MERHABAA OKURLARIMM!!
YAN YATIK OLARAK YAZILANLAR LOUIS'NIN GÜNLÜGÜNDEN.
İYİ OKUMLAR...
#LOUIS
Sevgili Harry,
Dün sana yazmadıgım için özür dilerim.Kendimi hiç iyi hissetmiyordum.
Kendimi hissedip hissetmediğimden emin bile degilim.
Anlamıyorsun, anlamıyorsun.
Sensiz ev çok boş.Duvarlar üstüme üstüme geliyor sanki.Şarkı dinlemek bile işe yaramıyor. Şarkılar daha çok acıtıyor.
Seni bekliyorum.Hayla o kapıdan içeri , mükemmel gülümsemen ile gelecegini hayal ediyorum.Önümüzdeki yılları beraber yaşayalım diye.
Elini tuttuğum zaman bana ne yapıyorsun?
Biz olması gereken şeydik ama sadece solduk.
Yatagımızda yatamıyorum.Sensiz zaten uyuyamıyorum.Sana sarılmadan uykuya dalamıyorum.
Sen uyurken seni tutan tek kişi olmak istediğimi biliyorsun.
Seni gerçekten özlüyorum.
Ben sadece ikimizin sonsuza kadar olmasını istiyorum.
***
#HARRY
-"Bugün gitmesem olmaz mı halsizim biraz?"
Bana dönüp ters bir bakış attı.Cevabı tahmin etmemek çok zor degildi.
-"Hayır Hazz olmaz. İlk günden özel dersini ekmeni istemiyorum."
Sıkıldıgımı belli ettiğim bir nefes üfledim ve yerimden kalkıp giyinmeye dogru gittim.Dolabımın kapağını açtım ve tişört baktım.O sırada gözüme Louis'in tişörtü takıldı.Bir süre durup ona öylece bakakaldım.
Aklıma gelen anıları nasıl uzaklaştıracaktım?
Beni kendi ile duvar arasında sıkıştırdı.O benim boynum ile ugraşırken.Ben ise üzerindeki beyaz tişörtü çıkarıp kenara fırlattım.
Hayır.Hayır hatırlamak istemiyorum.
Daha sonra dudaklarıma yapıştı.O kadar sert ve istekliydi ki dudaklarımı parçalayacaktı.
Daha sonra beni kucakladı ve yataga yatırıp üstüme çıktı.
Ellerim ile başımı avuçlarım içine alıp yataga oturdum.Gözlerimden yaşlar akmaya başladı."dur" "dur lütfen"diye mırıldanmaya başladım.Beynime karşı gelmeye çalışıyordum.
Ama başarılı oldugum pek söylenemezdi...
Dişleri ile boxerımın kenarını tuttu.Bana bakarak yavaş hareketlerle aşagı dogru indirdi.Dikleşmiş aletimi elleri arasına alınca agzımdan çıkan seslere engel olamadım...
Birden ayaga kalktım elimin tersiyle gözlerimdeki yaşları sildim ve tişörtü elime aldım.Tişört Louis gibi kokuyordu.Tanrım..Hızlı adımlarla çekmecemden makası aldım.
Yatagıma tekrar oturdum ve sinirle tişörtü kesmeye parçalamaya başladım.
"Seni seviyorum bebegim" Louis'in sesi kulaklarımda yankılanıyordu. ''Seni istiyorum''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNMISTAKEABLE LOVE (Larry Stylinson)
FanfictionBirbirlerinin sıcaklıgını özleyen iki el. Aşk'ı kaybetmek istemeyen iki kalp. Onların çığlıkları güçsüz oldu. Onların şeçenekleri yoktu. Bu iki erkek susturuldu. Bu iki erkek acı çektiler. Ama hiçbir şey onları ayıramaz,kalplerinde birbirleri oldugu...