Všichni jsme se teda vrátili do hotelu pro plavky a pak hurá na pláž, dneska bylo fakt vedro, takže zchladit se ve vodě jsem uvítala.
Jako správná britka, jsem si vzala plavky s vlajkou USA, no jo, jsem prostě originál. Když jsem se na pláži svlékla do plavek, kluci na mě čuměli přesně jako Niall na jídlo.
"Co na ni tak čumíte?!" vyjel po nich můj bratříček.
"Vidíš to?! A s jedním z nich, mě jen tak necháš na pokoji," vyčetla jsem mu hned.
"No dovol, my jsme jenom obdivovali její…" Hazzovi sjeli oči opět někam jinam! Hned jak to Liam zaregistroval, hodil po mě jeho osušku a po Harrym ne moc pěkný pohled.
"Plavky, obdivovali jsme její plavky," dokončil Hazzovu "myšlenku" Zayn. Všichni se tomu začali smát, jak nečekané.
"Jde se do vody!" křičel Louis a všichni běželi za ním.
"Ty nejdeš?" mrkla jsem po Zaynovi, který nevypadal, že by se někam chystal.
"Ne," sedl si.
"Tak jdeš Emmo?" volal na mě Niall z břehu.
"Jo, pak přijdu," sedla jsem si k němu. "Tak co je?"
"Co?" dělal, že neví o co jde.
"Proč nechceš jít do vody?"
"No, nějak se mi nechce…" zamlouval to a očima radši uhýbal někam jinam.
"Zayne, je nejmíň třicet stupňů a ty mi chceš říct, že se ti nechce do vody?"
"No, je mi to trapný!"
"Zayne věř mi, ty už mě ničím nepřekvapíš," zasmála jsem se.
"Fajn no…já-já.." Ty??
"Už to vyklop!"
"Neumím plavat!" vyjel. Tak tohle jsem nečekala.
"Neumíš plavat?" řekla jsem asi trošku víc nahlas, než bych měla.
"Ještě víc to zařvi!" rozčiloval se.
"Promiň, promiň, já jen, že děti umí plavat už v pěti letech." Bravo Emmo, tohle mu asi určitě pomůže!
"No, já ne!" řekl a vypadal naštvaně. Chvíli bylo ticho.
"Pojď se mnou," zvedla jsem se a natáhla k němu ruku.
"Kam?" Ruku přijal a stál naproti mně.
"Naučím tě to," řekla jsem odhodlaně. Nikoho jsem sice ještě neučila plavat, ale to je detail.
"Ale já-" snažil se najít nějakou výmluvu.
"Žádný ale, jeden čas jsem závodně plavala, takže tě to naučím." Nevypadal, že by se mu do toho dvakrát chtělo.
"Myslíš to vážně?" řekl trošku nervózně.
"Jasný. Pojď, je to lehký," táhla jsem ho směrem k vodě. "Takže, začni tím, že se namoč," smála jsem se.
"Je to celkem studený," začal se třepat, naše malá citlivka. Když už tam konečně vlezl, mohla jsem začít se svou lekcí.
"Takže, ničeho se nemusíš bát, není tady žádná hloubka, budu tě přidržovat za břicho a ty se budeš snažit plavat." Vypadal vystrašeně. "Neboj, bude to v pohodě a pak si plavání zamiluješ!" Doufám.
"To pochybuju." Neochotně šel za mnou a udělal přesně to co jsem mu řekla. Nadnášela jsem mu tělo nad vodou a on začal pohybovat rukama i nohama.
ČTEŠ
5 idiots and me |✓|
Fanfiction"Vy jste fakt idioti proč jste sakra skákali k tým tučňákům" začal Paul řvát na Louise a Harryho . "Kde zas je ten Niall doufám že nejezdí někde na žirafách.... Víc v příběhu