-49-

266 19 1
                                    

Ruhlar alemi...

Evet ruhlar alemi...

Ben buraya nasıl geldim...?

Ben ölmedim ki!

C:Frisk. Burası ruhlar alemiyse ben buraya nasıl geldim?

*Burası sadece UnderTale'ye ait... İsteyen herkes gelemez ama orada bulunan ruhlardan herhangi birinin dostu ve ya ailesinden biri gelebilir...

Arkadan yakut saçlı bir kız geldi.
R:Frisk?

*Merhaba Rebeka...

Yattığı yerden doğruldu.
R:Bu bir canlı? Frisk? Nası... Oh... Aaa... Sen Frisk'in kardeşisin... Yok ikizi... Memnun oldum Chara. Ben Rebeka. Bilirsin belki. WD Gasterin araştırma yapıcağını söyleyip öldüren üç kız kardeşten biriyim.

C:O zaman Furry'nin ablasısın! Memnun oldum...

R:Evet!

*Tanışmanıza memnun oldum. Chara bu arada burada kaç dakikadır duruyorsun?

C:Bilmem? Neden?

*Burada yarım saatten fazla durursan ruhun bedenini terk eder, yok olursun.

C:Ahah...

Elim kaşındı, elime baktım. Elimden arkası bakılıyordu. Arkası gözüküyor, şeffaftı.
C:Ehe... Friskkk...

Frisk korku içinde bana baktı. Sonra hemen yataktan fırladı.
*Rosey! Rosey! Nerdesin!

Bir siyahlı, kırmızılı gül çoçuk koşarak yanımıza geldi. Benim kazağımın aynısı üzerinde vardı.
*Rosey! Elinden geldiği kadar hızlıca Chara'yı dışarıya çıkart.

Kız elimi tuttuğu gibi beni arkasından sürükleyerek koşmaya başladı. O koşarken bende Frisk'e bakıyordum. Hiç bir şey yapmıyordu. Sadece arkamdan bakıyordu...

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin