láska nebo nenávist (part 1)

8.2K 281 123
                                    


"Kde vlastně je ta párty?" ptal se Harry a rozhlížel se po okolí.

"Asi deset minut cesty."

"A to jako půjdeme pěšky?" zhrozil se Hazza.

"Jo, jak jinak se tam chcete dostat? Do auta se všichni nevejdeme."

"Pěšky nejdu!" protestoval. Tohle týden opravdu nevydržím!

"Dobře, tak pojedeme autobusem," navrhla jsem.

"Autobusem?" začal zase vyšilovat Zayn.

"Jo autobusem a pohňete, měla jsem tam být před hodinou!" zrychlila jsem krok. S velkým nadšením kluků, jsme teda došli na autobusovou zastávku, naštěstí nám to zrovna jelo. Všichni jsme se nasáčkovali dovnitř, moc lidí tam nebylo, takže nehrozilo, aby jsme tam potkali nějakou uječenou fanynku.

"Tak co, seš ráda, že nás budeš mít celý týden doma?" culil se Zayn.

"Jasně, ty nevidíš tu nadšenost na mém obličeji?" řekla jsem ironicky.

"Vtipná, to se mi líbí," usmíval se.

"Škoda, že nemůžu říct to stejný o tobě."

"Seš fakt tvrdohlavá, víš to?"

"Jo, řeklo mi to ho-, Harrolde! Přestaň tancovat u tý tyče!" To snad není pravda! Ten tancuje u tyče, Louis mu do toho tleská, Niall překvapivě jí, Zayn si upravuje vlasy v brejlích důchodce, který usnul a Liam vypadá, jako by chtěl zabít malou holčičku, jenom proto, že jí zmrzlinu lžičkou! Mami, děkuju ti! Ještě, že už jsme tady.

"Vystupujeme kluci." Všichni vyskákali a Liam ještě udělal na tu holčičku gesto jako "sleduju tě".

"Fajn, takže kdyby se někdo ptal, neznáme se jo?" oznámila jsem jim a vešla dovnitř. Rychle jsem se vypařila, takže ani jeden z nich neměl šanci nic říct.
"Debbi!" Konečně jsem našla svoji nejlepší kámošku.
"Em! Kde jsi tak dlouho? Už jsem myslela, že nedorazíš," objala mě.
"Nebudeš věřit tomu, co mi máma udělala!" vybalila jsem hned na ni.
"Povídej!" Sedli jsme si.
"Nechala, aby mě hlídal brácha a ti další čtyři exoti!" Debbie není nějaká jejich velká fanynka. Jejich písničky se jí líbí, ale tak normálně. O ní jsem si stoprocentně jistá, že se semnou nekamarádi jenom kvůli tomu, že je Liam můj brácha.
"Děláš si srandu?" vykulila oči.
"Ne, hrozný co..." dělala jsem ze sebe chudinku.
"Chceš říct, že ten sexouš Harry je u tebe doma?" vyvalila na mě oči snad ještě víc!
"Hůř, je tady…" mrkla jsem na místo, kde jsem se klukům vypařila.
"Kecáš!" Začala se všude rozhlížet. "Musíš mě s ním seznámit!" začala šílet.
"Debb! Teď jsem se jim vypařila, takže zapomeň."
"Fajn no, však já se někdy stavím," mrkla.
"Seš hrozná, fakt," smála jsem se.
"Tak pojď, jdeme se něčeho napít." Šly jsme za kámošema ze školy, daly si panáka a pak tancovaly jak blbé. Občas jsem zahlídla někoho z tý bandy, ale naštěstí mě oni nezaregistrovali. Debb, no vlastně i já, jsme byly už celkem v náladě. "Nazdar dámy, dáme panáka ne?" Přišel za námi náš spolužák, který už měl taky něco sobě.

"Dane! Jasný, jdeme!" Debb mu skočila na záda a běželi směr bar. Nalil nám oběma vodku s džusem. Byl to skvělej mejdan, potřebovala jsem se pořádně odreagovat.

"Hele nedá-škit-nedáme flašku??" řekla přiopile Debbie.

"Jasně Debb, takhle skvělej nápad, bych od tebe fakt nečekal" přikyvoval jí Dan.

"Nekecej a toč!!" Vrazila mu prázdnou flašku od vodky, opilá Debb = vtipná Debb.

"Jedeme!" Přidalo se k nám ještě pár dalších lidí, flaška se točila a zastavila se… na mě! No, Dan celkem ujde, ale kdybych byla střízlivá, nikdy bych se s ním nelíbala, ale jelikož jsem něco měla v krvi, šla jsem do toho.

"Emma! Tak pojď kočko, uvidíme co v tobě je," mrkl na mě celej natěšenej.

"Jak chceš brouku," sedla jsem mu na klín a začala se s ním líbat.

Z pohledu Liama

"Kluci, neviděli jste Emmu?" Všude jsem se rozhlížel.

"Jé to je Liam! Velkej daddy Liam! Ou jeeeee!" sápal se na mě Harrold!

"Louisi? Kolik toho prosím tě Hazza vypil?" ptal jsem se Louise.

"SUPERMAN IS HERE!!!!" napodoboval ho.

"Ach bože... Zayne? Prosím řekni mi, že ty seš střízlivej."

"Vas Happenin Mr. Payne?!!" řval mi do ucha.

"To bude dlouhá noc... Nialle?" Mposlední šance.

"No, co je?" řekl úplně v klidu.

"Ty jsi nic nepil, že ne?"

"Jasně, že ne brácho," vzal mě kolem ramen.

"Díky bohu! Konečně někdo normální! Tak ty jsi neviděl Emmu?"

"Nezdá se ti, že na mě ta pizza mluví?" podezřele si tu pizzu prohlížel. A já debil jsem si myslel, že tu najdu někoho normálního, když už není opilej, tak je zhulenej.

"Nialle, ty jsi něco hulil?" nahodil jsem svůj tátovský pohled.

"Co? Já? Ne!" kroutil hlavou.

"Tak proč teda olizuješ zeď?"

"Jsme v továrně na čokoládu, tady se dá jíst všechno!" Bezva, takže Emmu budu muset najít sám.

"Emma! Emma! Emma!" ozývalo se z obýváku, šel jsem tam a uviděl, jak moje malá sestřička olizuje nějakýho týpka!

"Emmo!" odlepil jsem ji od něho.

"Jééé to je můj bráška!" vrhla se mi kolem krku.

"Ty ses opila?" skvělá otázka Liame, fakt skvělá.

"Já? No…asi-asi už to tak bude," smála se jak blbá.

"Emmo!" přiběhl Louis ve stylu Supermana.

"Já tě zachráním!" vzal si ji na ramena a utíkal s ní někam pryč. Já běžel za ním.

"Louisi,polož ji!"

"Fajn," pustil ji na zem.

"Louisi!"

"Co je? Řekl si, že ji mám položit, ne méďo?" řekl nevinně.

"Ale ne, abys ji hodil na zem," zvedal jsem Em, ale ta nevypadal, že by ji něco bolelo, jen se pořád smála jak tele.

"Em! Jdeme tančit!" vzal ji Zayn za ruku a táhl na parket. Bezva, čtyři ožralce asi neuhlídám, takže mi zbývá buďto se ožrat s nima nebo se zhulit s Niallem. Vidím to tak, že si půjdu si pro panáka.

Z pohledu Emmy

Se Zaynem jsme tancovali jako dva idioti, kteří právě utekli z blázince a aby jsme nevypadalo náhodou normálně, přidal se k nám i opilý Harry s Debbie

5 idiots and me |✓|Kde žijí příběhy. Začni objevovat