Jarin

418 138 142
                                    


DUYURU✔✔✔
Bugün ya da yarın yeni bölümü atıyorum. Havalar bu aralar harika ötesi. Bu yüzden içim kıpır kıpır. Beni okuyan çok az insan var biliyorum ama okuyan bir kişi olsa bile bunu yazmaya devam edicem. Çünkü insanın tutkuları birinin onu beğenip begenmemesinden ibaret değil. Yazmayı hayal etmeyi çok seven biriyim. Bu bir kişiye bile saygım sonsuz. Okuyan kim varsa umudumu ayakta tutmaya yardım eden en iyi arkadaşım demektir. Destek olduğunuz için bile size minnettarım. Normalde voteye vote yaptıran biriydim. Bundan sonra bunu asla yapmicam. Çünkü hiç bir işe yaramıyor. Okuyan bir kaç kişiyle bile devam edebilirim. Sonuçta bir kişi bir umuttur. Bunu okuyan kişi: Seni görmesem de tanımasam da hayallerde buluşmak üzere. Seni seviyorum.






Arkamdan büyük bir hırıltı sesi geliyor. Yaşlarla dolu olan gözlerim kocaman oldu. Bulunduğum yerde öylece dona kaldım, kocaman açılan gözlerim sol tarafıma bakmakla meşguldü. Arkama dönmekten korkuyorum ama içeride her kim varsa bilmem gerekiyor. Hırıltılı ses iyice yüksek sesle yanıma ilerliyor ve sanki benim kalbim kulağımda atıyor. Arkama aniden döndüm ve dönmem ile duvara çarpmam bir oldu. Duvar da çatlaklar oldu , sırtım aşırı derece de acıyor. O acı ile ağzımdan acı acı sesler çıkıyor, nefes almaya çalışıyorum ama galiba bunun bana pek bir faydası yok. Gözlerim kapalı ama karşımda her kim varsa güçlü olduğu belli, sadece siyah tırnakları ve kocaman ellerini gördüm. Bu acı dayanılmaz hale geldi, gözlerimi açamıyorum ve sanırım beni duvara atan şey eve gelen Jarin'lerden birisiydi. Hırıltılı sesle yanıma iyice geldi, gözlerimi istesemde açamıyorum nedeni belli duvardan aldığım sarsıntı beni büyük oranda etkiledi, yerde boylu boyunca yatıyorum. Biraz zorlayıp gözlerimi açmam gerek. Yanıma gelen şey önce bileğimi tuttu sonra da kolumdan kaldırmaya çalıştı. Gözlerimi sonunda aralamayı başardım ve evet tahminim doğruydu, bu Jarin'di. İçimden bir ses şimdi mahvolduğumu ve halimin davete eli yüzü kanla içeri dalan adam gibi olacağını söylüyor. İşte şimdi bittin Ametist! Harika.

Ben iç sesimle kendime fırça ata durayım ama içeri biri girdi. Jarin kolumu bıraktı, öfkesi iki kat artmış gibi daha gürültülü hırlamaya başladı. İçeri kim girdi bilemem ama hali harab olacağı apaçık ortada. Kendime gelip bu Jarin denen şeyi bir şekilde haklamalıyım. Annemin yada babamın yerini biliyor olmalı. Önce gözlerimi açık tutmaya çalışmalıyım , ha... bu da ne! Sozdar gelmiş. Aptal ölecek burada!

YAŞAYAN BİLİR #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin