REAL OR DREAM?

1.7K 71 5
                                    

-Önceki bölüm-

En son ikimizde boxerlarımızla kalana kadar soyunduk.Boxer'ınıda çıkarttım ve yavaşça içine girdim.Harry kendinden geçmiş bir şekilde inlemeye başladı.Ne kadar hızlandıysam o kadar inliyordu.Elimi cama yapıştırdım ve oradan kuvvet alarak daha da hızlandım.

Terlemiş bedenlerimiz birbirimize yapışırken aşk sarhoşu oldugumuzu farkettim.

-Yeni bölüm-

#LOUIS

Belimin ve başımın dayanılmaz ve iğrenç agrısına uyandım.

Uyanmıştım fakat kıpırdayamadım.Çünkü üzerimde yatan bir Harry vardı.Kıvırcık saçlarını boynumu gıdıklıyordu.

Dün gece ne olmuştu?

Uzanıp saate bakacagım sırada Harry uyandı.

Başını tutarak etrafına baktı.Daha sonra beni gördü ve "burada ne işimiz var?" bakışı attı.Cidden arabanın arkasında ne işimiz vardı.Sessizligi bozan Harry oldu.

-"Neler oldu dün gece öyle ve neden bir arabanın arkasındayız?"

-"Be-ben bilmiyorum hiçbirşey hatırlamıyorum" dedim.Çok kesik kesik bulanıp tanımlayamadıgım şeyler hatırlıyordum,

Sırtımı dikleştirdim ve telefonuma uzandım.Saat bir olmuştu.

NE?! Lanet olsun.Klip çekimlerime geç kalmak üzereydim şuan.

-"Hassktr! benim acil stüdyoya gitmem gerek" diyip hemen ön koltuga geçtim ve arabayı çalıştırıp stüdyoya sürmeye başladım.

-"Hey! Ben ne olacagım?"

-"Sende benimle geliyorsun Styles"

***

#HARRY

-"Hele şükür" dedi Danny, Louis'e"hemen arkaya geç makyajın yapılacak ve üstün giydirelecek."

Danny Louis e emirler yagdırmaya başlarken beni farketmesi kısa sürmedi.

-"Vay bakın burada kim varmış.Hoşgedin Henry!

-"Harry!" diye düzelttim.

-"Herneyse gelmene sevindim özletmiştin kendini" dedi igneleyici tavrıyla.Kim bunu işe almıştı ?

-"Eminim çok sevinmişsindir Danny!" dedim ve gözlerimi devirerek klip çekilecegi alanın tam karşısına geçtim.

Burada sadece arkada beyaz bir duvar önünde bir sandalye vardı. (Bu anlattıgım yer james arthur'un recovery klibindeki yer)

Bende buldugum başka bir sandalyeyi alarak oturdum.Gayet sessiz ve sakindi ortalık.O sırada Lou geldi ve neler yapacagı hakkında konuşmaya başladılar.

Ben ise arkamı yaslanıp onları izlemeye koyuldum.

#LOUIS

İlk klibimi çekiyordum ve bu fazlasıyla heyecan vericiydi.Koltuktaki yerimi aldım ve başımı kaldırıp Harry'e baktım.Birbirimize gülümsedikten sonra görüş alanıma bir kadın girdi.

Siktir.Eleanor muydu o? Ahhh evet ta kendisiydi.

Dönüp tekrar Harry'e baktıgımda kendini zorla tutuyormuş gibiydi.Ellerini yumruk yapmıştı.Kaşları çatılmıştı.O sırada Danny yanıma geldi ve kulagıma egilip fısıldadı.

-''Çok eglenceli olacak degil mi Tommo?'' diyip piç sırıtmasını yapıp yanımdan uzaklaştı.

Sikim sonik mal.Tanrım! bu adamı ciddi ciddi öldürmek istiyordum.Bana gıcıklık olsun diye yaratılmış gibi.

UNMISTAKEABLE LOVE (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin