ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-22

7K 436 16
                                    

"Baek ah Gwinchana? မ်က္ႏွာမေကာင္းပါလား baek's appa ကဘာေျပာလိုက္လို႔လဲ"

"Yeol ah ကိုယ္...ကိုယ္မဂၤလာပြဲကိုလက္ခံလိုက္ၿပီ"

"ဟမ္? wae....waeyo? က်ြန္ေတာ့္ကိုမထားခဲ့ဘူးဆို....ဘာလို႔...ဘာလို႔လက္ခံလိုက္တာလဲ? က်ြန္ေတာ့္ ကိုမခ်စ္ေတာ့လို႔လားဟင္"

"မငိုပါနဲ႔ yeol ရယ္ ကိုယ့္စကားကိုလည္းဆံုးေအာင္နားေထာင္ပါဦး ကိုယ့္ကိုယံုတယ္မလား"

ဘာမွမေျပာဘဲေခါင္းငံု႔ၿပီးသာအသံတိတ္ငိုေကြၽးေနတဲ့သူ....

"Yeol ဒီမွာၾကည့္စမ္း...ကိုယ့္ကိုယ္ၾကည့္"

သူေျပာလိုက္ေတာ့ တစ္ျဖည္းျဖည္းေခါင္းေမာ့လာတဲ့ yeol....မ်က္ဝန္းထဲမွာမ်က္ရည္ဥေလးေတြတြဲခိုလို႔...

"ကိုယ့္ကိုယံုတယ္မလား"

"အင္း ယံုတယ္"

"အဲဒါဆိုရၿပီ ကိုယ္ yeol ကိုဘယ္ေတာ့မွထားမသြားဘူး yeol နဲ႔ဘဲတစ္သက္လံုးေနမွာ"

"အဲတာဆိုမဂၤလာပြဲကိစၥကေရာ"

"အဲတာကအေၾကာင္း႐ွိလို႔ပါ ခဏေလးဘဲသည္းခံေပးေနာ္ အရာအားလံုးၿပီးဆံုးေတာ့မွာပါ"

"Baek ကိုယံုပါတယ္"

~~~~~~~~~ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္~~~~~~~

At wedding day>>>>>

ကိုရီးယားမွာ႐ွိသမ်ွ company ပိုင္႐ွင္သူေဌးေတြ အထက္တန္းလႊာကလူႀကီးလူေကာင္းေတြ...media ေတြနဲ႔ မဂၤလာပြဲႀကီးကစည္ကားလွတယ္...ကိုရီးယားတစ ္ႏိုင္ငံလံုးမွာလည္းမဂၤလာသတင္းကနာမည္ႀကီးလွ သည္....
မဂၤပြဲကို႐ုပ္သံလိုင္းေတြကပါတိုက္႐ိုက္ထုတ္လႊင့္ေနၾကသၫြအတြက္တစ္ႏိုင္ငံလံုးနီးပါးစိတ္ဝင္တစား ျကည့္ေနၾကေလသည္....

မဂၤလာသတို႔သမီး Kim Na Na ကေတာ့ သူလိုခ်င္တာရၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္အလြန္ပင္ေပ်ာ္ရႊင္ေနသည္...သတို႔သားရဲ႕မ်က္ႏွာမွာလည္းေပ်ာ္ရႊင္မႈကအထင္းသား...သို႔ေပမဲ့သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ခ်င္းကတူပါမလား...

အခမ္းအနားစတင္ေတာ့ ဓာတ္ပံုေတြကတဖ်တ္ဖ်တ္႐ိုက္ကူးေနတာမ်က္စိေတာင္မူးလာရတယ္...

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now