ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-14

8.8K 577 5
                                    

Chen hyung အရင္တုန္းကအေၾကာင္းေတြျပန္ေျပာျပၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ Baekhyun တစ္ေယာက္မ်က္ရည္အသြင္သြင္က်ေနေလၿပီ...

"Hyung အျပစ္ပါ hyung သာသူ႔ကိုအတင္းမေခၚခဲ့ရင္ ဒီလိုေတြျဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူး"

"Arniya hyung အမွားမဟုတ္ပါဘူး Yixing hyung အမွားလည္းမဟုတ္ဘူး ကံၾကမၼာ....ကံၾကမၼာကရက္စက္ခဲ့တာ ဒါေပမဲ့...ဒါေပမဲ့အႀကီးအက်ယ္မွားခဲ့တာက ကြၽန္ေတာ္ျဖစ္ေနတယ္...ဘာအျပစ္မွမ႐ွိတဲ့ yeol ကိုႏွိပ္စက္ခဲ့မိတယ္ ကြၽန္ေတာ္အမွားႀကီးမွားခဲ့တယ္ တကယ္တမ္းအျပစ္႐ွိတာ ကြၽန္ေတာ္ပါ T~T"

"မင္းလည္းမသိလို႔ျဖစ္သြားတာဘဲေလ ကိ္ုယ့္ကိုကိုယ္အျပစ္တင္မေနပါနဲ႔ေတာ့"

"ကြၽန္ေတာ့္ျပန္ေတာ့မယ္ hyung...noona ေရာဘဲ ကြၽန္ေတာ္ျပန္ၿပီေနာ္"

"ေအးပါ ငါတို႔ China မျပန္ခင္လာလည္ဦးေနာ္ Chanyeol ကိုပါေခၚလာခဲ့"

"Nae noona"

Baekhyun, Chen တို႔ကိုုႏႈတ္ဆက္ၿပီးေတာ့ အိမ္ကိုအျမန္ဆံုးျပန္လာခဲ့လိုက္တယ္...တစ္လမ္းလံုးလည္းမ်က္ရည္ေတြကတားဆီးမရေအာင္က်ေနခဲ့တယ္...မတားဆီးေတာ့ပါဘူး လြတ္လပ္စြာက်ဆင္းပါေစေတာ့ တားလို႔မရမဲ့တူတူလြတ္လပ္စြာက်ဆင္းပါေတာ့...

Miyanae yeol ah jinja miyanae...

~~~~~~~~~~~ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္~~~~~~~~

Chanyeol's POV,

ကြၽန္ေတာ္အိမ္ျပန္ေရာက္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီ
Baek အခုထိျပန္မေရာက္ေသးဘူး ေမွာင္ေတာင္ေမွာင္ေနၿပီကို....

"ေျပာေတာ့ခဏေလးဆိုၿပီးေတာ့ ဟြန္႔ ျပန္လာမွစိတ္ေကာက္ပစ္ဦးမယ္ puppy စုတ္..."

ပါးစပ္ကသာစိတ္ေကာက္မယ္ေျပာေနေပမဲ့စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ပူေလာင္ေနၿပီ...တစ္ခုခုမ်ားျဖစ္ေနတာလား?

ဟူး....ျပန္လာပါေတာ့ Baek ရယ္ကြၽန္ေတာ္စိတ္ပူလွၿပီ...

ကြၽန္ေတာ္စိတ္ပူလြန္းလို႔ထိုင္မရထမရျဖစ္ကာ ဧည့္ခန္းထဲမွာ ေခါက္တုန္႔ေခါက္ျပန္ေလ်ွာက္ေနမိတာ ဘယ္ႏွေခါက္မွန္းမသိေတာ့...အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ ကားသံၾကားလို႔ေျပးၾကည့္ေတာ့...ျပန္လာပါၿပီ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ puppy ေလး...

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now