Baekhyun's POV,
"မင္း...မင္းဘယ္သူလဲ"
"ဟင္!! Baek, က်ြန္ေတာ္ Chanyeol ေလ မမွတ္မိေတာ့ဘူးလား"
"ဟင့္အင္း မသိဘူး မင္းဘယ္သူလဲ"
" doctor လုပ္....လုပ္ပါ ဦး baek ကြၽန္ေတာ့္ကိုမမွတ္မိေတာ့ဘူး"
ငိုၿပီး ေျပးထြက္သြားတဲ့သူ႔ရဲ႕လက္ေလးကိုလွမ္းဆြဲလိုက္ ေတာ့ မ်က္လံုးေလးကလယ္ကလည္နဲ႔လွည့္ၾကည့္႐ွာတယ္... ကြၽန္ေတာ့္မွာသူ႔ပံုကိုၾကည့္ၿပီး မရယ္ခ်င္ေအာင္မနည္းထိန္းထားရတယ္...
"ဒါကဘယ္လဲ"
"doctor ကိုသြားေခၚမလို႔ေလ baek ကမမွတ္မိဘူးဆို"
"ဟုတ္တယ္ မင္းဘယ္သူလဲ Park Chanyeol"
"ဟမ္?"
သူအံျသသြားတဲ့ပံုစံေလးက လူကိုအသည္းယားေအာင္လာလုပ္ေနတယ္ မင္းဘယ္သူလဲ Park Chanyeol လို႔ေျပာလိုက္တာေတာင္သေဘာမေပါက္ေသးဘဲ ဘာေတြစဥ္းစားေနျပန္တာလဲ...
"ဟမ္? Park Chanyeol လို႔ေခၚလိုက္တာလား baek....အဲတာဆို အဲတာဆို ကြၽန္ေတာ့္ ကိုမေမ့ဘူးေပါ့ေနာ္"
"ကြၽန္ေတာ္? ဘယ္က က်ြန္ေတာ္လဲ?ငါသူ႔ကိုမသိပါဘူး"
"ဟမ္? က်ြန္ေတာ္က Baek ရဲ႕ခ်စ္သူ Chanyeol ေလ မမွတ္မိဘူးလား"
ဟူး...yeol ရယ္ မင္းကဘဲႏံုတာလား ငါကဘဲ လည္ေနတာလားေတာ့မသိေတာ့ဘူး စ ေနမွန္းေတာင္မသိဘူးလား....
"က်ြန္ေတာ္ကိုေတာ့မသိဘူး yeolကိုပဲသိတယ္"
"ဟမ္!! Baek ဘာလဲကြာ ေနာက္ေနတာလား"
"ဟား...ဟား ကိုယ့္ yeol ေလးခံလိုက္ရၿပီ"
"က်ြန္ေတာ္ကေတာ့ baek မမွတ္မိေတာ့ဘူးဆိုၿပီး စိတ္ပူသြားတာ baek သာမမွတ္မိေတာ့ရင္ ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္လိုေနရမွာလဲ T~T_"
"မငိုပါနဲ႔ yeol ရယ္ ကိုယ္က yeol ေပ်ာ္ေအာင္စလိုက္တာပါ"
"ဘာကိုေပ်ာ္ေအာင္စတာလဲ ဒီမွာေတာ့ စိတ္ေတြပူလိုက္ရတာ"
"Aigoo ကိုယ့္ကေလးေလး ကစိတ္ပူသြားတာလား miyanae"
"Baek ah ကြၽန္ေတာ့္ ကိုမထားသြားဘူးမလားဟင္ Kim Na Na နဲ႔လက္မထပ္ဘူးမလား ကြၽန္ေတာ္ က baek အတြက္တကယ္ဘဲအေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေနလား"
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားရဲ ့အ႐ွင္သခင္(complete)
FanfictionBaekhyun - ငါမင္းကိုေသေလာက္ေအာင္မုန္းတယ္ Park Chanyeol. Chanyeol- ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ Baek ကိုကြၽန္ေတာ့္အသက္ထက္ပိုခ်စ္တယ္ Baek ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပန္ခ်စ္လာမယ့္အခ်ိန္ထိက်ြန္ေတာ္ ေ...