TONIGHTS THE NIGHT.

2K 70 21
                                    

MERABA BİRAZCIK BEKLETTİM SİZİ GALİBA ÖZÜR DİLERİM SINAVLARIM VARDI.

BÖLÜMLE İLGİLİ KONUŞACAK OLURSAK BU BÖLÜMDE "ŞAŞIRACAKSINIZ".

İnsanlar mutlu mudur? Evet mutludur ama bir süre için.Hayat sizi rahat bırakmaz , tam düzelmişken bir bakarsın tepetaklak olmuşsundur.

Peki önemli olan tepetaklak olmak mı?

Yoksa tepetaklak olduktan sonra tekrar ayaga kalkabilmek mi?

Harry ile yatakta film izliyorduk.Neredeyse bütün tatilimiz böyle geçmişti.Yatakta yemek yiyor yatakta film izliyor ve yatakta ..şey bilirsiniz işte.Resmen bütün dünya ile iletimişimizi kesmiştik.Ve kötü olansa bu tatilimizin son günü. Kim bilir Danny bana ne kadar kızacaktı.

-"Ah hayır"dedi Harry "seni aptal sürtük girme sakın oraya ahh hayır " dedi ve gözlerini kıstı.

-"Seninle birdaha korku filmi izlemeyecegim ,şimdi sen altınada işersin" dedim alay eder ses tonumla.Gerçekten çok korkaktı.Kolumu sıkıyordu.Ve acıtıyordu sanırım iz kalacaktı.En azından kolumu sıkıyordu.

-"Kapa çeneni Louis.En azından senin gibi aglamıyorum.İstersen o çok duygusal ve senin sonunda kesinlikle agladıgın o dram filmlerimi izleyelim." dedi gözlerini ekrandan ayırmadan "Ahhhh hayır salak kız kapat şunu lütfen Lou." birden çıkan o çirkin suratlı zombi hayalet karışımı özürlü yaratık Harry'i korkutmuştu,

-"Bence film izlemeyelim artık çünkü kolumu degil beni becermeni tavsiye ederim" diyip laptopu kapatıp Harry nin üstüne çıktım. Tam dudaklarımı boynuna bastıracakken kapı ziliyle durdum ve küfür savurup odadan çıktım.

Bakalım bugün ki gereksiz kimdi?

Kapıyı açtıgımda dogru tahmindi.Tam bir gereksizdi.Sevdigim bir gereksiz.

-"Heyyy Louis!"

-"Selam Dylan girsene içeri"

Harry i deliler gibi sevmeseydim sanırım Dylan a yavşayabilirdim.Güzel bir poposu, öpülesi kıvrımlı bir  dudakları, hafif kaslı bir vücudu sevimli ve sempatik içimi ısıtan gülüşe sahipti.

Ama Harry bundan daha fazlasına sahip.

Fakat kesinlikle iyi bir arkadaştı.Ünlü oldugum halde bana normal biri gibiymişim gibi davranıyordu ve beni ben oldugum için seviyordu.Bende onu çünkü o , ben ünlü olmadan öncede vardı ve hala var.

O sırada Harry odadan çıktı.Dylanı görünce koşup ona sarıldı.

-"Hey dostum nasılsın! Özlettin kendini."

-"Bende seni özledim Harry"

Sarılmalarından rahatsız oldugumu belirtmek için hafifçe öksürdüm.Kıskandıgımdan degil Harry nin bana ait olmasından ve o güzel vücuduna benden başkasının dokumasını sevmiyordum.Ve sanırım bu kıskançlık oluyor herneyse.

Çıkardıgım sesle birbirlerinden ayrıldılar Harry benim yanıma , Dylan'da tekli koltuga oturdu.

-"Size iyi bir teklifle geliyorum çocuklar"

Ahh Dylan'nın bu bakışını sevmedim.Kim bilir o aklında neler kuruyordu.

-"Dinliyoruz "

-"Bara gidecegiz"

-"Bu yaratıcı fikiri bulman kaç yıl sürdü." dedim alayla.

Dylan'nın bu seferki bakışı "çeneni kapat ve beni dinle sürtük"gibisindendi.

-"Ama bu bir gay barı" dedi.

-"Hala etkileyici degil"

-"Tam barda sayılmaz dans klübü diyelim.Dans eden bir sürü erkek."

-"Hala etkileyici degil" dedim umursamaz tavrımla aslında amacım Dylan'ı sinir etmekti.

-"Hadi Dylan agzındaki baklayı çıkar ayrıca sen gay degilsin"

-"Her gece sizin iniltilerinizi ve bagırışlarını duymaktansa iki kabarık penis görebilirim." dediginde şaka yapmıyordu ve bunu ciddi birşekilde söyleyince yüzündeki ifadeyi görmeniz gerekirdi.

Harry ile gülme krizine girmiştik.Kızarmış ve gülmekten gözümden yaş gelmişti.

-"Uh kesin şunu çocuklar" gülmeye devam ederken Dylan ayaga kalkmıştı."Hadii çocuklar geliyor musunuz gelmiyor musunuz?"

-"Ah-h ta-tamam geliyoruz" dedim kahkalarımın arasında.

***

Normal bardan farkı içeri ilk girdiginizde  aldıgınız koku genzininizi yakan sigara kokusu degildi hatta içerde sigara kokusu yoktu.

Sadece içki kokusu ve ter kokuları vardı.

Yiyişen heterolar yerine dans edip birbirine sürtünen homolar vardı.

İşin iyi yanı şuydu ki burada tanınmazdım ve şu çılgın kızlar olmadıgı içinde rahatça hareket edebilirdim.

Kaslı vücutlara çarparak barmenden 3 tane içki istedim.Alıp bizimkilerin yanına döndüm.Harry gayet sakin ve rahat birşekilde dans edenleri izlerken Dylan gayet endişeli görünüyordu.

-"Ah hadi ama dostum kimse seni zorla altına almayacak" dedim içkisini uzatırken.

-"Şuradaki adam beni sikecekmiş gibi bakarken  nasıl rahat olabilirim ve AH TANRIM bana göz kırptı." 

diyip adama arkasını döndü.

O sırada Harry'nin yanına gittim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum.

-"Hadi Louis bizde dans edelim" dedi Harry bir çocuktan farkı yokmuş gibi.Babasından para isteyen bir çocuk gibi.

-"Bir dans faciası daha istemiyorum aslında Harreh!"

-"Bunu unutmak istemeyeceksin Louis.Hadi ayrıca bu atilimizin son günü."

Etrafa şöyle bir baktıktan sonra uzattıgı eli tuttum ve dans pistine dogru ilerlemeye başladık

O kollarını boynuma dolarken bende kollarımı onun beline sardım ve iyice kendime bastırdım.

Ve çalan şarkıya ayak uydurmaya başladık.

Müzik tepemizdeyken

Hayat yaşamaya degerken

Birkaç vücut görüyorum

Ama umursamıyorum

Çünkü tek gördügüm sensin

O anda gözüme biri takılıyor.Bir adam.Çok tanıdık geliyor.Ama karanlıkta tam ayırt edemiyorum.Gözümü biraz daha açıp ona odaklanıyorum.İçkisini yudumlayıp erkeleri süzüyordu.

-"Harreh şu adamı daha önce bir yerde görmüşmüydük.?" dedim hafif çaktırmadan elimle adamı işaret ederken.

Dans etmeyi bıraktık ve adama döndük.O sırada adamda bizi farketmiş ve göz göze gelmiştik.Bizi görünce ayaga kalktı ve koşarak hızla klüpten çıktı.

Ama onu tanımıştık.Harry ile gözlerimiz ve agızlarımız açık birbirimize bakıyorduk.

İkimizde aynı anda "Danny !!" diyebilmiştik.

UMARIM BEGENMİŞSİNİZDİR.

VOTE VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.♥♡★☆■□●○▪°¤

UNMISTAKEABLE LOVE (Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin