ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-10

9.4K 640 7
                                    


"Hey Chanyeol!! Chanyeol"

Chanyeol ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ Kris နဲ႔ေတြ႔တာမို႔မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ အျမန္ေလ်ွာက္လာခဲ့တယ္ Kris ေခၚသံကိုမၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရင္းေပါ့...Baek က Kris နဲ႔မေပါင္ရဘူးေျပာထားတယ္ေလ တတ္ႏိုင္သမ်ွေ႐ွာင္မွျဖစ္မယ္...

အခန္းထဲေရာက္ျပန္ေတာ့တယ္ Kris ကသူ႔ေဘးမွာထိုင္တာဆိုေတာ့ စကားမေျပာျဖစ္ေအာင္စာထဲကိုဘဲအာရံုစိုက္ထားမိတယ္

ေန႔လည္ေက်ာင္းဆင္းေတာ့...

"Chanyeol ငါနဲ႔အတူ canteen သြား...."

Kris ေျပာမဲ့စကားေတြေတာင္ေလထဲတင္ရပ္တန္႔သြားရတယ္...သူစာအုပ္သိမ္းေနတုန္း႐ွိေသးတယ္ Chanyeol ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိေတာ့...

ဟူး...ဒီေကာင္ဘာျဖစ္ေနလဲမသိဘူး ငါ့ကိုေ႐ွာင္ေနတယ္...Baekhyun ဘာေျပာထားျပန္ၿပီလဲမသိဘူး...ညေနက်မွ baby ကိုမိတ္ဆက္ေပးရင္းေမးၾကည့္ရမယ္...

~~~~~~~~~~~ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္~~~~~~~~

အတန္းထဲတစ္ေယာက္တည္းမိႈင္ေနတဲ့ Baekhyun ေၾကာင့္...

Kai-" Baekhyun ဒီေန႔ေရာဘာျဖစ္ျပန္ၿပီလဲ မင္းဒီရက္ပိုင္းအတြင္းဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲကြာ"

Sehun-" Chanyeol နဲ႔အဆင္မေျပလို႔လား?"

D.O.-" Baekhyun မင္းကိုယ္မင္းလိမ္တာေတာ္ရံုဘဲေကာင္းတယ္...မင္းရဲ႕အဲ့ဒီ့မုန္းေနတဲ့စိတ္ေတြကိုနည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ေလ်ွာ့လိုက္ပါလား"

Baek-"ေတာ္ၿပီကြာ အဲ့အေၾကာင္းမေျပာဘဲေနရေအာင္"

Sehun-" မင္းလည္းညစ္ေနတာဆိုေတာ့ ငါတို႔ေက်ာင္းဆင္းရင္ club ကိုလိမ့္ရေအာင္ဘယ္လိုလဲ?"

Luhan-" Hun ေတာ္ေတာ္ကဲေနတယ္ေနာ္ ေကာင္မေလးေတြနဲ႔တြဲကလို႔ကေတာ့ အျပတ္ဘဲ"

Sehun-" Lu ရယ္ျပတ္ေတာ့မျပတ္လိုက္ပါနဲ႔ မကနဲ႔ဆိုမကဘူးေနာ္"

Luhan-" ၿပီးေရာ အဲ့တာေၾကာင့္ hun ကိုခ်စ္ေနရတာ"

Sehun-" ကိုယ္ကလည္း ေဟာဒီ့က နတ္သားေလးကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္ဗ်ာ...ကဲ Baekhyun ဘယ္လိုလဲ သြားမွာလား?"

Baek-"Ok ေလ ငါလည္း club သြားခ်င္ေနတာနဲ႔အေတာ္ဘဲ သြားၾကတာေပါ့"

~~~~~~~~~~~~ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္~~~~~~~

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now