ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-7

9.1K 731 4
                                    


တစ္ေက်ာင္းလံုးကြၽန္ေတာ့္ကို ရြံ႐ွာမုန္းတီးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ Kris ကကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အေကာင္းဆံုးသူငယ္ခ်င္းပါ...ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ့္အေၾကာင္းကိုသိရင္ သူလည္း သူမ်ားေတြလိုကြၽန္ေတာ့္ကိုထားသြားမွာဘဲေလ...

"Kris shi ကဒီေန႔မွေက်ာင္းေျပာင္းလာတာလား?"

"imm ဟုတ္တယ္ ကိုယ္ကငယ္ငယ္ကတည္းက တ႐ုတ္မွာေနတာေလ ဟိုမွာPaPa ကCompany ေတြဦးစီးခိုင္းေနတာ ကိုယ္ကစိတ္မဝင္စားဘူးေလ အဲ့တာေၾကာင့္ ကိုယ့္အကိုတစ္ေယာက္ ကိုရီးယားေျပာင္းလာတာကိုလိုက္လာတာ"

"Aww အဲ့တာဆို ဒီမွာဘဲေနေတာ့မွာေပါ့"

"အင္းေျပာလို႔ေတာ့မရေသးဘူး PaPa ျပန္ေခၚရင္ေတာ့ျပ န္ရမွာေပါ့ အခုေတာင္မနည္းေျပာလာရတာ"

"Kris shi က..."

"Kris shi ေတြဘာေတြလုပ္မေနပါနဲ႔ Kris လို႔ဘဲေခၚပါ ရင္းႏွီးေနၿပီဘဲကို"

"Nae ဒါနဲ႔ Kris ကဘယ္အခန္းလဲ?"

"အခန္း? Arr ဟုတ္သားဘဲ အဲ့တာမသိလုို႔ရံုးခန္းလိုက္႐ွာေနတာ...သြားေတာ့မယ္ေနာ္"

"Nae ေဆးထည့္ေပးတာေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္ ဒါနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ရံုးခန္းလိုက္ပို႔ေပးရမလား?"

"အင္း...အဆင္ေျပရင္ေတာ့လိုက္ပို႔ေပးပါလား ရံုခန္းဘယ္မွာမွန္းမသိလို႔"

"အဲ့တာဆိုသြားရေအာင္ေလ ေက်ာင္းတက္ေတာ့မယ္"

"Ok"

Chanyeol လည္း Kris ကိုရံုးခန္းလိုက္ပို႔ေပးၿပီး အခန္းထဲဘဲတန္းလာလိုက္တယ္ Baek ေနရာကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူမေရာက္ေသး...

"ဘယ္ေတြသြားေနပါလိမ့္?"

သူလည္းသူ႔ေနရာသူဝင္ထိုင္ၿပီး Baek ကိုေစာင့္ေနလိုက္တယ္

ေဟာ...လာပါၿပီ သူ႔ရဲ႕သခင္ေလး...
အယ္! သူဘာျဖစ္ေနတာလဲ မ်က္ႏွာလည္းမေကာင္းဘူး...ေဒါသထြက္ေနသလိုဘဲ

Chanyeol ၾကည့္ေနတုန္း Baekhyun ကလည္းသူဘက္လွည့္လာၿပီး သူ႔ကိုေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္စိုက္ၾကည့္ေနတယ္...ဒါေပမဲ့ Chanyeol အၾကည့္ေတြမခြာမိ...Baekhyun မ်က္လံုးေတြကသံလိုက္ လိုဆြဲေဆာင္လြန္းတယ္...

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now