Se Zaynem jsme tancovali jako dva idioti, kteří právě utekli z blázince a abychom nevypadali náhodou normálně, přidal se k nám i opilý Harry s Debbie.
"Jdeme na panáka!" rozhodl Harry.
"Co takhle udělat tur - turnaj, kdo toho vypije víc?" ozvala se Deb.
"Yeah!" vykřikli jsme naráz se Zaynem. Harry donesl čtyři tequily.
"Tákže všichni mě poslouch - poslouch - poslouchejte!" začal svůj projev, "sůl nas - sypete na krk, olíznete, dáte panáka a zakousnete citron, kapiš to?" Zvedl obočí.
"Jasně," souhlasili jsme.
"Fajn začínáá… Debbiee!" Deb udělala přesně to, co Harry řekl. Sůl mu nasypala na krk, slízla, dala panáka a zakousla citron. "Úplná profesorka!" Vzal ji kolem krku. "Profesionálka, Hazzo," opravoval ho Zayn.
"Nevadí, další je tu Emma!" Udělala jsem přesně to co Deb, akorát na Zaynovi. Byla jsem už fakt hodně opilá a no, když jste opilý, jste i přítulní, což Zayn fakt byl, ale nevím proč, mě to přišlo milé. Jo, to bylo tím alkoholem. Takhle jsme vypili dohromady snad celou flašku. Všichni jsme byli oslintaní a od soli, ale nějak nám to bylo jedno. Občas proběhl Niall s tím, že honí růžového slona; chudák, snědl ty čarovný koláčky. Ve chvíli, kdy mi měl Zayn olíznout sůl z krku, se na mě tak podíval a no… Začali jsme se jaksi líbat a to celkem dlouho, byla to dlouhá a vášnivá líbačka!
"Maliku! To je moje malá ses - sestřička!" Zjevil se tam Liam.
"Daddy je tady!" lekl se Zayn.
"Ti dám daddy, až ti z toho sle - slehnou vlasy, ty dobytku! Proč mu nic neřekneš Hazzo?!" Ten nic neříkal, protože měl plno práce s Debbie.
"Tak a dost! Jdeme domů!" zavelel. Aby nás nemusel hlídat, raději se taky opil, chudák malej. Chytl Hazzu a táhl ho směrem východ, ten jen zamával Deb a udělal gesto "Zavolej mi". My se Zaynem jsme se taky zvedli a šli k východu, cestou jsme nabrali zhuleného Nialla a venku našli Louise, jak honí holuby.
"Emmo! Ty půjdeš hezky semnou." Vzal mě za ruku bráška.
"Néééé moje princezná! Já tě zachrá-" Bože, ta nagelovaná hlava hodila tlamu o lavičku. Všichni jsme se smáli, dokonce i Liam.
"Ty můj malej chudáčku" běžela jsem za ním a snažila se ho zvednout. No dopadlo to tak, že se tam neválel jeden trotl, ale dva. Spadla jsem přímo na něj a smála se tak moc, že jsem z něho nemohla slézt a on místo toho, aby řval o pomoc, se smál samozřejmě taky. Konečně jsem se dokázala aspoň otočit, takže se naše obličeje setkaly a to nemělo stát. Vášnivá líbačka pokračovala. Liam měl plno práce s tím, aby sundával Hazzu ze stromu. Neptejte se mě, co tam dělal, sama to nechápu, takže nás a Zayna neměl kdo odtrhnout.
"Nebojte kucííí, já ho dostanu dolůů." Liam se Hazzu stále snažil dostat dolů.
Se Zaynem jsme se po sobě váleli na trávníku a v tom se spustil zavlažovač, to nás oba dva probralo a hned jsme byli na nohou.
"Moje vlasy!" Asi byste čekali, že to budu řvát já, no byl to Zayn.
"Bože ty seš narcis!" Najednou zazněla strašná rána!
"Už je dole," oznamoval nám Liam. Jo, Hazza hodil tlamu dolů.
"Emmo!" přiběhl ke mě Niall a objal mě.
"Niallku, copak je?"
"Nemáš koláček??" Smutně koukal.
"A jé, Niall má absťák," smála jsem se. Chudák nevěděl, že v nich je mařka.
ČTEŠ
5 idiots and me |✓|
Fanfiction"Vy jste fakt idioti proč jste sakra skákali k tým tučňákům" začal Paul řvát na Louise a Harryho . "Kde zas je ten Niall doufám že nejezdí někde na žirafách.... Víc v příběhu