmıştım.
~Frisk'e ilgi göstermediğim için onu sevmediğimi düşünüyor. Çünkü o beni seviyor. (Sans'ta jeton yere düşü sjshj) Ama bir kere durup beni dinlese. Onu sevdiğimi anlayacak ama kime ne..?~

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin