O tři roky později
,,Vypadáš nádherně Jess." usměje se na mě Cam zatímco já se kontroluji jestli je na mých svatebních šatech vše v pořádku. Jsou fakt nádherné.
K šatům patří kratší bílý závoj. Moje vlasy jsou rozpuštěně a pouze lehce nakulmované na koncích. Na obličeji mám lehké líčení v podobě make-upu, hnědých stínu, řasenky a tělové rtěnky.
,,Děkuju, taky vypadáš dobře." oplatím jí pravdivou lichotku. Em je moje svědkyně a má na sobě krémové šaty.
,,Děkuju, ale myslím, že na tebe nemám, vypadáš jak princezna." usměje se na mě.
,,A vy vypadáte taky nádherně holky." otočím se na své tři družičky El, Perrie a Cheryl, které na sobě mají modré družičkovské šaty, které jsme vybíraly. Všechny čtyři mi totiž se svatbou pomáhaly.
,,Děkujeme, ale Cam má pravdu vypadáš dokonale. Až tě Niall uvidí spadne mu čelist až na zem:" usměje se na mě Soph.
,,Myslíte ?" zeptám se a znovu se otočím k zrcadlu.
,,Prosímtě, že se ptáš, vždyt víš, že by z tebe byl hotovej i kdybys na sobě měla pytel od brambor." zasměje se El. Chci jí na to něco říct, když sem přiběhne organizátorka této svatby.
,,Všechno je nachystáno, můžeme začít." usměje se na nás a já se z hluboka nadechnu a poté přikývnu. Jelikož se svatba koná v naší vile na zahradě tak sejdeme do kuchyně jelikož odsud se Francouzským oknem jde na zahradu.
,,Holčičko moje. Vypadáš nádherně, úplná princezna." usměje se na mě táta a já mu můžu videt slzy v očích.
,,Děkuju tati." usměju se na něj a obejmu ho. Poté si vyslechnu i pochvaly od kluků a samozřejmě si také vyberu jejich obětí a pusy na tvář než se seřadíme do řady a když začne hrát hudba víjdou nejprve Cam s Harrym, následně Loui s El, Liam s Cheryl a Zayn s Perrie. POslední pár už dochází na svá místa.
,,Připravená ?" zeptá se mě táta, když mi nabídne rámě. Z hluboka se nadechnu a přikývnu. Rozejdeme se ven a můj pohled okamžitě padne na Nialla, který stojí u starosty a ze široka se na mě usmívá. I já se usměju, protože kdo by se v téhle chvíli neusímval. když si jde vzít člověka, kterého miluje. Čím jsme blíž tím víc se usmívám. Dojdeme na konec uličky, kde mi táta vtiskne pusu na tvář a poté obejme Nialla, než se jde posadit vedle mamky. Ni ke mně natáhne ruku, kterou příjmu a stoupnu si vedle něj.
,,Sešli jsme se zde, abychom spojily dva zde přítomné do manželského vztahu. Niní poprosím, aby jste přednesli své svatební sliby." řekne starosta a Ni tedy začne mluvit.
,,Jess.....já jsem přemýšlel co bych ti řekl, sepisoval jsem si nejrůznější scénáře, abych ti dokázal co nejlépe říct co k tobě cítím, ale ted když se podívám do tvých očí, zapomněl jsem úplně všechno a navíc mi došlo, že nemůžu slovama vyjádřit jak moc tě miluju. Protože když jsem s tebou jsem ten nejštastnější člověk na světe. A i když na sebe kvůli našim pracím nemáme tolik času jakoby jsme chtěli a i když to není vždycky jednoduchý vítáme se jak jen to jde a prostě............tě miluju nejvíc na světě." z jeho řeči mám slzy v očích, ale zároven se usmívám jako blázen. Začnu tedy mluvit já.
,,Nevím co říct, protože mi příjde jakoby jsi tady už všechno řekl. Ale jediný co vím je, že už když jsem tě tenkrát spolu s klukama viděla na těch záchodech nějakým způsobem jste mi přirostly k srdci. A pak se moje pozornost obrátila hlavně na tebe. Začala jsem tě poznávat a prostě se zamilovala. Nikdy jsem neěřila na něco jako je pravá láska a už vůbec by mě nenapadlo, že bych jí já mohla prožít, ale já jí prožívám právě ted s tebou. Miluju tě." i v jeho očích záhlédnu slzy. Opět se slova ujme starosta.
,,Dobrá a ted se táži vás Nialle Jamesi Horane zda si berete zde přítomnou Jessicu Jones za svou právoplatnou manželku a budete jí opatrovat v nemoci i ve zdraví dokud vás smrt nerozdělí ?" zeptá se a Niall s pohledem zabodnutým v tom mém vysloví to slovíčko, které touží slyšet každá žena.
,,Ano" usměje se na mě.
,,A nyní se táži vás Jessico Jonesová zda si berete zde přítomného Nialla Jamese Horana az svého právoplatného manžela a budete ho opatrovat v nemoci i ve zdraví, dokud vás smrt nerozdělí ?" kouknu na Nialla.
,,Ano." věnuji mu úsměv a ten jeho se ještě víc rozšíří, jestli to teda vůbec jde.
,,Niní si můžete vyměnit prstýnky." řekne starosta a tak k nám přistoupí Greg, Niallův brácha a svědek, aby nám dal prstýnky, které si s Niallem vyměníme.
,,No a ted polib manželku." usměje se na Nialla, který si mě ihned přitáhne k polibku.
,,Představuji vám manžele Horanovi." řekne ještě a poté se ozve hlasitý potlesk.
A žili štastně až do smrti......
Konec.
Tak co na to říkáte ? Prosím o voltes akomentíky Niki.
Tak holky co říct. Tahle storka mi bude strašně moc chybět, protože mi překvapivě opět přirostla k srdci i když jsem se s posledníma dílama docela prala, protože jsem moc nevěděla jak to udělat a tak. Ale prostě jsem tenhel příběh měla ráda. Proč já prostě nemůžu psát jen tak aniž bych k tomu hned měla nějakej vztah sakra ? :D Taky vám chci strašně moc poděkvoat za vaší úžasnou podporu, rpotože to vy jste důvod proč mě baví ještě více psát. Jasně dělám to protože mě to baví a tak, ale nebýt vás, kdo ví jak dlouho by mě to bavilo. No takže doufám, že se s váma uvidím zítra u prologu mého nového příběhu Camp Anorexia, no a miluju vás <3 <3
Q:Těšíte se na nový příběh ?
A: Já jo, jen doufám že se mi storka povede :D
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
FanfictionNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...