DAY 2.

1.1K 71 15
                                    

Tişörtünü ve pantolonunu çıkardı.Yataga yattı ve arkasını döndü.Bende üzerimdekileri çıkarıp karşısındaki yataga girip yattım.

-''İyi geceler '' dedim.

Ama tekrar cevap gelmedi.

Gecenin sessizligine bizde eşlik etmiş olduk.

#LOUIS

Gecenin bir saatinde uyandıgımda arabanın hareket etmedigini anladım.Herhalde şöförümüz dinleniyordu.

Gözlerimi tekrar uyumak için kapattım.Ama uyuyamadıgımda yan tarafıma baktım ve Harry'nin yatakta olmadıgını fark ettim.

Üzerime tişörtümü geçirip tur otobüsünden indim.

Harry bir taşın üstüne oturmuş yıldızlara ve parlayan ay'a bakıyordu.Önündeki manzarada  denize bakıyordu.

Benim geldigimi farketti.Hafif göz ucuyla bana baktı sonra tekrar bakışlarını gökyüzüne dikti.Onun gökyüzüne karşı farklı bir hayranlıgı oldugunu biliyordum.

Gidip yanına taşın üstüne oturdum.

#YAZARIN ANLATIMINDAN

-"En son birlikte yıldızlara baktıgımız zamanı hatırlıyor musun?" diye sordu Louis.

Tabiki de hatırladı Harry.Hayatının en iyi gecesini nasıl unutabilirdi.

-Geçmiş-

Tekrar gökyüzüne döndügümde bir yıldız kaydıgını gördüm.İlk defaydı bu.Gözlerimi kapattım.Her zaman sahip olmak istedigim bir şeyi diledim.

-"Ne tuttun Harold?!"

-"Seni Louis.Seni.Sadece seni."

Yutkundu.Sustu.Kalp atışlarının hızlandıgını hissettim.Çünkü benimkilerde öyleydi.

-"Sonsuza kadar benim olacagını söyle Louis!"

-"Sonsuza kadar senin olacagım Harold.Sonsuza kadar."

-Şimdiki zaman-

Aglamak istedi Harry o günler aklına gelince.Şimdi niye böyle olmuştu.Mutlu olmayı özlemişti.Kahkaha atmayı...onu.

Unutmamıştı.Ama inkar etti.

-"Hayır.Hatırlamıyorum." dedi çıkırabilecegi en soguk sesiyle.Daha sonra Louis'in yüzüne bakmadan ayaga kalktı ve otobüse dogru gitti.

Ona bakamadı baksaydı kendini daha fazla suçlu hissedecekti.

Louis ise Harry'nin cevabı karşısında donmuştu.Nasıl unutmuştu? Bu kadar mı nefret ediyordu ondan.

Gözleri doldu.Gecenin sessizligini agzından kaçan hıçkırıklar bozdu.

Harry ise duymuştu Louis'in hıçkırıklarını.Bazen hissedersiniz ya karnınızda tarifsiz bir acı oluşur.Harry bunu hergün yaşıyordu.

Yastıgı ile başını kapattı.Daha fazla hıçkırıkları duyup kendinden nefret etmek istemiyordu.Gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı.

***

Sabah oldugunda Harry gözlerini zar zor olsada açtı.Dün gece iyi bir uyku çekememişti.Güneş ışıgı gözlerini kamaştırıyordu ya da şuan karşısında , tepesinde duran Louis.

Ne işi vardı burada sabah sabah? Ve ...aglıyor muydu? diye geçirdi içinde Harry.

-"Ne yapıyorsun?" diye sordu Harry.

UNMISTAKEABLE LOVE (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin