Frisk'in gözleri tamamen kapanmıştı. Durumu hiç te iyi değildi. Onun için endişeleniyorduk. Özellikle Chara ve Sans...
O güller ruhunu da kapatmıştı...
Ağladığı zaman göz yaşı değil, kan akıyordu...
Sabah her zamanki gibi Frisk'in başında uyandım. Chara sandalye de uyuya kalmıştı. Frisk'ten sessiz bir mırıltı yükseldi. Gözlerinin önü tamamen güllerle kaplandığı için uyanık mı bilemedim.
*Mmmh...Sonra bir den çığırdı. Chara sandalyeden düştü.
*AAAAA!A:Frisk! Ne oldu!
*B-Ben... Göre... Miyorum.... Asriel! Kör mü oldum! Ordamısın cevap ver!
A:Ben burdayım Frisk... Chara da yanımda...
Chara yerden kalkmış, Frisk'e sarılmıştı.
*Chara...? Bu senmisin?Chara ağlamaya başlamıştı. Frisk'te ona sarıldı.
*Hey... Ağlama... Göremiyo olabilirim ama hissediyorum. Chara lütfen ağlama...Chara doğruldu. Frisk'in elini sıkı sıkı tuttu. Sonra sahte bir gülümseme yapıp, eliyle Frisk'in elini kendi yanağına götürdü.
C:Hayır... B-Bak ben gülümsüyorum... Ağlamıyorum...*Lütfen...
İçeriye Sans daldı.
S:NE OLDU!?!?C:Kapıyı çal bari -,-
Sans çıkıp kapıyı kapattı, tıklatıp girdi.
S:Girebilir miyim?C:Gir...
İçeri girdi. Yanımıza geldi ve Frisk'e baktı.
S:Frisk...?*Sans? Bu senmisin...? Sensin değilmi?
Sans kolumu çekip odanın diğer ucuna sürükledi.
S:Frisk'e ne oldu? Neden kör müş gibi davranıyo!A:Bunu sana söylemeyecektik... Ama zorlamak istemiyorum... Frisk, gül virüsüne yakalanmış. Tedavisi olmayan, ölümcül bir hastalık. Güller insan derisinin altından çıkıyor. Saç gibi. Ama gül...
Sans umutsuzca baka kaldı. En sonunda duvara yaslandı, aşarıya doğru kaydı ve iki eliyle yüzünü kapadı...
S:Bunlar neden oldu... Neden?A:Sans... Üzülmemen gerek. Frisk, birimizi üzgün hissederse hemen tedirgin oluyor. Belli etme...
Sans (zombi gibi) yavaşça kalkıp, boğuk gözlerle Frisk'in yanına gitti.
S:Frisk...*Sans...?
S:Benim Frisk...
Frisk, Sans'ı bulmaya çalıştı. Sans elini uzattı ve Frisk'in elini tuttu. Sans yatağın yanındaki sandalyeye oturdu.
*Sans... Sen iyimisin...?S:Ben iyiyim...
Göz yaşlarını tutamadı. Sessizce ağlamaya başladı. Ama aldırmadı. Frisk kafasını Sans'ın kucağına koydu...
Gece vakti düğünden geldik. Uyuyamadım bende yb yazdım =_=...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)
FanfictionBeyaz ve Siyah... Zıt renkler değil mi? Tıpkı bu zamanda yaşayan ikiz kardeşler gibi... Chara ve Frisk... Biri bir melek, diğeri tam bir şeytan... İşte... Bu kitapta da bu iki kız kardeşin yer altındaki hikayesini anlatacağım... Umarım beyenirsiniz...