-37-

291 24 1
                                    

*Furry...

F:Efendim?

*Neden Chara'dan 5 ruh isteyip, alınca şehri yok etmeye kalktın...?

F:Emeral ve Rebeka benim ablalarım bunu biliyorsun değil mi?

*E-Evet...?

F: Hani Alphys, eski eşyaların arasında yakut renkte bir ruh bulmuş ya. O Emeral'in ruhuydu. Bariyeri kırmak için onu kullanınca...

*İntikam almak istedin...

F:Aynen öyle...

*Bana ne yapacaksınız...?

R:Hiçbir şey. Sadece bizim dünyamıza yaptıklarınızı göstermek istedik.

*N-Neyi?

E: Etrafına bak Frisk... Burası Snowdin... SiedTale'nin Snowdin'i... Sizin yok ettiğiniz Snowdin! Burası bizim evimiz! Evimiz Frisk! Evimiz! Ailemizin, arkadaşlarımızın olduğu tek yer! Bizim kardeşçe toplanabildiğimiz tek ger burası Frisk! Burasıydı... Bunların hepsini Chara ile yaptınız!

Rebeka Emeral'in yanına gidip önüne geçti.
R:Sakin ol Emeral...

E:Burası bizim evimiz...

Emeral arkasına bakmadan ağaçların arasında gözden kayboldu.
R:Emeral!

Rebeka arkasından gitti.

Furry'e baktım. Saçının ucuyla oynuyordu. Yüzü asıktı. Hemde baya...
F:Pfff...

Ayağa kalktı.
F:Gördün mü Frisk? Hoşuna gitti mi? Bunca yıldır beyninizde hayal ürünü olarak yaşıyoruz... Eski hayatımızı özledik... Tek gerçek olduğumuz yeri... Tek gerçekliği olan yeri... Dünyayı... Ayı... Güneşi... Eskiden dokunup hissettiğimiz her şeyi... Gerçek olmayı özledik... Fark edilmeyi, herkes tarafından duyulmayı özledik...

İç çekti.
F:Huh... Kimin umrunda ki...

Başka bir şey demeden diğerlerinin gittiği yola doğru yürümeye başladı.
*Furry? Ben nasıl geri dönücem?

Yürümeye devam ederek,
F:Birazdan transtan çıkarsın. Merak etme. Bu sana hir bir şey hissettirmeyecek...

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin