//2.//

2.2K 116 23
                                    

Když domluvím jak s rodičema, které jsem musela ujistit, že jsem opravdu naprosto v pořádku, tak s Cam, které jsem zase musela vyprávět ty nejmenší detaily, které jsem zde zaím viděla. Chtěla bych jí tady mít sebou. Už od základky jsme všechno prožívaly spolu. Ty největší dobrodružství i ty největší průšvihy. Jsme jako sestry. Ale ted dost smutnění, protože už se opravdu moc těším až to tady poznám. Sice jsem trochu unavená kvůli časovému posunu, ale ted nemůžu jít spát, vždyt je teprve dopoledne, tady. Asi se převlíknu, protože jsem z té cesty docela spocená. Převléknu se tedy do do zebrované halenky s tříčtvrtečním rukávem, kterou zastrčím do růžové minisukně a doplním to černým páskem. Poupravím si make-up, nasadím sluneční brýle, vezmu kabelku, obuju si boty a s úsměvem opouštím své apartmá. Před východem z hotelu se z hluboka nadechnu. Těš se LA, protože ted jsem tady já. Řeknu si v hlavě a vylezu z hotelu, přičemž se musím pousmát nad svými myšlenkovými pochody. Nejsem namyšlená, spíše naopak, jsem docela stydlivá teda v normálním životě. Ale jakmile vylezu na podium at už zpívám, hraju nebo tancuju jsem asi docela sebevědomá a prostě úplně jiná. Začnu se procházet malebnými ulicemi a koukám kolem sebe. Samozřejmě taky fotím, bez toho by to nešlo. Asi tak po půl hodině procházení se tady, se ozve můj žaludek, fajn tak asi byhc si někam měla zajít na jídlo. PO chvíli najdu pěkně vypadající restauraci a tak se do ní vydám. Otevřu dveře a vstoupím dovnitř. Není tady moc lidí a vypadá to tady hezky útulně. Sejdu tři schůdky a usadím se k jednomu ze stolů, přičemž si sundám sluneční brýle. Téměř ihned se u mě objeví číšník a dává mi jídelní lístek. Objednám si a on opět odejde. 


,,Děkuju, můžu se vás zeptat kde jsou tady toalety ?" zeptám se když už zaplatím. 

,,Musíte jít rovně a pak doprava." ukáže směrem k takové malé chodbičce. 

,,Děkuju vám." vezmu si věci a postavím se. 

,,Není za co." usměje se a odejde zatímco já si to zamířím na záchod. Vykonám potřebu a akorát když si myji ruce, se rozletí dveře a dovnitř vpadne pět  mužů, kteří zalezou do dvou kabinek co tady jsou. Co to sakra bylo ? Vždyt to jsou dámské záchody a navíc mi byli nějak povědomí. Chci něco říct, když v tom se opět rozrazí dveře a tentokrát sem nakoukne asi nějaký paparazzi. 

,,Prominte neviděla jste tady One Direction." aha, tak už vím proč mi byli tak povědomí. 

,,Neviděla a co by tady dělali ? Vždyt to jsou dámské záchody. Což mi připomíná, že vy tady nemáte co dělat." zkřížím si ruce na prsou. 

,,A kdo je na těch záchodech." koukne na mě a já lehce polknu. 

,,Mami, teto už jste ?" zeptám se a ze záchodů se ozvou dva hlásky, načež já mám co dělat abych se nerozesmála. 

 ,,Takže jste je opravdu neviděla ?" koukne na mě podezřívavě, wow že by to vyšlo ? 

,,Ne neviděla a opakuji vám že tohle jsou dámské záchody, takže si vemte ty svoje věcičky a koukejte odsud zmizet, než na vás zavolám policii." řeknu vážně a trochu výstražněji. 

,,Jo já už jdu, pardon, že jsem vás obtěžoval, hezký zbytek dne." lehce se pousměje. 

,,Vám taky nashledanou." řeknu na oko napruženě a nasadím si sluneční brýle na vršek hlavy. On tedy opustí záchody. Lehce si oddychnu a když jsem si jistá, že je z dohledu tak řeknu. 

,,Už můžete vylízt a příště si dávejte bacha kam lezete, melí jste štěstí, tak čau." řeknu a beru si kabelku s úmyslem opustit záchody. Možná jste překvapené, že nějak nešílím nebo, že chci zmizet. Je to jednoduché. Ne, že bych One Direction nesnášela, mám ráda asi všechny jejich písničky a poslouchám je, jenom to není takovéto, že bych je milovala. 

,,Počkej." ozve se z jedné z kabinek a já tedy zase dveře zavřu a zastavím se. Z kabinek vyleze pětice kluků. 

,,Děkujeme, jsme ti opravdu vděční, jak se ti můžeme odplatit ? Můžeme tě alespon pozvat na kafe ?" zeptá se Liam. 

,,Není zač, nic to nebylo a nejdřív mi radši vysvětlete proč jste se běžely schovat na dámské záchody." uchechtnu se. 

,,No to víš, to tady totiž pan Styles neví jak vypadá chlapeček a jak holčička, takže jsme skončili tady." řekne Zayn a my se tomu všichni následně zamějeme. 

,,Tak co ten starbucks ?" zeptá se tentokrát Niall. 

,,Já za to nic nechci." pokrčím rameny a usměju se, otáčejíc se k odchodu. Zataví mě, ale něcí ruka na mém zápěstí a já se tady opět otočím na toho blondáčka. 

,,Ale my na tom trváme." koukne na mě. Teda nevím jestli na mě, jelikož má sluneční brýle, ale předpokládám, že jo. 

,,Tak fajn." přikývnu a konečně opustíme ty záchody. 


,,Jess a ty nejsi z Ameriky, že ne ? Že jsi Britka ?" zeptá se Harry, když už sedíme ve starbucks u jednoho ze stolečků. 

,,Jo jsem, jsem z Londýna a dneska jsem sem přiletěla." vysvětlím a oni chápavě přikývnou. Takhle si tam asi půl hodinky povídáme, než kluci trvají na tom, že mě zavezou do hotelu a poté se rozloučíme. Jsou to fajn kluci. 


A kluci jsou na scéně. Jen bych chtěla upozornit, že k této scéně jsem se nechala inspirovat jedním filmem, takže vám to může připadat povědomé. Doufám, že se líbilo a prosím o voltes a komentíky. Niki <3

Q: Oblíbená písnička od 1D z Up All Night ? 

A: Já si nedovedu vybrat. Fakt, že ne, všechny jsou naprosto dokonalý :D <3 <3 

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat