11. rész

2.2K 95 14
                                    

Drágáim! Képzeljétek, tegnap volt az első koncertem, ahol énekeltem, ettől pedig még mindig annyira boldog vagyok, hogy úgy döntöttem, ma két részt is posztolok. Millió puszi, jó olvasást!♡

Mark: Két hét telt el azóta, hogy Youngji elkezdett járni Youngjaevel. Azóta szinte folyamatosan Jacksonéknál kellett aludnom, ami kicsit megviselt, figyelembe véve a tényt, hogy az egy szem unokaöcsém így a lakásomban maradt egyedül a pasijával. Végül másfél hét után úgy döntöttem, nem érdekel mit fog szólni Jackson, visszaköltözök. Ekkor kaptam egy telefont a nagynénémtől, hogy beszéltek Bambammel, és a kölyök átiratkozott Szöulba iskolába. Teljes titokban. Mindenki le volt döbbenve, de ismerve a makacsságát, elfogadták a döntését, és most Bambam hivatalosan is nálam fog élni. Rám lett bízva, a szülei pedig nekem küldi a "tartás díját". Remek. Hivatalosan is lett egy gyerekem. De ha már így alakult, kitaláltam, hogy rendezzünk egy bulit nálam, egy felől, hogy lehetőségem legyen kiengesztelni a páromat, más felől pedig így mindenki összegyűlhet: Jaebum és Jinyoung, Youngji és Youngjae, Bambam és Yugyeom és mi ketten. Ilyen még úgysem volt.

Jackson: Csak úgy, se szó, se beszéd... hazament. De... de én nem akarok külön tölteni egyetlen éjszakát sem Markkal! Igénylem a közelségét, csak, hogy legyen kit megölelnem, vagy akihez én bújhatok, ha úgy adódik... De én így nem mehetek Mark lakására, mert akkor Youngji és Youngjae túl messzire mennek és én nem akarom, hogy ilyen gyorsan haladjanak! Bár... rendben, megértem Markot, hiszen ott az unokaöccse, és ahogy azt a Yugyeom gyereket elnéztem, azok ketten már az egész lakást végigdugták... De, mint kiderült, most már hivatalosan is Mark úgymond a gyámja Bambamnek, hiszen csak úgy otthagyta a szüleit és átiratkozott ide, Szöulba. De, hogy megünnepeljük, hogy Marknak lényegében gyereke lett, kitalálta, hogy szervezzünk nála bulit, ahová az egész bagázs eljön - természetesen ha Youngji jön, akkor Youngjae is... nem baj, legalább rajtuk tudom majd tartani a szemem. Jó isten... mondjuk ahogy így végiggondolom... az a buli egy konkrét orgia lesz szerintem...

Mark: Hétvégére sikerül is összeinvitálnom mindenkit, és szerencsére az összes páros igent is mond, úgyhogy pénteken Bambammel elmegyünk bevásárolni. Bár a kölyök még nagyon kis korú, a pasijával együtt, tudom, hogy már nem egyszer ittak, úgyhogy nyugodt szívvel teszem tele a kosarat piával. Bár azért náluk figyelni fogok a mértékre, meg arra, hogy ne keverjenek mindent mindennel, mert én nem fogok két hányós tinit pátyolgatni, ennyire nem vagyok anyás. Nasikat is bedobunk, majd irány haza takarítani. Jó, nem kell sokat, de azért felporszívózunk meg felmosunk, hogy lehessen a földön fetrengeni, meg megcsináljuk előre az alvó helyeket, hogy amint kiüti valaki magát, mehessen ledőlni. Szombaton aztán izgatottan készülődöm. Négy napja nem voltam Jacksonnal, a suliban is alig futottunk össze, és ez nem kicsit megviselt. Szeretnék bombasztikusan kinézni ma este, hogy kb újra belém szeressen. Ezúttal halvány kék pólót húzok, természetesen mély V kivágásút, fehér nadrággal, és olyan sminket készítek magamnak, amennyire merészet csak merek. Belövöm vöröses barna hajamat, majd rohanok Bambamhez, hogy mondja meg, jó leszek-e így. De a kis töki csak bólint egyet, aztán megy is vissza skypeolni Yugyeommal, miközben mindketten készülődnek. Hát nem hiszem el, ezek a mai fiatalok!

Jackson: Egyértelmű, hogy Youngjae már itt van nálunk. Hát hol máshol is lenne? És itt enyelegnek a húgommal, miközben én tanácstalanul és elveszve állok a szekrényem előtt, mert egyszerűen ötletem sincs, hogy mit vegyek fel. Négy. Négy. Teljes. Napja. Nem. Aludtam. Markkal! Kiborít! Mármint, ez így nem, de hogy neki a héten folyamatosan gyakorlati órái voltak, nekem meg pont elméletik, ez így nem fair, mert így alig tudtunk egyáltalán találkozni egy-egy futó csókra is alig volt időnk. Végül fél óra szenvedés után kiválasztok egy csípőfarmert, ami nem teljesen passzos, de például baromi jó seggem van benne, meg a fekete izompólómat. Most, hogy újra eljárok kondizni, már van is mit mutogatnom, és Mark... már amikor nem alszunk vagy szexelünk, akkor csak bő pólókban lát, de ez azért eléggé tapad. Viszont a hajam... a hajammal nem tudok mit kezdeni, így bekopogok Youngji szobájába (azért annyira nem vagyok bunkó, hogy egyből benyissak, amikor itt van Youngjae), és miután mosolyogva beenged, kiskutya szemekkel nézek rá. - Csináld meg a hajam! - kérem meg, és amíg ő a hajammal kezd valamit, végigmérem ezt a Youngjae gyereket. De... azt kell, hogy mondjam... olyan szerelmes tekintettel bámulja a húgomat, hogy kénytelen leszek róluk teljes mértékben leszállni. És Youngji határtalanul boldog, úgyhogy tényleg semmi baj a sráccal.

•A hódítás• Markson ffWhere stories live. Discover now