39.zoo 1/2

4K 146 43
                                    

"Přesně tak, měli by jsme Emmě pomoct," zastal se mě Harry. 

Chvíli mlčel a přemýšlel."Fajn! Ale počkej, až se mi budeš zase cpát do postele!" naštvaně se zvedl a odešel. "Tak to jsem zase nechtěla," Zayn všechno zkazí a pak jsou z toho takovéhle zbytečné hádky! 

"V klidu Emmo, on se za chvíli zklidní," ukliňoval mě Harry. 

"Aspoň, že se to vyřešilo," dodal Liam. Dosnídali jsme, Hazza se snažil udobřovat Louiho a domluvili jsme se, že odpoledne vyrazíme ven. Projdeme se po 5th Avenue, já si nakoupím nějaké suvenýry a pak kluci chtějí navštívit zoo v Central Parku. Ano, zoo… Ale když už jsme tady, měli bychom toho tady navštívit co nejvíc. Šli jsme na pokoj, aby jsme se konečně s Louis vyměnili. Když jsem vešla k nám, Zayn tam nebyl, tak si aspoň v klidu sbalím věci. S tak trošku perverzním Harroldem to asi bude zajímavý, ale jinak to prostě nejde. 

"Ty se fakt stěhuješ?" ozvalo se zamnou, leknutím jsem nadskočila! 

"Ježiši! Myslela jsem, že tady nejseš!" 

"Promiň, nechtěl jsem tě vylekat," dodal omluvný pohled štěněte. Nic jsem mu neodpověděla a balila si dál. "To mi už ani neodpovíš?" sedl si na postel, aby mi viděl do tváře. 

"Na co?" 

"Ptal jsem se, jestli se vážně stěhuješ." 

"Ne Zayne, balím si věci jen tak," sarkasticky jsem se usmála. 

"Nech toho, opravdu nevím jak ti mám dokázat, že mám pravdu," chytl mě za ruku. Hned jsem se mu vyvlekla. 

"Nepotřebuju nic dokazovat Zayne," popadla jsem kufr a byla na odchodu. 

"Počkej, můžeš mi aspoň říct, ke komu jdeš?" otočil mě.

"K Harrymu," jak jsem vyslovila jeho jméno, Zaynův výraz v tváři se hodně změnil. Bylo v něm zklamání, smutek, ale i zároveň vztek. 

"Proč zrovna on?" sklopil oči k zemi. 

"Prostě proto," otočila jsem se a odešla. Nevím proč, ale bylo mi strašně do pláče. Ubíjí mě to, ho takhle vidět, ale proč? To on za to všechno může! A já kráva ho budu ještě litovat? Vůbec! Musím se vzpamatovat. Na chodbě jsme se potkala s Louis, který si poslušně nesl kruf k Zaynovi. 

"Loui počkej," zastavila jsme ho. "Jo?" 

"Víš chci se ti omluvit, že kvůli mně musíš jít k Zaynovi, já vím, že se ti od Harryho nechce a.." 

"Emmo" přerušil mě. "Je to v pohodě jo? Za prvý ty se nemáš vůbec za co omlouvat a za druhý mě to nevadí. Dělal jsem uraženýho jenom kvůli Harroldovi, aby dolízal," mrkl a začal se smát, v tu ránu i já. 

"Jo takhle, pěkně sis to zařídil," pochválila jsem ho. 

"To víš, musí se snažit chlapec," smál se dál a zajel do pokoje. Zevnitř jsem jenom slyšela hlasité "TAK MĚ TADY MÁŠ!" Nevím koho mám litovat víc, jestli Louise kvůli Zaynovýmu laku a lísání, nebo Zayna, díky Louimu hlasitému povídání. Lehce jsem se pousmála a mířila si to k Harrymu. 

"Tak tě tady vítám!" přivítal mě hned. 

"Ehm díky?" usmála jsem se. 

"Musím tě ale upozornit, že v noci mluvím ze spaní a občas jsem taky náměsičnej, ale jinak jsem v pohodě," Ježiši do čeho jsem se to zase namočila… 

"Bezva," dělala jsem, že to je v pohodě, ale už jsem si představovala, jak v noci náháním náměsíčního Harrolda na balkóně! Vybrala jsem si vhodný outfit na ven, Harry se také převlékl a mohli jsme jít. S ostatními jsme měli sraz v hale, samozřejmě jsme s Harrym šli pozdě! 

"Horan s jídlem, chodí dřív než vy!" sprdnul nás hned Liam. 

"Co zase já?" bránil se Niall. 

"Louis tady taky ještě není, takže nejsme poslední!" přidala jsem se do rozhovoru. 

"Fajn no a ty nedělej, že nevíš Nialle! Vždycky tě pošleme na nákup, trvá ti to hodinu a pak, když už konečně dorazíš neseš akorát mrkev!" "To jenom proto, že je hnusná!" hádali se jak malý děcka na písečku. 

"Cos to řekl?!" ozvalo se za námi. Louis! A aby toho nebylo málo, Zayn stál vedle něj! 

"No konečně!" plácl ho Harry po prdeli, tím Louis zapomenul na to, že Niall poskvrnil jeho vzácnou mrkev a věnoval mu úsměv. 

"Jen tak lehce si mě neusmíříš Harrýsku," mrkl po něm. Pořád jsem tak nějak čekala a doufala, že se Zayna někdo zeptá, jestli jde také s námi. Bylo mi to blbý, ale nikdo jiný se k tomu neměl! 

"Umm ty jdeš jako taky?" podívala jsem se na něj. 

"No.. jo, vadí ti to?" 

"Upřímně-" nestihla jsem ani doříct svoji upřímnou větu, protože mi Liam strčil před pusu ruku! 

"Upřímně říká, že jí to nevadí a že se moc těší na společné odpoledne, že?" mrkl na mě se zářivým úsměvem! Kývala jsem hlavou, že rozhodně ne! No myslíte, že to pomohlo? 

"Dobře, taky si myslím, že si to užijeme," mrkl po mě Zayn. Teď bych je nejradši všechny umlátila mrkvama! 

"No tak můžeme jít," vystartoval celý natěšený Niall. 

"To já jsem mu řekl, aby šel s námi, musíte se přece usmířit," pošeptal mi Louis a hned poté začal mírně "zdrhat", protože věděl, že kdyby zůstal v mé přítomnosti, asi by nedopadl moc dobře.

Emma's outfit :

Emma's outfit :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
5 idiots and me |✓|Kde žijí příběhy. Začni objevovat