ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-23 (final)

14K 606 8
                                    

"မနက္ျဖန္က်ရင္ငါလုပ္ခိုင္းတဲ့အတိုင္းအဆင္သင့္ လုပ္ထားပါ Park Chanyeol ကလြယ္လြယ္သတ္လို႔ရေပမဲ့ Byun Baekhyun ကေတာ့မတူဘူး....သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးကိုငါ သတ္မွာ Byun Baekhyun! ငါနင့္ကိုလံုးဝမေက်နပ္ဘူး လူေတြအမ်ားႀကီးေ႐ွ႕မွာငါ့ကိုရစရာမ႐ွိေအာင္အ႐ွက္ခြဲခဲ့တာ....နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕အသက္ကိုရမွငါေက်နပ္ႏိုင္မယ္...မနက္ျဖန္သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးကိုသတ္ၿပီးတာနဲ႔ America ကိုသြားမယ္ အဆင္သင့္ျပင္ထားပါ...ရဲေတြကိစၥကစိတ္ပူစရာမလိုဘူး အမႈပိတ္လိုက္ၿပီ"

"Nae မမေလး"

"ေတြ႔ၾကၿပီေပါ့ Park Chanyeol နဲ႔ Byun Baekhyun....သိပ္ခ်စ္ေနတဲ့နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ငရဲျပည္အတူတူပို႔ေပးမယ္"

At School>>>>

Sehun- "Baekhyun မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို မင္း Appa သေဘာတူလိုက္ၿပီဆို"

Baek- "ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္တယ္ ဒါေပမဲ့..."

Sehun- "ဒါေပမဲ့ဘာျဖစ္လဲ"

Baek- "Appa ကငါ့ကို သူ႔ company မွာဝင္လုပ္ရမယ္တဲ့"

Sehun- "Borrrr!!!! အဲေတာ့မင္းကလက္ခံလိုက္လား"

Baek- "လက္မခံလို႔ရမလား? လက္မခံရင္ငါနဲ႔ yeol နဲ႔ေဝးသြားမွာေပါ့"

Sehun- "Wow!!! Daebak!! အခ်စ္ရဲ႕စြမ္းအားက ႀကီးလွခ်ည္လား company အလုပ္ကိုမလုပ္ခ်င္လို႔ အျမဲေ႐ွာင္ေျပးေနတဲ့မင္းက အခုေတာ့လက္ခံတယ္တဲ့ Daebak မယံုႏိုင္စရာေကာင္းလိုက္တာ"

Baek- "မလုပ္ခ်င္လဲ လုပ္ရမွာေပါ့ yeol ကိုခ်စ္တာကိုး..."

Sehun- " ေအးပါကြာ ယံုပါတယ္"

Kai- "ဒါနဲ႔ Chanyeol ဒီေန႔ၿငိမ္လွခ်ည္လား ဘာျဖစ္ေနတာလဲ"

Baek- "ဟုတ္သားဘဲ yeol မ်က္ႏွာလည္းမေကာင္းဘူး ေနေကာင္းရဲ႕လား"

Yeol- "ေကာင္းပါတယ္ baek ရဲ႕ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး"

Baek- "အဲတာဆို မ်က္ႏွာကဘာျဖစ္ေနတာလဲ"

Yeol- "မသိဘူး စိတ္ထဲမွာတမ်ိဳးႀကီးဘဲ တစ္ခုခုမေကာင္းတာျဖစ္ေတာ့မယ္လို႔ခံစားေနရတယ္ ဘာလို႔မွန္းမသိဘူး"

Baek- "ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး yeol ရဲ႕ yeol နားမွာကိုယ္တစ္ေယာက္လံုး႐ွိေနတာဘဲ စိတ္ထဲဘာမွေတြးမေနနဲ႔ ကိုယ့္အေၾကာင္းေတြဘဲစဥ္းစားေနလိုက္ေနာ္"

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now