ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-8

9.3K 686 4
                                    


သူဒီလိုမရယ္ျဖစ္ခဲ့တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ...
Gomawow Kris ah မင္းေၾကာင့္ငါအရမ္းေပ်ာ္ရႊင္ရပါတယ္...

"Kria ah မင္းဗိုက္မဆာဘူးလား? တစ္ခုခုသြားစားရေအာင္ေလ"

"Ok Let's go to canteen"

At Canteen>>>>>

Canteen မွာမုန္႔စားေနတဲ့ Sehun တို႔ဆီ ေဒါသတႀကီးေလ်ွာက္လာတဲ့ Baekhyun...

Sehun-"Baekhyun ဒီတစ္ေခါက္ေရာဘာျဖစ္ျပန္ၿပီလဲ? တသ္ေန႔လံုးေဒါသထြက္ေနတာဘဲ"

D.O.-" ဟုတ္တယ္ Baekhyun မင္းဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ? ငါတို႔ကိုေျပာျပလို႔ရရင္ေျပာျပ......"

D.O. ေျပာေနသည္ကိုနားမေထာင္ဘဲ တစ္ေနရာသို႔သာစိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ Baekhyun...

D.O. လည္းBaekhyun ၾကည့္ေနတဲ့ေနရာကိုၾကည့္မိေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္စေနာက္ရင္း canteen ထဲဝင္လာတဲ့ Chanyeol နဲ႔ Kris...

သူတို႔က Baekhyun ကိုမျမင္ေပမဲ့ Baekhyun မ်က္လံုးထဲမွာေတာ့ ေဒါသရိပ္ေတြအျပည့္...

Luhan-" Baekhyun ေဒါသျဖစ္ေနတဲ့အေၾကာင္းကိုသိသြားသလိုဘဲ"

Kai-"လက္စသတ္ေတာ့ ႏွလံုးသားေရးရာကို"

D.O.-" Baekhyun မင္း Chanyeol ကိုခ်စ္ေနတာလား?"

Baek-" ငါက?သူ႔ကို? ဟင့္အင္း မခ်စ္ဘူး ငါသူ႔ကိုမုန္းတယ္ ငါ့ noona ကိုသတ္တဲ့လူရဲ႕ညီကိုေသေလာက္ေအာင္မုန္းတယ္"

D.O.-" မင္းကိုယ္မင္းမလိမ္ပါနဲ႔ Baekhyun မင္းသူ႔ကိုခ်စ္ေနပါၿပီ"

Baek-"Arni မခ်စ္ဘူး ငါသူ႔ကိုဘယ္ေတာ့မွမခ်စ္ဘူး"

D.O.-"ခ်စ္တယ္ဆိုလည္း ခ်စ္တယ္ေပါ့ ဘာလို႔ကိုယ့္ကိုကိုယ္ညာေနရတာလဲ ငါမင္းကိုေနာင္တမရေစခ်င္ဘူး Baekhyun"

Baekhyun's POV,

D.O. ေျပာတာကိုကြၽန္ေတာ္နားလည္ပါတယ္...ကြၽန္ေတာ္ဝန္ခံတယ္ သူ႔ကိုခ်စ္ေနမိၿပီဆိုတာ...ဒါေပမဲ့ထုတ္မျပာဘူး...ဘယ္ေတာ့မွ...

Park Chanyeol မင္းမွာဘာေတြအဲ့ေလာက္ရယ္စရာမ်ားေနတာလဲ? ငါ့တစ္ေယာက္လံုးကိုမျမင္ရေအာင္ ဘာေတြမိုးမျမင္ေလမျမင္ျဖစ္ေနတာလဲ?

မုန္းတယ္!!...မင္းကိုလည္းမုန္းတယ္ မင္းကိုခ်စ္မိတဲ့ငါ့ကိုယ္ငါလည္းမုန္းတယ္...ငါပိုင္တဲ့မင္းအျပံဳးေတြကိုလုယူသြားတဲ့ အဲ့ဒီ့ Wu Yifan ဆိုတဲ့ေကာင္ကိုလည္းမုန္းတယ္...မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုတူတူတြဲမင္ေနရတာကိုလည္းမုန္းတယ္...ခဏေနရင္မင္းအဲ့လိုရယ္ႏိုင္ပါဦးမလား ေစာင္ၾကည့္ေနလိုက္ Park Chanyeol...

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now