Chanyeol တကယ္ေတာ့ေၾကာက္ေနမိတယ္ ဒီလိုဒိတ္ဒိတ္ၾကဲ FireLight အဖြဲ႔နဲ႔သူငယ္ခ်င္းလုပ္ရမယ္ဆိုေတာ့..
စကားအတန္ၾကာေျပာၿပီးတဲ့ေနာက္သူသိလိုက္ရတာ FireLight ဆိုတာအဲ့ေလာက္လဲမဆိုးပါဘူးလို္႔...
သူတို႔အားလံုသေဘာေကာင္းၾကတယ္ ခင္ဖို႔လည္းေကာင္းတယ္ ႐ုပ္လည္းေခ်ာတယ္ ခ်မ္းလည္းခ်မ္းသာတယ္ သေဘာလည္းေကာင္းပါလ်က္ ဘာလို႔အျမဲတမ္းသူမ်ားေ႐ွ႕ဆိုမ်က္ႏွာခက္ထန္ၿပီးဆိုးေနရတာလဲ?"Yeol ah ေက်ာင္းဆင္းရင္အရင္ျပန္ႏွင့္လိုက္ေနာ္ Sehun တို႔လိုက္ပို႔ေပးလိမ့္မယ္ ကိုယ္တစ္ေနရာသြားစရာ႐ွိလို႔"
"ၾကာမွာလား?"
"သိပ္ေတာ့မၾကာဘူး ခဏပါဘဲ"
"ၿပီးေရာေလ အဲ့တာဆို ညစာစားဖို႔ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္ Baek"
"ဟုတ္ပါၿပီဗ်ာ ကိုယ္ေစာေစာျပန္လာခဲ့မယ္ေနာ္ ဟိတ္ေကာင္ေတြ ငါ့yeol ကိုစိတ္ခ်မယ္ေနာ္ အိမ္အထိလိုက္ပို႔ေပးလိုက္"
"အမေလး အျဖစ္သည္းေနလိုက္တာ ေအးပါ ေသခ်ာပို႔ေပးလိုက္ပါ့မယ္"
အမွန္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ yeol နဲ႔ခ်စ္သူျဖစ္တဲအထိမ္းအမွတ္နဲ႔ လက္စြပ္ဆင္တူဝတ္ခ်င္လို႔သြားဝယ္မွာေလ...Yeol ကိုေတာ့သက္သက္ထားခဲ့တာ သူအံျသသြားေအာင္လို႔...
Baekhyun တစ္ေယာက္သူ႔စိတ္ႀကိဳက္လက္စြပ္ေရြးၿပီး အျပန္လမ္းမွာ လူတစ္ေယာက္နဲ႔ဝင္တိုက္မိတယ္
"အ့~~sorry ကြၽန္ေတာ္မျမင္လိုက္လို႔ပါ"
"ရပါတယ္...ဟင္! Chen hyung?"
"Baek...Baekhyun မလား? ေတြ႔ရတာဝမ္းသာလိုက္တာကြာ မေတြ႔ရတာေတာင္ၾကာၿပီ"
"Nae hyung, hyung တို႔ China ကိုေျပာင္းသြားတာဆို ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ဒီေရာက္ေနတာလဲ?"
"ဟုတ္တယ္ hyung တို႔လည္း ဟိုေန႔ကမွျပန္ေရာက္တာ မင္းသူငယ္ခ်င္း Tao ေမႊလို႔ေလ"
"ဗ်ာ! Tao ပါျပန္ေရာက္ေနတာလား?"
"ဟုတ္တယ္ သူ႔ခ်စ္သူကိုမေတြ႔ရရင္ေသရပါေတာ့မယ္ဆိုၿပီးထြက္ေျပးလာတာေလ PaPa တို႔စိတ္ဆိုးေနလို႔ အဲ့တာ hyung တို႔ကျပန္လိုက္ေခၚတာ"
"အဲ့တာဆို hyung ကခဏဘဲေနမွာေပါ့"
"ဟုတ္တယ္ baekhyunee ရဲ႕"
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားရဲ ့အ႐ွင္သခင္(complete)
FanfictionBaekhyun - ငါမင္းကိုေသေလာက္ေအာင္မုန္းတယ္ Park Chanyeol. Chanyeol- ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ Baek ကိုကြၽန္ေတာ့္အသက္ထက္ပိုခ်စ္တယ္ Baek ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပန္ခ်စ္လာမယ့္အခ်ိန္ထိက်ြန္ေတာ္ ေ...