ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-15

8K 531 12
                                    


"Baek ah ကြၽန္ေတာ္ အျပင္ခဏသြားလိုက္ဦးမယ္ "

"ဘယ္လဲ ဟိုေကာင္ Kris နဲ႔သြားေတြ႔မလို႔လား"

"ေရာ္ ခက္ၿပီ မဟုတ္ပါဘူး toilet သြားမလို႔"

"ကိုယ္လိုက္ခဲ့ရမလား"

"ရပါတယ္ baek ရဲ႕ canteen မွာသာေစာင့္ ကြၽန္ေတာ္ လာခဲ့မယ္"

"ၿပီးေရာ ျမန္ျမန္ျပန္လာခဲ့ေနာ္"

"အျဖစ္သည္းေနလိုက္တာကြာ မင္းခ်စ္သူကဘယ္မွထြက္မေျပးဘူး အဲ့ေလာက္လဲျဖစ္မေနနဲ႔"

"မင္းက်ေတာ့ေရာ မင္း မ်က္ျပဴးကို အျဖစ္မသည္းေနတာက်ေနတာဘဲ Kim Kai"

"Yah Byun Baekhyun ငါ့ ခ်စ္ေလးကိုဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ မင္းခ်စ္သူက်ေတာ့ နားကားေနၿပီးေတာ့"

"အဲ့နားကားေလးကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာ မင္းမ်က္ျပဴးလိုမဟုတ္ဘူး"
( ျပဴးကေတာ္မ်ားအ႐ိုးနဲ႔ puppy လႊတ္ၾကကုန္😁)

"ဒီေလာက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ငါ့ျပဴးေလးကိုမ်ား...."

"Yah Kim Kai ဘာျပဴးေလးလဲ မင္းေသခ်င္ေနၿပီလား"

"အ့~~ ခ်စ္နာတယ္ နားရြက္မဆြဲနဲ႔ေလ ေယာင္သြားလို႔ပါ လႊတ္ေနာ္ အား...."

"ၿပီးေရာ ေနာက္တစ္ခါမေယာင္နဲ႔ Byun Baekhyun shi ေနာက္တစ္ခါမင္းငါ့ကိုအဲ့နာမည္ေခၚရင္ မင္းနားရြက္လည္းျပတ္ၿပီမွတ္"

"အမေလး ေၾကာက္စာႀကီး မ်က္ျပဴးလို႔ေနာက္မေခၚေတာ့ဘူးေနာ္"

ခြပ္~~

"Yah D.O. ဘာလို႔ခြက္နဲ႔ေခါက္တာလဲ"

"မင္းကိုအဲ့နာမည္မေခၚနဲ႔လို႔ေျပာထားတယ္ေလ"

အခုခ်ိန္မွာ သူတို႔ကိုလာၾကည့္ရင္ ရန္ပြဲတိုင္းထိပ္ဆံုးကပါတဲ့ FireLight အဖြဲ႔လို႔ဘယ္သူကထင္မွာလဲ...

Canteen မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြစေနာက္ရင္း Chanyeol ကိုေစာင့္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီ...
တစ္ခုခုမ်ားျဖစ္ေနတာလား မျဖစ္ေသးပါဘူး လိုက္သြားၾကည့္ဦးမွပါဘဲ...

"ဟိတ္ေကာင္ေတြ ငါ yeol ေနာက္ခဏလိုက္သြားလိုက္ဦးမယ္ သူဒီေရာက္လာရင္ ဒီမွာဘဲေစာင့္ေနလို႔ ေျပာလိုက္ေနာ္"

"Ok"

သူလိုက္သြားေတာ့လည္းမွာျမင္လိုက္ရတဲ့ ျမင္ကြင္းကသူ႔ရဲ႕ေဒါသကို အျမင့္ဆံုးေရာက္သြားေစတယ္

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now