Drágáim! Nem is tudom, hogy lehettem ennyire figyelmetlen, de most vettem észre, hogy nem publikáltam a 8. részt. Milliószor is bocsánat a bénaságomért, kérlek kukkantsatok a 8. részre, hogy minden összeáljon.
FIGYELEM! EZ A FEJEZET +18-AS JELENETEKET TARTALMAZ.
Bambam: A buli után legalább egy hétig lestem Jackson és Jinyoung minden kívánságát, egyszer még ebédet is csináltam nekik, amit az én ebéd szünetemben vittem át nekik, és így nekem nem is volt időm enni, mert Mark természetesen megint Jacksonnál aludt, így reggel nem tudtam neki odaadni... Illetve újabban Jackson rengeteget van nálunk, viszont meglepett, hogy mennyire jól kijön Yugyeommal, ahhoz képest, hogy majdnem felnyársalta eleinte a szemeivel, amiért ránézett a nagybátyámra... És ami még furább, hogy egyre többet van ilyen baráti összejövetel Marknál és Yugyeom körülbelül húsz perc után Youngjae társaságát keresi. Az odáig oké, hogy én ilyenkor elvagyok Jinyoungékkal, de... ne akkor mutassa már be Youngjiéknak azt a fene nagy gentlemanségét, amikor én is itt vagyok...
Yugyeom: Youngjaevel és Jacksonnal egyre jobban kijövök az a bizonyos félre sikerült buli óta, aminek nagyon örülök, mert valahogy a saját korosztályom beliekkel sosem jöttem ki rendesen. Persze, vannak haverjaim, de Jacksonnal, és legfőképpen Youngjaevel sokkal jobban megértjük egymást. És ez főleg azért villanyoz fel, mert Youngjae még csak nem is meleg. Mégis teljesen normálisan kezel, ami jól esik. Bár néha Youngjival cseppet sem rínak ki közülünk, mert a lány olyan troll tud lenni, akárcsak az "ura", vagy mi Bambammel. Apropó, Bambam! A kis puffogó cukorgolyónak holnap lesz a születésnapja, de biztos vagyok benne, hogy azt hiszi, elfelejtettem, és nem készülök neki semmivel. Pedig ha tudná, hogy mekkora meglepetést tartogatok a számára!
Youngjae: Már csak Youngji, Yugyeom és én vagyunk a nappaliban, Bambam előrement, hogy ő lefürdik. Már gondolkodom rajta egy ideje, de amíg Youngji hoz inni, gyorsan kikérem Yugyeom véleményét. - Figyelj, holnapután leszünk Youngjival egy hónaposak, és őszintén szólva semmi nem jutott eszembe azon kívül, úgymond "ajándéknak", hogy befestetem a hajam szőkére, mert látom, hogy a suliban is megnézi magának néha a szőke srácokat. Szóval... szerinted ez nagyon hülye ötlet?
Bambam: Természetesen Yugyeom nem jön velem fürödni, ő még lent beszélget Youngjaevel, pedig már a magát házigazdának nevező nagybátyám is próbálja elfojtani a nyögéseit zárt ajtók mögött. Legalább próbálja, értékelem... De Yugyeomnak meg sem fordul az eszében, hogy esetleg én is szeretnék vele kettesben lenni... Azért is mondtam neki egyébként, hogy maradjon itt éjszakára (ezt is úgy kellett kihisztiznem a szüleinél, mert mi az, hogy a fia három héten belül már másodjára megy bulizni, ráadásul még csak hétvége sincs, nem hogy szünet...),mert holnap van a születésnapom, és szeretnék aznap mellette ébredni, ha már alig lesz együtt óránk...
Yugyeom: - Nem, szerintem jó ötlet, őszintén szólva hasonlót tervezek holnap Bambam szülinapjára, csak... sokkal merészebb színre gondoltam. - nevetek halkan, közbe figyelve, hogy nem jön-e vissza Yougji vagy Bambam. - Remélem értékelni is fogja, a kis cukorgolyó... - teszem hozzá motyogva. Kezdek elbizonytalanodni. Láttam, hogy mennyire mérges volt Bambam, amiért nem mentem vele zuhanyozni, de hát ha egyszer Youngjae volt csak kéznél, akitől kikérhetem a véleményét? Hol tehetek én arról, hogy Jacksonék már szétkúrták Mark ágyát, Jaebum meg Jinyoung meg órákkal ezelőtt hazamentek, hogy ugyan ezt tegyék a saját lakásukon?
Youngji: Kezemben két pohárral sétálok vissza a két sráchoz, akik meglepően jóban lettek az utóbbi időben. Mosolyogva ülök le párom mellé, és mielőtt oda adnám neki a poharat, röviden megcsókolom. - Miről sutyorogtok ennyire elmélyülten srácok? Nagyon úgy fest, hogy rosszban sántikáltok. - bököm picit oldalba Youngjaet, aztán miután ittam, már üres kézzel karolom át nyakát, és bújok hozzá. - Mondjátok el nekem is! Minden rosszban benne vagyok! - vigyorgok szélesen.
ESTÁS LEYENDO
•A hódítás• Markson ff
Fanfic"Akkor ezennel felteszem a zsebpénzemet arra, hogy tudok mondani egy olyan személyt, akit sosem kaphatnál meg." -Ezzel a mondattal kezdődött az egész. Na de mi lesz a vége? Csak egy egyszerű fogadás két testvér között. Vagy mégsem? 🚫Ez az sztori is...