52- Q&A

1.5K 94 54
                                    

*************** 
Miało być w poniedziałek, ale dodaje dzisiaj :D
*************************

Do Asami:

Co byś zrobiła, gdyby okazało się że twoi rodzice żyją?

Na pewno w pierwszym momencie nie uwierzyłabym w to, jednak, gdybym ich zobaczyła, to na pewno bym się rozpłakała. Jak mogliście zauważyć, jestem dość emocjonalną osobą, więc płacz jest pewny, rzuciłabym się im na szyję i nigdy już ich nie opuszczała.

Jak twoja kariera aktorki, bo w końcu byłaś zaproszona na przesłuchanie.

Jeśli mam być szczera, to moja ''kariera'' leży i płacze. Niby zostałam zaproszona na przesłuchanie, ale no niestety stało się, co się miało stać. Teraz nie czuję potrzeby, aby jakoś brnąc w tym kierunku. Jest mi dobrze tak, jak jest teraz z Chanyeolem.

Gdybyś jednak postanowiła rzucić pracę złodzieja to czy byś wróciła do aktorstwa?

Myślę, że wróciłabym do tego. W końcu już pracowałam w teatrze, mimo że to była kompletna ruina, ale jednak wiem już jak to wszystko wygląda i raczej wróciłabym do tego.


Ile masz sukienek w szafie?

Mam aż DWIE. Jedną zwykłą, czarną i drugą białą, którą kupił mi Chanyeol na akcje w domu Jongina.


Wymień zalety twojego ukochanego.

W Chanyeolu podoba mi się to, że jest taki zaradny. Potrafi zachować spokój w najtrudniejszych momentach. Jest odważny, opiekuńczy, zabawny i bardzo inteligentny.


Jak bardzo poznanie Chanyeola wpłynęło na ciebie i jakie pozytywne skutki miało?

Poznanie Chana było dla mnie na pewno wielką przygodą. Na początku trochę się go bałam, ale mam nadzieję, że nie było tego po mnie widać, bo w końcu on jest złodziejem z doświadczeniem. Nie znałam go wcześniej więc dla mnie mógłby być również mordercą. Myślę, że to dzięki niemu stałam się bardziej ''twarda'', co raczej jest pozytywnym skutkiem. Kolejną rzeczą jest to, że zyskałam osobę, która mnie kocha, i która jest ważna dla mnie i zawsze mi pomoże. 


Masz zamiar odezwać się do Laya?

Uważam, że Lay zmarnował swoją szanse. Mimo, że pomagał mi wcześniej, to okazał się ogromnym dupkiem. Jedynie oddam mu pieniądze, które kiedyś pożyczyłam i tym samym zakończę naszą znajomość.


Wolisz Baekhyuna czy Laya

Nie lubię ani Baekhyuna ani Laya. Wolę Chanyeola.


Jak byliście z Chanem w więzieniu i obudziłaś się koło niego to czemu go zrzuciłaś z łóżka?

Bo wtedy go nie znałam i trochę się go bałam. A poza tym, kto by tak nie zrobił? Byłam zamknięta we więzieniu z obcym facetem i jeszcze miałabym z nim spać w jednym łóżku?


Wolisz żyć z bycia złodziejem czy żyć z bycia aktorką?

Bycie aktorem jest piękne, jeśli ktoś się tobą zainteresuje z tzw. wyższych sfer i da ci rolę w jakimś mega bogatym filmie. Gdyby jednak płacili mi więcej, to wolałabym być aktorką, bo to jest legalne, ale za to praca złodzieja jest trochę trudniejsza, ale więcej zarobisz, dlatego na tą chwilę jestem bardziej za byciem złodziejką.

You Stole my bag| Chanyeol EXO Fanfiction|✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz