Zalehli jsme a sledovali film. Jo, říkala jsem, že půjdu up all night, ale po chvilce se mi zavírali oči. Už jsem to neudržela, pomalu ale jistě jsem se dostávala do říše spánku, jenom jsem cítila jak mě Zayn přikrývá, pak mě políbil na čelo a lehl si taky…
"Rychle vstávejte, zaspali jsme!" vtrhl nám Paul do pokoje, jako by vypukla třetí světová!
"Seš náměsíčnej nebo co?!" zajela jsem celá pod peřinu s tím, že musí být tak pět ráno.
"Za patnáct minut máme být už někde jinde, takže sebou pohněte!" zmatkoval a roztáhl nám závěsy!"Ježiši a kam jedem?" ptal se rozespale Zayn.
"Zítra je to předávání cen a vy tam vystupujete, jestli jsi na to náhodou zapomněl! Dneska máte zkoušku, takže sebou mrskněte. Harrolde, nech tu pokojskou!" Odběhl pryč.
"Nemohl to říct trošku tišeji?!" Moc pěkný budíček.
"Asi ne…" znovu si lehl a Paula tak trošku ignoroval.
"Zayne, víš co bych fakt nechtěla?" řekla jsem provokativně.
"Co?" řekl se zavřenýma očima.
"Jít na zkoušku," smála jsem se.
"Haha a víš co bych zase nechtěl já?""No?"
"Jít tam semnou," smál se pro změnu on.
"Zapomeň, spím!" Takhle brzo mě z postele nikdo nedostane!
"Žádný spím, jedeš taky Emmo!" řval na mě Paul z chodby! Dělá si srandu?! Díky tomu se Zayn samozřejmě začal smát.
"Bože!" To nemůže být pravda! Jako bych nemohla počkat na pokoji.
"Být tebou tak vstávám," vstal a šel do koupelny.
"Proč?! Hodná jsem, nepiji, nenadávám, sexuálně nežiji, tak proč? Proč mě bože pořád tak trestáš!"
"Asi proto, že lžeš?" smál se z koupelny. "A dělej, máme už jenom dvanáct minut!" Rychle jsem vystartovala z postele a nasockovala se za ním do koupelny. "Šoupni se!" Tlačila jsem se k zrcadlu s kartáčkem v puse.
"Hele! Já tu byl první," strkal do mě.
"A já druhá!" prskala jsem na něj pastu.
"Půl napůl!"
"Fajn!" Oba dva jsme si rychlostí blesku čistili zuby, přitom jsme do sebe pořád strkali, no jo, jedna koupelna…
"Zuby sis už vyčistil, tak uhni!"
"Ještě se musím učesat!" Vytáhl asi deset hřebenů!
"Na co jich máš tolik?"
"Každý na něco jinýho víš," řekl a dál se věnoval jeho "účesu". Vzala jsem si na sebe první věc, která mi přišla pod ruku. Černá mikina s hvězdou, modré kalhoty a conversky stejné barvy. Vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné a dala nějaký ten make-up. Takhle dopadnete, když dáte holce jenom deset minut na přípravu!
"Zayne dělej! Už jsem hotová!"
"Jo, jenom si ještě přeláknu vlas-" Ani to nedořekl, chytla jsem ho za triko a táhla z koupelny."Co děláš ještě nejsem!"
"Zayne, tvoje vlasy jsou jako vždy dokonalé a nestíháme, takže ticho!" Vážně jsem použila slovo dokonalé pro jeho vlasy?
"Fajn, jestli říkáš ty, že jsou dokonalé, tak musím vypadat fakt dobře," prohlížel se ve dveřích do výtahu. Kluci už nás taky dobíhali.
"Dobrý ráno" pozdravil nás Liam, který na sebe ještě házel triko.
"No dobrý," zívala jsem.
"Taky jste se vůbec nevyspali?" chudák měl ještě kruhy pod očima.
"Ani ne, kde máš zbytek?"
"Niall si ještě dělá sendvič a kluci už snad jdou." Klasika. Všichni nestíhají, hážou na sebe hadry po cestě, ale Niall má ještě čas na to, udělat si sendvič.
"Já nechci!" slyšeli jsme jenom Louisův křik z pokoje.
"Ale no tak, méďo," přemlouval ho Harry.
"Neříkej mi tak!" Konečně se už všichni dostavili a s nimi i výtah.
"Tak jaká byla noc, co?" ptal se provokativně Hazza.
"Přímo skvělá a divím se, že nemáš monokla." Po té bombě co dostal od Zayna.
"Mám, ale poté, co jsem si na obličej musel nanést aspoň sedmkrát make-up, jsem to konečně trošku zamaskoval a pro jistotu si beru brejle."Zayn se jenom smál. "No jo, nemáš dráždit draka," řekl pyšně a ukazoval nám jeho "svaly". Tomu jsem se zase museli smát my. Dole už netrpělivě čekal Paul i s autem. "No sláva!" rychle nás hnal do auta.
"Nevím, kdo nás vzbudil pozdě! Ani jsem si nestihl upravit vlasy!" vztekal se Zayn a ještě si je malým hřebínkem zpravoval v okýnku auta.
"Já za to nemůžu! Někdo mi vypnul budíka!" Louis se začal smát.
ČTEŠ
5 idiots and me |✓|
Hayran Kurgu"Vy jste fakt idioti proč jste sakra skákali k tým tučňákům" začal Paul řvát na Louise a Harryho . "Kde zas je ten Niall doufám že nejezdí někde na žirafách.... Víc v příběhu