ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-21

6.5K 450 11
                                    

Baek သက္သာသြားၿပီးေဆးရံုကဆင္းတာဒီေန႔ဆို ၃ ရက္႐ိွၿပီ Kim Na Na ကေတာ့ မ်က္ႏွာပင္လံုးဝမျမင္ရ....အခုခ်ိန္ထိေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္အေႏွာက္အယွက္ဆိုတာမ႐ွိေပ...
အခုေတာ့ Appa ေခၚလို႔ baek တစ္ေယာက္သြားေတြ႔ရသည္....
ဘာေတြျဖစ္ဦးမလဲမသိဘူး ဘာဘဲေျပာေျပာ yeol နဲ႔ေတာ့ဘယ္ေတာ့မွလမ္းမခြဲဘူး....

"Appa ကြၽန္ေတာ္ေရာက္ပါၿပီ ဘာေျပာစရာ႐ွိလို႔ေခၚလိုက္တာလဲ"

"မင္း Chanyeol နဲ႔ျဖတ္လိုက္ပါ "

"မျဖတ္ႏိုင္ဘူး Appa ကြၽန္ေတာ္ Chanyeol ကိုတစ္ဘဝလံုး Arni ဘဝဆက္တိုင္းခ်စ္ဖို႔ထိရယ္ရြယ္ခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုဘဲလက္ထပ္မယ္"

"သူ႔ကိုဒုကၡမေရာက္ေစခ်င္ဘူးဆိုရင္ မင္းေနာက္ဆုတ္လိုက္တာပိုေကာင္းလိမ့္မယ္"

"Hak...ဘာလဲ Appa ကၿခိမ္းေျခာက္တာလား? Appa ၿခိမ္းေျခာက္တိုင္းလမ္းခြဲေပးမဲ့အထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္မပါဘူး....ကြၽန္ေတာ္က YiXing Hyung လိုေတာ့မလုပ္ႏိုင္ဘူး ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူကိုရေအာင္ကာကြယ္မယ္"

"ဘာ!!!!Byun Baekhyun မင္းကငါ့ကို အာခံတာလား"

"Arni ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕သေဘာကိုေျပာျပတာပါ Appa ဆက္လုပ္တုန္းဘဲေနာ္....Appa ေနာင္တမရဘူးလား noona ေသတာ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုတာ Appa သိပါတယ္...ဒါနဲ႔ေတာင္ဆက္ၿပီး...."

"ေတာ္ေတာ့ Byun Baekhyun!!! မင္း noona ကသူ႔ဘာသာစဥ္းစားဥာဏ္မ႐ွိလို႔ေသတာ ငါနဲ႔...ငါနဲ႔ဘာမွမဆိုင္ဘူး မင္းအခုခ်က္ခ်င္းငါ့ေ႐ွ႕ကထြက္သြားေတာ့"

"ခြင့္ျပဳပါဦး Appa...ကြၽန္ေတာ္ေျပာတဲ့စကားေလးကိုေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ေပါ့"

သူထြက္သြားေတာ့ သူ႔ Appa ေဒါသေတြထြက္ၿပီးက်န္ခဲ့တယ္....
ခဏေနေတာ့ သူတို႔ေျပာတာကို ပုန္းၿပီးနားေထာင္ေနတဲ့ Kim Na Na ထြက္လာကာ...

"Arpugi. Gwimchanayo?"

"Gwimchana ၾကားတယ္မလား ေျပာသြားတာ....သူလုံးဝေနာက္ဆုတ္ေပးမွာမဟုတ္ဘူး...သူ႔အေၾကာင္း uncle သိတယ္"

"ဒီလိုလုပ္လို႔ေတာ့ ဘယ္ရမလဲ Arpugi ကြၽန္မအၾကံတစ္ခုေလာက္ေပးခ်င္တယ္"

"ေျပာပါဦး ဘာမ်ားလဲ"

"ကြၽန္မတို႔မဂၤလာပြဲကို ဒီတစ္ပတ္အတြင္းစီစဥ္ေပးပါ စီးပြားေရးေလာကကမိတ္ေဆြေတြအားလံုးကိုေရာ media ေတြအားလံုးကိုပါဖိတ္ၿပီး အႀကီးမားဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးပါ သူ႔ကိုေတာ့ ေလာေလာဆယ္အသိမေပးေသးဘဲ ရက္နီးမွမသိေပးလိုက္ပါ အဲတာဆို သူျငင္းလို႔ရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး သူျငင္းတာနဲ႔သူ႔အ႐ွက္ကြဲလိမ့္မယ္ Arpugi ကသူနားဝင္ေအာင္ေျပာေပးပါ အဲတာဆိုအားလံုးအဆင္ေျပၿပီ...ဒီေလာက္ႀကီးတဲ့ပြဲမ်ိဳးဆိုေတာ့ Park Chanyeol လည္းဘာမွတတ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး"

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now