-21-

353 30 2
                                    

C:B-Beni görmek için mi?

??:Evet...

C:Saçmalama! Ben senden yıllar önce vaz geçtim! Şimdi sen doğum günüme mi geliyorsun!

??:Bağırma...

Herkes bize bakıyordu. Merakla...
C:Neden bağırmiyim? Haklı değilmiyim! Seni DF ile birlikte gördükten sonra bir önemin kalmadı!

DF... DF... DF kim?...

...Hatırlıyorum... Dust Frisk... O zaman bu çocuk... Yada canavar...
C:Beni rahat bırak Dust... Yanlız kalmak istiyorum...

Chara hızlıca yerinden kalkıp çocuk parkına doğru yürüdü. Dust arkasından bağırdı ama aldırış etmedi...
D:Chara...

*Dust...

D:Ah... Fark etmedim... Uzun zaman oldu... Frisk...

*Aranızda ne oldu...?

FFrisk ve US!Chara Chara'nın yanına doğru gitti...
*Dust Frisk'in ayrılmanız ile ne alakası var?

Dust sakince içini çekti ve kuğulara döndü.
D:Dust Frisk çok hastalandı. Onu hastaneye götürdüm ama bir yararı olmadı. Doktor öleceğini söyledi. Son isteğinin benimle takılmak olduğunu söyledi. Onla bir süre takıldım. Sahilin oraya gittik. O sırada Chara oradan geçiyormuş. Bizi birlikte görünce... Gerisi malum...

*Hm... Bak Dust... Seni seviyorum... Knkm gibisin... Ama belli ki Chara bu işe çok kızmış... Yanlış anlama olsa bile... O bir kız Dust... Bir kere kalbi kırılınca toparlanması zor olur... Ben şimdi Chara'nın yanına gidip onu ikna etmeye çalışacağım... Ama sırf o üzülmesin diye...

D:S-saol...

*Ayrıca... Biri senin canavar olmadığını anlamadan gitsen iyi olur. Çünkü insanlar canavarlara pek iyi gözle bakmıyor...
Kalkıp Chara'nın yanına doğru sakin ama hızlı adımlar ile gittim...

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin