49.

1.7K 115 11
                                    

„Vážnou příčinou, proč člověk ztrácí důvěru v sebe, je ztráta pocitu, že je milován."
Karel Čapek

„Je láska krásná? Ne, je zlá, krutá a bodá jako trn!"
William Shakespeare

„Kdo opravdu miloval a je zklamán, je ochoten spíše nežít než nenávidět."
Auguste-Marseille Barthélemy

O tři měsíce později

*Tony*

Už uběhla pěkně dlouhá doba od toho, kdy se Avengers rozhodli pro pauzu. Vlastně to rozhodl Rogersův odchod z týmu a taky to, že se vzdal role Kapitána Ameriky. Hned po příjezdu zbytku týmu do věže ještě v ten den mi řekli o tom, co nastalo a proč Cap odešel. Nedokázal unést ztrátu Cadence. Vlastně ani já, ale musel jsem se s tím vyrovnat, protože hned za dva měsíce jsem jel za Pepper do Anglie kvůli porodu. 

Po něm jsme se vrátili společně do Avengers Tower i s dvojčaty, co se nám narodily. Holka a kluk. Penelope a Aron. Při pobytu s Pepper a nimi mi došlo, že musím na Cadence zapomenout. Že mi jí už nikdo nevrátí a taky, že Freya vyhrála a dostala, co chtěla. Svojí dceru. SHIELD jí vyškrtl z členství a tak i Avengers. 

Pobývali jsme společně všichni ještě nějakou dobu, než se někteří rozhodli to zalomit a žít jinak i jinde. Bruce zůstal ve věži i s Thorem. Natasha odjela mimo stát, Barton mimo město, Wilson se vrátil do Washingtonu a Rhodes pobývá jinde. Avengers se prostě rozpadli. Nebyla to pauza jako pauza. Byla trvalá.

SHIELD si vzal k sobě Zaca, neboli kamaráda Cadence z dětství a my Spika k sobě do péče. Zrušil jsem Cadence vysokou a taky prodal byt. Prostě jsme chtěli zahladit všechny stopy a taky to, co nám moji dceru připomínalo. Byla pryč. Nikdy nám ji už nic nevrátí a to jsme všichni věděli. Zároveň jsem si dělal starosti i o Steva. Nikdo o něm nic nevěděl. Do bytu Sharon se už nevrátil a ani nevolal. Mobil měl vypnutý a tím se odstřihl od ostatních.

Nikdy jsem se o nikoho nestrachoval, ale byl to náš přítel. Sice jsme se párkrát spolu porafali, ale fakt jen občas. Patřil k nám a když neměl kam jít, mohl jít sem. Nikdo mu v tom nebránil. Prostě si to s těma ženskýma dělal hrozně těžký. Najde si jinou. Žádnou super hrdinku se schopnostma, nebo tak a všechno bude oka. Na spoustu takových mám hromady kontaktů.

„Tony," oslovila mě Pepper, když jsme společně seděli v obýváku a byli oba s dětmi. Vlastně Pepper, protože ta kolíbala Arona v náručí a Penelope spala klidně v kočárku. Já jim tak záviděl. Vůbec neměly ponětí o tom, co se stalo před jejich narozením apod. Raději se jim v dospělosti ani o starší nevlastní sestře zmiňovat nebudem. Když jí nikdy neuvidí, tak by to celé stálo za houby.

Seděl jsem ve svým oblíbeným křesle v předklonu a měl ruce opřené lokty v klínu. Přemýšlel jsem o všem. O životě, rodině i práci. Nešlo na Cadence nemyslet. Prostě k nám patřila i přes to, že se narodila v Hydře. No a co! Nemohla za to, že její matka je neskutečná svině a mrcha, která ji využívá akorát jako zbraň k zabíjení lidí. Nemohla prostě za nic.

„Hmm...," zhruba z poloviny jsem reagoval na ustaranou Pepper, která seděla kousek ode mě na prostornějším gauči s dětmi. Dívala se celou dobu na mě a já do země. Ani jsem o ní nevěděl. Byl jsem momentálně ve vlastním světě a odmítal vnímat okolí. Měl jsem se tam daleko líp, než obvykle. 

„Myslíš na ni?" zeptala se Pepper, když byl můj mozek momentálně mimo provoz. Mohla se ptát na kohokoliv. Mohl jsem myslet na Natashu, agentku Hillovou, bývalý milenky apod. Třeba myslela Cadence, ale jak jsem to mohl vědět? To je fuk. Na tuhle otázku nejde odpovědět.

Posel temnoty • Avengers [1] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat