YAZARIN ANLATIMINDAN
-Peki şimdi nolucak Louis?
-Ne nolucak Harold?
İç çekti Harry.Mutluydu.Çünkü Louis in kollarındaydı.Ama herzaman karanlık vardır.Eger mutluysan bu çok uzun zaman sürmez ,keyfini bozacak herzaman birşey illa ki olur.En kötüsüde bundan kaçış yoktur.
En derin , en karanlık zamanlarda ışıgım sensin...
-Bize Lou,unutma sen hala Eleanor ile nişanlısın.
Louis ise bıkmıştı.Ailesinden, yılışık ve yapmacık Eleanor dan,hayattan.
O sadece Harry i istiyordu.Harry le mutlu olmak.Başka bir yerde olmak istemiyordu.
Ben sadece senin ve benim sonsuza kadar olmasını istiyorum...
-Bilmiyorum Hazz, ama bulacagım birşeyler yapacagım.Söz veriyorum sevgilim.
***
#LOUIS
Sabah uyandıgımda yanımda yatan Harry i uyandırmadan kalktım.Üstüme pantolonumu ve Harry nin tişörtünü geçirdim.Tişört Harry gibi kokuyordu.
Onu uyandırmayı istemiyorum o....o kadar masum uyuyor ki kıyamıyorum.
Neyse şimdi benim halletmem gereken bir iş var.Eleanor dan ayrılmak.
***
#HARRY
Tahmin edin uyandıgmda kim yok.Tahmin edin çok zor degil.
Benim biricik aptal, öküz aşıgım.
Sagıma soluma belki not falan bırakmıştır diye bakındım.Ama yoktu o anda telefonuma mesaj geldi.Bu Louis dendi.
"Günaydın sevgilim.Biliyorsun halletmem gereken bir iş var.Bana şans dile.
Not:Artık yanında uyanmak istiyorum."
Biri şu yüzümde ki aptal sırıtmanın ne oldugunu söyleye bilir mi? Tanrım bu çocuk beni deli ediyor.
Bu mutluluk tabiki kısa sürmedi.Çünkü okula gitmem gerekiyor.Yatagımda küfürler savurarak kalktım ve üstümü giyindim.Hızlıca evden çıktım.Okulun kapısının önüne gelmiştim.Kapının üstünde koca bir hoşgeldiniz yazısı asmışlar.
Ama asıl yazı böyle olmalıydı.
"Sikimsonik dünyaya hoşgeldiniz."
***
#LOUIS
-Merhaba anne biraz konuşabilirmiyiz?
-Tabi tatlım, hangi konu hakkında?
-Imm şey Eleanor ve ben ile ilgili.
Şuan bütün kaslarım gerilmiş durumda neyden korkuyordum bilmiyorum.Kendine gel Tommo bu senin hayatın diyordu içimdeki ses.Sanırım onu dinleyecektim.
-Birşey mi oldu Louis ? Açık ol.
-Been .....ben nişanı bozmak istiyorum.
Bir çırpıda söylemiştim ve rahatlamıştım.Annemin agzı önce şaşkınlıktan açıldı sonra kaşları çatık bir şekilde üzerime dogru yürümeye başladı.
-Senin agzından çıkanı kulagın duyuyormu bay Tomlinson.Sarhoş falan olmalısın.
-Bunun sarhoşlukta falan alakası yok ben gayet iyiyim ve ciddiyim.Sevmedigim biriyle evlenemem.
Bu sırada babam bagırışlarımızı duymuş ve yanımızda bitmişti.
-Neler oluyor burada ? kimi sevmiyorsun Lou?
-Oglun Eleanordan ayrılmak istedigini söylüyor.Buna inanıyor musun? Bizi herkese rezil edicek.
Saygın ve tanınan ailelerden gelmek....Onlardan nefret etmem için bir sebeb daha.
-Bu hayatta olmaz Lou. Sen istesende istemesende bu evlilik olacak.Bu kadar!!
Artık bu kadar yeterdi.Hayatım boyunca bu evden gitmek istiyordum.Bu şehirden.Belki bu bir fırsattır ha?.
-İnsanların ne düşünecegi umrumda degil.Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz.Ne yani beni zorlamı evlendireceksiniz.Elinde sonunda zaten ayrılacaktık.Onu hiç sevmedim ki.Siz herşeyi kendi kafanıza göre yaptınız.Bir kere olsun bana nişanlanmak istiyormusun diye sormadınız.Benim yerime hep siz karar verdiniz.Ama artık size muhtaç degilim.Kendi ayaklarımın üstünde durabilecek yaştayım.
Yılların nefretini boşaltıp.Direk odama çıktım.Bavulumu çıkartıp içine elime geçen kıyafetlerimi doldurdum.Bunu yapmayı herzaman hayal etmiştim.Yani evden ayrılmayı.Bu yüzden elime geçen paraları hep biriktirmiştim.Bana bir iki yıl rahat yetecek olan param vardı.Onuda alıp evden çıktım.Arkamda bagırsalarda hiç umursamadım.
Peki buraya kadar herşeu iyiydi.Peki ya bundan sonra?.
İhtiyacımız yok , hiçbirşeye ya da hiç kimseye
Ne yapacagımı bilmiyorum ve hep karanlıktayım.
VOTE VE YA YORUM YAPARSANIZ MUTLU OLURUM.ELİMDEN GELDİGİ KADAR YAZMAYA ÇALIŞIYORUM FAKAT SINAVLARIM VAR.TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNMISTAKEABLE LOVE (Larry Stylinson)
FanfictionBirbirlerinin sıcaklıgını özleyen iki el. Aşk'ı kaybetmek istemeyen iki kalp. Onların çığlıkları güçsüz oldu. Onların şeçenekleri yoktu. Bu iki erkek susturuldu. Bu iki erkek acı çektiler. Ama hiçbir şey onları ayıramaz,kalplerinde birbirleri oldugu...