//9//

1.7K 96 21
                                    

Právě sedím ve svém pokoji a projíždím internet, když jako bych zaslechla zvonění. Chvíli počkám a když slyším nějaké hlasy zvednu se z postele a rozhodnu se se jít podívat. Za prvý protože jsem zvědavá a za druhý taky proto, že mám žízen a stejně jsem se chtěla jít napít. Opustím tedy pokoj, slyšící několik hlasů. 

,,Jé ahoj kluci." pousměju se když spatřím v obýváku kompletní sestavu One Direction. 

,,Jess ?" zeptají se sborově a koukají na mě. 

,,Tak to je to co jsi nám chtěl říct ?" zeptá se tentokrát Harry koukajíc na Nialla, který pouze přikývne. 

,,A vy jste jako ?" začne Louis naznačující prsty gesta zatímco scházím schody. 

,,Ne." řekne s Niallem nastejno načež se zasměje a on poté dodá.

,,Nejsme spolu." a oni chápavě přikývnou. 

,,Víte Ni mi nabídl, abych s ním bydlela protože jsem měla nějak blbě danou rezervaci v hotelu a prostě je to složitý." uchechtnu se. 

,,Aha, no každopádně tě zase rád vidím." usměje se Liam a na přivítání mě obejme. To samé udělám i s ostatními kluky. 

,,A co vy tady děláte ?" zeptám se s úsměvem. 

,,My tady budeme dneska spát." odpoví Zayn a já na ně lehce překvapeně kouknu. Ne že by mi to vadilo, to jen jsem to nečekala. 

,,Víš my s klukama zítra musíme ráno na jeden rozhovor a tak jsme se domluvili už před týdnem, že budou spát tady. Nevadí ti to ?" koukne na mě Niall a já okamžitě zakroutím hlavou. 

,,Jasně že nevadí a navíc i kdyby je to tvůj dům, můj názor tě nemusí zajímat." pokrčím ledabyle rameny. 

,,Ale zajímá, protože ted tady bydlíš semnou." pousměje se a já se nad jeho slovy musím taky usmát. 

,,Tak co budeme dělat ? Moc věcí o tobě nevíme, tak co jít něco vyzpovídat ?" navrhne se šibalským úsměvem Louis. 

,,Fajn,ale jenom když já budu moc vyzpovídat vás." uchechtnu se a oni přikývnu. Objednáme si pizzu, nalijeme pití a posadíme se v obýváku začínajíc pomalu klást otázky jednu za druhou. 

,,Fajn já mám další, kolik jsi měla kluků ?" koukne na mě tázavě Harry zatímco já začnu nervozně těkat svým pohledem po místnosti. 

,,K tomu se nebudu vyjadřovat." zakroutím hlavou. 

,,Proč ?" ptá se nechápavě. 

,,Protože to není tvoje věc." vypláznu na něj jazyk. 

,,Ale notak Jonesová, řekni kolik. Pět, deset, nebo víc ani bych se nedivil když se na tebe podívám." mrkne na mě zatímco já protočím očima. 

,,Prostě ne Stylesi, máš smůlu." uchechtnu se, takhle tam sedíme ještě další hodinu než se rozhodneme jít spát.  


Asi tak ve dvě mě vzbudí nějaké bouchání a já se trhnutím posadím. Ale ne bouřka. Já se strašně bojím bouřek. Chvíli tady sedím a snažím se to ingorovat, ale prostě to nejde. Pomalu vylezu z postele a nakonec potichu opustím svůj pokoj. Na chodbě toho není moc vidět, i přes to vejdu do vedlejšího pokoje patřícího Niallovi. V klidu spí na posteli a ano to s ním nehne, fajn tak tohle mi je trochu trapný. 

,,Nialle ?" šeptnu potichu tak jestli spí tak mě nemohl vůbec slyšet. 

,,Hm ?" řekne a otočí se tak aby na mě viděl, wow tak mě slyšel.

,,Stalo se něco Jess ?" zeptá se když mě spatří. 

,,No, víš, já, je mi to strašně trapný, ale bojím se strašně bouřek, nemůžu spát tady u tebe ? Klidně si lehnu na zem, jenom nechci být  pokoji sama." špitnu a jsem ráda za to že je tma protože mé tváře naberou rudou barvu. 

,,Na zemi spát nebudeš, pojd ke mně" nadzvedne peřinu a já k němu tedy přejdu lehajíc si vedle něj pod peřinu. Voní to tady po něm a má tady hezky teploučko. Lehnu si zády k němu. 

,,Děkuju." špitnu. 

,,Není zač." řekne potichu i on. Pak je chvíli ticho, než se jeho ruka pomalu posune přes můj bok na mé břicho přitahujíc si mě blíž k sobě. Pro sebe se usměju a pohodlně se zachumlám v jeho náručí. 

,,Dobrou noc." špitnu. 

,,Dobou." pošeptá mi na zpátek do ucha a poté už oba zavřeme oči a já můžu po chvilce slyšet i cítit jeho pravidelné oddechování. Jaké já jsem měla stěstí, že jsem potkala tak úžasného kluka ze kterého mám asi už hodně dobrého kamaráda. Sice se známe pár dní, ale udělal toho pro mě už víc než dost. A já ho mám fakt ráda.


Dobré ráno :)) Tak jsem to nakonec pro vás sihla. Je sice o něco malinko kratší,ale snad nevadí. Niki <3 

Q: V kolik jste dneska vstávaly ? 

A: V sedm

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat