ေက်ာင္းဆင္းတာေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ ဒါေပမဲ့အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee ေရာက္မလာေသး...
Baek ကအိမ္ေတာ္ထိန္း Lee လာႀကိဳမွျပန္ဆိုလို႔သာေစာင့္ေနတာ ႏို႔မို္႔ဆိုကိုယ့္သာျပန္ၿပီးေနၿပီ
ကြၽန္ေတာ့္ကိုအတူေစာင့္ေပးေနတဲ့ Kris ကိုလည္းအားနာလွၿပီ ေစာင့္ေနတာေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီေလ
Sehun တို႔ေလးေယာက္ကဒီေန႔ခြင့္ယူထားၾကတယ္ ေက်ာင္းမလာဘူး Tao ကလည္းေနမေကာင္းလို႔တဲ့ေက်ာင္းမလာႏိုင္ဘူး"Kris ah မင္းတို႔ျပန္ရင္ျပန္ေတာ့ေလ ေနာက္က်ေနၿပီမလား"
"မင္းတစ္ေယာက္တည္းအဆင္ေျပပါ့မလား"
"အင္းေျပပါတယ္ စိတ္ခ်သြား ငါကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူး"
"မင္းက ကေလးမဟုတ္ေပမဲ့ မင္းသာတစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ ငါတို႔မလြယ္ဘူးေလ baekhyun ကေၾကာက္ရတယ္"
"ဟား...ဟား ေအးပါကြာ ငါ့ခ်စ္သူေလးကမင္းေျပာသေလာက္လဲေၾကာက္စရာမေကာင္းပါဘူး သြားမွာသာသြားစမ္းပါ ငါကေလးမဟုတ္ဘူး"
"ၿပီးေရာ ငါလည္းေစာင့္ေပးခ်င္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ baby ကေနမေကာင္းေတာ့...."
"ရပါတယ္ကြာ မင္း baby ကိုသာဂ႐ုစိုက္လိုက္ ေနာက္မို႔ငါပါ ပန္ဒါမ်က္ေစာင္းေတြ႔ေနရဦးမယ္"
"အဲတာဆို ငါသြားေတာ့မယ္ေနာ္"
"အင္း"
Kris ျပန္သြားေတာ့ေက်ာင္းေ႐ွ႕မွာ ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း
အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee ဘာလို႔ေနာက္က်ေနတာလဲ?"Hello အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee ကြၽန္ေတာ္ပါ Chanyeol အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee တို႔အခုဘယ္ေရာက္ေနၿပီလဲဟင္ baek လာႀကိဳခိုင္းထားတယ္ဆို"
"ဟုတ္တယ္ Chanyeol ေရငါလည္းအခုဘဲမင္းဆီဖုန္းဆက္ေတာ့မလို႔ ဒီမွာေလ လမ္းမွာကားပ်က္ေနလို႔ ဝပ္ေ႐ွာ့ကိုဖုန္းဆက္ထားရတယ္ ၾကာမယ္တဲ့ miyanae အဲတာမင္းဘာသာဘဲျပန္လာခဲ့လို႔ျဖစ္မလား သခင္ေလးဆူလည္းခံရမွာဘဲ"
"Aww ဘာလို႔အဆူခံရမွာလဲ အိမ္ေတာ္ထိန္း Leeအမွားမွမဟုတ္တာ စက္ပစၥည္းဘဲပ်က္မွာေပါ့ အဲတာဆိုကြၽန္ေတာ္ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ဘဲျပန္ခဲ့ လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္"
"Miyanae Chanyeol ah"
"ရပါတယ္ အိမ္ေတာ္ထိန္း Lee ရဲ႕"
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားရဲ ့အ႐ွင္သခင္(complete)
FanfictionBaekhyun - ငါမင္းကိုေသေလာက္ေအာင္မုန္းတယ္ Park Chanyeol. Chanyeol- ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ Baek ကိုကြၽန္ေတာ့္အသက္ထက္ပိုခ်စ္တယ္ Baek ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပန္ခ်စ္လာမယ့္အခ်ိန္ထိက်ြန္ေတာ္ ေ...