ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္-19

6.6K 456 24
                                    

Flashback start>>>>

Baekhyun သူ Appa အိမ္ကိုသြားေတာ့ ဟိုမိန္းမေရာက္ေနတယ္ေလ

"Appa ဘာအေရးႀကီးကိစၥ႐ွိလို႔လဲ"

"Aww အဲတာလား ဘာကိစၥမွမဟုတ္ပါဘူး Na Na ကေတြ႔ခ်င္တယ္ဆိုလို႔ေခၚလိုက္တာ ဒီအတိုင္းေခၚရင္မင္းကခ်က္ခ်င္းဘယ္လာမလဲ အဲတာေၾကာင့္အေရးႀကီး ကိစၥလို႔ေျပာလိုက္တာ"

"Kim Na Na shi ကကြၽန္ေတာ့္ကိုဘာကိစၥနဲ႔ေတြ႔ခ်င္ရတာလဲ"

"စိမ္းကားလိုက္တာ baekhyun ရယ္ မၾကာခင္္ကိုယ့္ဇနီးျဖစ္ေတာ့မယ့္သူကို"

Appa ေ႐ွ႕မွာမို႔စိတ္ကိုထိန္းထားရတယ္ ေျပာေနပံုကိုကပိုင္စိုးပိုင္နင္းနဲ႔...
အဲ့လိုမိန္းမေတြကိုတစက္ကေလးမွၾကည့္လို႔မရဘူး...
အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့အထိ စကားေတြေျပာေနတာ အိမ္ျပန္ခ်င္တာမွေျခေထာက္ကိုယားေနတာဘဲ yeol ကိုလြမ္းေနၿပီ...အဲ့မိန္းမစကားေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္ ဘာမွအေရမရအဖတ္မရေတြေျပာေနတာ Appa ကလည္းအဲတာေတြကိုထိုင္နားေထာင္ေနတယ္ေလ ဘာမွစိတ္ဝင္စားစရာမေကာင္းတဲ့ဟာေတြ....
အခုေတာင္မနည္းစကားကိုျဖတ္ၿပီး ျပန္လာရတာ အခုခ်ိန္ဆို yeol ျပန္ေရာက္ေနေရာေပါ့

"Yeol ေရ ကိုယ္ျပန္လာၿပီေလ yeol"

Yeol ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ? အရင္တုန္းကဆိုသူ႔ကားသံၾကားတာနဲ႔ထြက္ႀကိဳေန ၾကပါ အခုဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ?

"Yeol ေရ baby ပုန္းမေနနဲ႔ေတာ့ကြာ ထြက္ခဲ့ေတာ့ ကိုယ္မင္းကိုလြမ္းေနၿပီ"

"Yeol ေရ yeol....."

သူတစ္အိမ္လံုးလိုက္႐ွာေပမဲ့မေတြ႔...
ျပန္မေရာက္ေသးတာမ်ားလား?
မျဖစ္ႏိုင္တာ အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee ေတာင္ျပန္ေရာက္ေနၿပီကို

"အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee....အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee"

"Nae လာပါၿပီ သခင္ေလး"

"Yeol ေရာ yeol ဘယ္သြားလဲ? ေက်ာင္းကိုသြားႀကိဳတယ္မလား?"

"ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္သခင္ေလး"

"Yeol ကိုေမးတာေလ ဘာလို႔ေတာင္းပန္ေနတာလဲ"

"Chanyeol သူ...သူျပန္မေရာက္ေသးပါဘူး"

"ျပန္မေရာက္ေသးဘူး? ခင္ဗ်ားသြားႀကိဳတာမဟုတ္ဘူးလား"

"Nae သြားႀကိဳပါတယ္ ဒါေပမဲ့လမ္းမွာကားကပ်က္သြားလို႔ Chanyeol ကိုသူ႔ဘာသာသူျပန္လာဖို႔ဖုန္းဆက္ေျပာခဲ့ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သူ...သူအခုခ်ိန္ထိျပန္မေရာက္ေသးပါဘူး"

ႏွလံုးသားရဲ  ့အ႐ွင္သခင္(complete)Where stories live. Discover now