ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-11

9.5K 650 8
                                    


Baekhyun's POV,

ကြၽန္ေတာ္ၾကားခ်င္ခဲ့တာ သူ႔ပါးစပ္ကေန ေနာက္ Wu Yifan နဲ႔မေပါင္းေတာ့ပါဘူးလို႔ေျပာတဲ့စကားသံေလးကိုၾကားခ်င္ခဲ့တာ...ဒါေပမဲ့သူမေျပာခဲ့ဘူး ခါးပတ္နဲ႔အသားကုန္လႊ႐ိုက္ေနတာေတာင္အသံလံုးဝမထြက္ခဲ့ဘူး....ဒီအတိုင္းဆို သူေသသြားလိမ့္မယ္ ကြၽန္ေတာ့္ေဒါသမေျပေသးတာမို႔ ျခံထဲမွာ ဒူးေထာက္ထိုင္ခိုင္းေတာ့လည္း မထႏိုင္လို႔ျပန္လဲက်သြားတာေတာင္မရရေအာင္ထၿပီး ျခံထဲဆင္းသြားတယ္...အျမဲတမ္းကြၽန္ေတာ့္စကားကိုတေသြမသိမ္းနားေထာင္တာေကာင္းေပမဲ့ အခုခ်ိန္မွာ စကားနားေထာင္ၿပီးဘာမွျပန္မေျပာတာ ကြၽန္ေတာ့္ေဒါသကို အထြတ္အထိပ္ေရာက္ေစတယ္ဆိုတာ သူတကယ္ဘဲမသိတာလား...

သူျခံေ႐ွ႕မွာဒူးေထာက္ထိုင္ေနတဲ့ တစ္ေလ်ွာက္လံုး ကြၽန္ေတာ္လည္း အခန္းထဲမွာဒူးေထာက္ထိုင္ၿပီး သူ႔ကိုၾကည့္ေနခဲ့တာ သူသိႏိုင္ပါ့မလား?

သြားျပန္ေခၚလိုက္ရင္ေကာင္းမလား??

Arni ဘာလို႔သြားေခၚရမွာလဲ အဲ့ထက္ေတာင္ပိုအျပစ္ခံသင့္တယ္...

မျဖစ္ဘူး ဒီေလာက္ေအးေနတာ အက်ႌအပါးေလးတစ္ထည္တည္းနဲ႔ ဒီအတိုင္းဆိုသူေသသြားလိမ့္မယ္...

မဟုတ္ဘူး! မေခၚဘူး စိတ္ထိန္းစမ္း Byun Baekhyun မင္းကသူ႔ကိုမုန္းတယ္ေလ...

Arni မဟုတ္ဘူး ငါသူ႔ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္...သူမ႐ွိရင္မျဖစ္ေတာ့တဲ့အထိ ခ်စ္တာ...

မင္းကခ်စ္ေပမဲ့သူက မင္းထက္ Wu Yifan ကိုအေရးေပးတယ္ေလ...

မဟုတ္ဘူး!! သူငါ့ထက္ Wu Yifan ကိုအေရးေပးတာမဟုတ္ဘူး...သူလည္းငါ့ကိုခ်စ္မွာပါ...ခ်စ္လို႔...ခ်စ္လို႔ ငါဘာလုပ္လုပ္သည္းခံေနတာေပါ့...Wu Yifanနဲ႔မေပါင္းဖို႔ေျပာလည္းသူ႔ငါ့စကားနားေထာင္မွာပါ...မိုးေတြအရမ္းရြာေနၿပီ သူ...သူေသသြားလိမ့္မယ္ မျဖစ္ဘူး သြားေခၚမွရမယ္...

Baekhyun တစ္ေယာက္တည္း Chanyeol ကိုခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ သူအမကိစၥလက္စားေခ်ခ်င္လို႔မုန္းတဲ့စိတ္ႏွစ္ခုၾကား ဗ်ာမ်ားေနေတာ့သည္...

Chanyeol ကိုခ်စ္တဲ့စိတ္က သူမိုးေရေတြထဲမွာဒူးေထာက္ထိုင္ေနတာကို မၾကည့္ရက္တာေၾကာင့္သြားေခၚခ်င္ေပမဲ့ လက္စားေခ်ခ်င္တဲ့စိတ္ကေတာ့ ဒီအတိုင္းပစ္ထားခ်င္ခဲ့တယ္...

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now