Utolsó előtti részhez érkeztünk Drágáim... A rész 18+-os jeleneteket tartalmaz
Jackson: Szeretnéd te még édesem, hogy inkább beszéljek! - Kérésed számomra parancs, Baby – mosolyodom el és nem eresztve pillantását nyelvem hegyével épp csak hozzáérve végignyalok egész hosszán. Nyelvemmel először inkább heréit ingerlem finoman be is kapva az egyiket, utána újra végignyalok egész hosszán, majd makkjára rácsókolok. Kezembe fogom merevedését, húzok rajta párat, majd számba veszem, de csak hosszának felét, lentebb a kezemmel simogatom, majd fokozatosan egyre lentebb engedem, és kezemet elvéve teljes hosszát számba fogadom, közben persze nyelvemmel ingerelve, ahol csak tudom. Lassan szopni kezdem, néha kiengedve őt számból, hogy akkor körbenyaljam, vagy épp hüvelykujjammal dörzsöljem meg makkját, majd visszaengedem számba. Eközben a másik kezem sem tétlenkedik, az eddig combját simogató kezem egyre feljebb és feljebb halad, majd fenekére simítom kezem, és pont, amikor erősebben megszívom makkját, bejáratán is végigsimítok.
Mark: Azt hiszem, a szex hiány teheti, de most úgy vonaglok alatta, mint valami kis ribanc. Nyögdécselve, nyöszörögve, sikkantgatva, közben még többért és többért esedezve, főleg, amikor hátulról is érzem, hogy hozzám ér. - Ahh, Jackson, könyörgöm, méhhég! - nézek le rá, de rossz választás volt, mert ahogy visszanéz rám, pontosan tudom, hogy erre várt. Ettől pedig felmordulva hanyatlok vissza a párnámba. - Fuck me, please! - takarom el arcomat, egyik kezemmel, ahogy angolul kérlelem, hogy dugjon meg. Mert ezt már nem lehet épp ésszel bírni. Az sem érdekel, hogy felkészít-e, csak érezni akarom őt magamban. Erősen, és gyorsan, és mélyen. Azonnal.
Jackson: Amikor egyre többért, és többért könyörög, egyre erősebben szívom és folyamatosan mélyre engedem torkomban, még akkor is ingerelve, amikor alhasán kidagadnak az erek és láthatóan feszül. Csak akkor engedem ki számból, amikor megérzem előváladékát, amit hüvelykujjammal elkenek makkján, és ekkor meghallom, ahogy angolul kér... dugjam meg. Fájdalmat viszont semmilyen szinten nem akarok neki okozni, de úgy érzem, még egy érintés és tényleg elmegy, hiszen ha csak véletlenül is érek vörösen meredező péniszéhez, felnyüszít. - Trust me Baby, I will - hajolok fel hozzá berekedve, hogy ne aggódjon, meg lesz ő dugva, de nem is akárhogyan. Fogalmam sincs, hogy hol a síkosító, de nagyon nem akarom arra pazarolni az időt, hogy megkeressem. Egyik kezemmel megszorítom péniszének tövét, hogy ne élvezzen el idő előtt, majd füléhez hajolok, hogy belesuttogjak, és három ujjamat ajkaihoz emelem. - Nyisd ki a szád, szépen - ahogy kimondom, beleharapok fülébe finoman, és azt nyaldosom, felváltva harapdálva és csókolgatva nyakát.
Mark: A lélegzetem elakad, ahogy megszorítja péniszem tövét, így nem élvezhetek el, és kis csillagok kezdenek táncolni behunyt szemeim előtt. Zihálva jutok ismét levegőhöz, amikor megérzem Jackson ujjait a számnál, aztán meghallom hangját közvetlenül a fülemnél, és... hát megint szadizza a fülemet, nem hiszem el! Egész testemben remegek, alig vagyok már magamnál. De készségesen, és vágyakozva kapom be ujjait, mintha csak férfiassága lenne, nyögve nyaldosva körbe őket, időnként fogaimat is végig húzva rajta, minél több nyállal lepve be őket, hiszen pontosan tudom, hogy mire akarja ő használni az ujjait. Addig még én is eljutottam fejben, hogy nincs síkosító a közelben, ezért már az elején tudtam, hogy valahogy így fogjuk megoldani a problémát. Mikor már úgy érzem, mindent megtettem az ujjai síkosításáért, kinyitom szemeimet, és egyenesen az ő szemeivel találom szemben magam. Ahha, szóval egészen idáig engem figyelt. Apró kis vigyor szökik a szám szélére, ahogy egy cuppanó hang kíséretében eleresztem ujjait. - Megfelel, édes? - dorombolom.
Jackson: Jesszusom... ahogy az ujjaimat nyálazza, nyalogatja, szívja, és közben hozzá azok a hangok, és az élvezkedő arckifejezés... Érzem, hogy egyre keményebb leszek tőle, amikor pedig elengedi ujjam és rám néz azokkal a vággyal teli, huncut szemeivel egy édes mosoly kíséretében... - Rögtön meglátjuk, Baby - teszem terpeszbe lábait és hasalok le közéjük, megemelve csípőjét. Oké, ilyet még sosem csináltam, de úgy hallottam, hogy az ilyesmit élvezik, meg azért láttam pár meleg pornót, és síkosító híján... Közelebb hajolok fenekéhez és megnyalom bejáratát, mire Mark nyög egy hatalmasat, így visszafogok pénisze tövére. Akkor jó lesz ez a megoldás. Nyalogatom bejáratát, ami folyamatosan tágul és húzódik össze, így egy kicsit bentebb is tolom nyelvemet, hogy, bár hiába nedvesedik, tudom, hogy épp csak elég lesz így... Elhajolok, és óvatosan bejáratához érintem egy ujjamat, amire újra megvonaglik, én pedig feltolom benne ujjamat. - Na? Megfelel, Baby? - nézek fel rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
•A hódítás• Markson ff
Fanfic"Akkor ezennel felteszem a zsebpénzemet arra, hogy tudok mondani egy olyan személyt, akit sosem kaphatnál meg." -Ezzel a mondattal kezdődött az egész. Na de mi lesz a vége? Csak egy egyszerű fogadás két testvér között. Vagy mégsem? 🚫Ez az sztori is...