"မမေလး Byun Baekhyun ရဲ႕ခ်စ္သူအေၾကာင္းစံုစမ္းလို႔ရပါၿပီ"
"ဘယ္လိုမိန္းကေလးလဲ"
"သူ႔ခ်စ္သူကမိန္းကေလးမဟုတ္ပါဘူး ေယာက်ၤားေလးတစ္ေယာက္ပါ"
"ဘာ!! ေယာက်ၤားေလး? သူကေယာက်ၤားေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ယွဥ္ၿပီးငါ့ကိုလက္မခံဘဲ လက္ထပ္ပြဲကိုဖ်က္ခ်င္တာေပါ့ Hak... အဲလိုလုပ္လို႔ဘယ္ရမလဲ Kim Na Na ကိုဘယ္လိုမိန္းကေလးမွတ္ေနတာလဲ"
ဟုတ္ပါတယ္ Kim Na Na ဆိုတာ Japan မွာအရမ္းနာမည္ႀကီးသူတစ္ေယာက္ပါ ႐ုပ္ရည္ကအျပစ္ေျပာစရာမ႐ွိေအာင္ေခ်ာေမာသည့္အျပင္ ပိုက္ဆံကလည္းခ်မ္းသာေတာ့သူ႔ကိုလိုခ်င္တဲ့ းလူေတြဆိုတာတန္းစီလို႔....
သို႔ေပမဲ့သူမက မာနတအားႀကီးသည္ သူ႔နားကိုေတာ္ရံုတန္ရံုလူကပ္လို႔မရ...
ရည္းစားလည္းတစ္ေယာက္မွမထား…
Baekhyun ကိုလက္ထပ္ဖို႔ေျပာတုန္းကလည္း မိဘစကားမလြန္ဆန္ႏိုင္၍သာလိုက္လာရသည္
သို႔ေပမဲ့ Baekhyun ကိုျမင္ၿပီးတဲ့ေနာက္ေတာ့ သူ႔ကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္လာသည္…
သူမက မာနႀကီးသေလာက္ အတၱလည္းႀကီးသည္ လိုခ်င္တာကိုလည္းမရရေအာင္ယူတတ္သည္…"သူ႔နာမည္က ဘာတဲ့လဲ"
"Park Chanyeol ပါ %@#*.&@"
"Byun Baekhyun…Byun Baekhyun ရွင္ကဒီလိုအဆင့္မ႐ွိတဲ့ေကာင္နဲ႔မ်ားကြၽန္မကိုယွဥ္တယ္ေပါ့ေလ အဲလိုေကာင္ေလာက္ကေတာ့ လြယ္လြယ္ေလး႐ွင္းပစ္လို႔ရတယ္ဆိုတာ ႐ွင္သေဘာေပါက္သင့္တယ္ ႐ွင္က ကြၽန္မအပိုင္ဘဲ ႐ွင္နဲ႔ကြၽန္မလက္ထပ္ပြဲကိုဖ်က္မဲ့သူအားလံုးဘယ္သူဘဲျဖစ္ျဖစ္အ႐ွင္မထားဘူး ႐ွင့္ကိုကြၽန္မတစ္ေယာက္ဘဲပိုင္ဆိုင္ေစရမယ္"
"အခုငါေျပာတဲ့အတိုင္းလုပ္... ဘာအမွားအယြင္းမွမျဖစ္ေစနဲ့...Park Chanyeol ကိုအသက္႐ွင္လ်က္မျမင္ခ်င္ဘူး"
"Nae မမေလး"
~~~~~~~~~ႏွလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္~~~~~~~
"Yeol ah ဒီေန႔ကစၿပီး ကိုယ့္အခန္းထဲမွာလာေနေတာ့"
"waeyo?"
"မခြဲႏိုင္လို႔ေပါ့ ခဏေလးေတာင္မခြဲႏိုင္ဘူး"
"အပိုေတြ တစ္အိမ္ထဲေနေနတာကိုဘဲ"
"မရဘူး လာေနဆိုလာေနဘဲ ဘာလဲကိုယ့္ကိုမခ်စ္ေတာ့ဘူးေပါ့ ကိုယ့္နားမွာမေနခ်င္ေတာ့ဘူးလား"
YOU ARE READING
ႏွလံုးသားရဲ ့အ႐ွင္သခင္(complete)
FanfictionBaekhyun - ငါမင္းကိုေသေလာက္ေအာင္မုန္းတယ္ Park Chanyeol. Chanyeol- ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ Baek ကိုကြၽန္ေတာ့္အသက္ထက္ပိုခ်စ္တယ္ Baek ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပန္ခ်စ္လာမယ့္အခ်ိန္ထိက်ြန္ေတာ္ ေ...