13. fejezet (1/2)

1.6K 73 2
                                    

FIGYELEM: A RÉSZ +18-AS JELENTEKET TARTALMAZ

Bambam: Ezek szerint mégis itthon vannak a szülei... sebaj, ez ma az én napom és úgy fogok szeretkezni Yugyeommal, ahogy én akarok. Becsukja maga mögött az ajtót én pedig vadmacskaként ugrom is rá és kenem fel az ajtóra, miközben két kézzel haját túrva és markolva csókolom ajkait éhesen. - Komolyan nem hiszlek el, te dög. Ennyire dögösnek lenni már bűntény, ugye tisztában vagy vele? - morgom ajkaira, aztán megfordítom magunkat és most én vagyok az ajtónak háttal, és egyik lábammal magamhoz húzom Yugyeom csípőjét, belesóhajtva a csókba, ahogy összeér ágyékunk.

Yugyeom: Bár anyáék még nem mentek el a partira, ahova készültek, kicsit sem zavartatom magam. Majd a hangok miatt sürgetni fogják egymást, hogy előbb oda érjenek az eseményre, ebben biztos vagyok. Ahogy Bambam az ajtónak nyom, már hallom is, hogy odalent beszélni kezdenek a szüleim. Hát igen, ezt a csattanást nehéz lett volna nem meghallani... - Ha lecsukna miatta, meglátogatsz a börtönben? - kérdezem kuncogva, combja alá nyúlva, amikor ő maga dől az ajtónak, én pedig picit behajlítom térdeimet, hogy kb egy magasságban legyünk, így tökéletesen össze tudunk simulni. Imádom, amikor ilyen kis harcias! Egyszerűen pillanatok alatt felhúz vele, és ezt tudja jól. De nem baj, ma minden kényeztetést megérdemel, mint az ünnepelt.

Bambam: - Talán, de óvadékot nem fizetek - döntöm egy kicsit oldalra a fejemet, jelzés értékűen, hogy akár neki is kezdhet kényeztetésemnek. - Tanuld csak meg szépen, hogy a bűnözés rossz dolog - sóhajtok, ahogy ajkai nyakamat érik, és pólójáról az eszméletlenül puha hajába vezetem vissza kezeimet, úgy húzva egyre jobban és jobban nyakamhoz. Másik lábammal is rákapaszkodom csípőjére, Így már Yugyeom is felegyenesedhet, ahogy egy kicsit meg is emel és még jobban egymásnak simulhatunk. Felnyögök, ahogy egy különösen érzékeny ponton szívja meg nyakamat, miközben egy aprót lök csípőjével.

Yugyeom: Élvezettem harapdálom-nyalogatom végig nyakát, majd füléhez hajolok és belemorgom. - Hmm, lehet, hogy rossz dolog, de a büntetésért akármikor újra csinálnám. - harapok finoman cimpájába, majd ahogy felnyüszít, még erőteljesebben lökök előre csípőmmel, hogy tovább szűkítsem amúgy is vészesen feszülő nadrágját. - Hoppá, lehet, hogy ez a gatyát csak ollóval tudjuk majd levenni rólad. - vigyorodom el aljasan, végig nyalva alsó ajkamon, úgy nézve szemeibe, miközben belemarkolok formás kis fenekébe.

Bambam: Megugrom egy kicsit, ahogy belemarkol fenekembe, végig szemeimbe nézve, és alsó ajkát nyalogatva...ó te jó isten. - Szeretem ezt a nadrágomat, úgyhogy szerintem tegyél az ollós megoldás ellen és mondjuk vedd már le rólam végre! - szólok rá kicsit erélyesebben és ráharapok alsó ajkára. Megoldom én ajkai nedvesen tartását, nem kell aggódni. Ahogy övemhez nyúl, leeresztem lábaimat és a padlóra állok, és elkezdem én is gombolni fekete-piros kockás ingét. Lehúzva róla, magunk mellé ejtem, én pedig kilépek a nadrágomból, így már csak a hosszított, combközépig érő pulcsim takarja merevedésemet. Kezeimmel végigsimítok Yugyeom felsőtestén, finoman hozzáérve mellbimbóihoz is, majd mellkasán megtámasztva tenyeremet, kezdem el tolni az ágy felé.

Yugyeom: Felnyöszörgök egy részről látványától, más részről attól, ahogy hozzám ér, majd elindulunk az ágy felé, én pedig szépen lehuppanok rá, amikor sarkam neki koccan a szélének, ő pedig egyből rám mászik, ágyékomra ülve, tovább simogatva mellkasomat, amitől halkan nyöszörgök, főleg, ha érzékeny pontra tapint. Hogy lehet valaki egyszerre cuki és szexi? Egyszerűen döbbenetes!

Bambam: Imádom a hangjait, minden egyes apró sóhaját, nyöszörgését... egyszerűen imádom! Egyre jobban dőlök Yugyeomra, ezzel elfektetve őt, majd csókolgatni kezdem ahol érem, ajkaitól indulva mellkasán át hasáig mindenhol, egyetlen apró négyzetcentimétert sem kihagyva. Felnézek arcára, ahogy hasát csókolom, de... de úristen. Ezzel a hajjal, az az arckifejezés... ahogy alsó ajkát beharapja, szemei lehunyva és szemöldökét egy kicsit ráncolja, közben arca enyhén kipirosodva... Jó isten, ahogy végignézek így a tökéletes testén és arcán, egyetlen szóval tudnám jellemezni: szex. Kim Yugyeom, maga a tömény szex.

•A hódítás• Markson ffOnde histórias criam vida. Descubra agora