//3//

2K 111 32
                                    

Mé první ráno v LA. Pomyslím si když mi v sedm začne zvonit budík a já se natáhnu abych ho típla. Jsem hezky vyspaná, protože jsem šla spát brzo, takže jsem připravená na konkurz. Nadechnu se a vylezu z pohodlné postele. Co si mám jen vzít na sebe ? Po chvilkovém rozmyšlení si nakonec obleču tmavě modrou halenku, kterou ležérně zastrčím do červené minisukně a doplním to tmavě modrým tenkým páskem s mašličkou. Když se podívám do zrcadla a usoudím, že to vypadá dobře, zalezu do koupelny. Vykonám raní hygienua  dám se do úpravy sebe samotné. Nejprve nanesu make-up, následně řasenku a nakonec růžovou rtěnku. Vlasy si nechám rozpuštěné. Fajn tak to by taky šlo. Vezmu si pouze mobil a kartu od pokoje a sejdu do jídelny na snídani. Když se vrátím ze snídaně je akorát tak čas, abych vyrazila na konkurz. Vezmu si tedy kabelku do, které naházím vše potřebné a opustím pokoj a následně i hotel. Místo kde se konkurz koná by odsud mělo být asi patnáct minut cesty pěšky. Takže se tedy rozejdu a opravu po zhruba čtvrt hodině a akorát včas jsem na místě. Z hlubokým nádechem otevřu dveře a vejdu dovnitř. Je tady asi tak kolem čtyřiceti až padesáti holek. Nevšímám si pohledů, které některé hodí na mě a usadím se na volnou židli čekající až zavolají mé jméno. Je to asi tak dvacet minut, když se ozve mé jméno a já uklízejíc mobil do kabelky, vejdu do oné místnosti. Za stolem zde sedí Anthony a..............Niall, počkat co ten tady dělá ? Když si mě všimne překvapeně, ale zároven usměvavě na mě koukne a já mu úsměv opětuji. 

,,Dobrý den Jess, vadilo by kdyby jsme vám tykali ?" zeptá se hned Anthony. 

,,Dobrý den, popravdě budu jenom ráda." lehce se zasměju, protože nenávidím když mi lidé vykají. Vždyt je mi osmnáct, dobře skoro devatenáct, ale i tak. 

,,Dobře, tak nevím jestli má cenu ti ho představovat, ale tohle je Niall Horan, který bude ve filmu hrát hlavní mužskou roli." řekne a ukáže k Niallovi. 

,,Ahoj." usměje se na mě. 

,,Ahoj." uchechtnu se. 

,,Vy dva se znáte ?" zeptá se Anthony. 

,,Jo to Jess nám včera zachránila krk, jak jsem ti vyprávěl." přikývne Niall a já se při té vzpomínce musím zase lehce zasmát. 

,,Aha, no tak to jsi ty. No každopádně ted ke konkurzu. Pojd si vzít papír a přečti nám text." pousměje se na mě a já si od něj tedy převezmu papír a začnu číst co na něm je. Když dočtu, nebo doodříkám tento monolog, oba se usmívájí. 

,,Dobrá tedy, tak ti děkujeme a počkej na rozhodnutí." 

,,Dobře tak zatím." řeknu a opustím tuto místnost. Uběhne asi další hodina a půl než jsme všechny už po konkurzu a jen čekáme na výsledky. Zrovna v tu chvíli se otevřou dveře ze, kterých vyleze Anthony spolu s Niallem a mně nemůže ujít jak si spousta holek stáhne jejich výstřihy níže než je do ted měla a "svůdně" se koukají na Nialla. Bože holky copak nemáte mozek ? Já bych tohle v životě nedělala, abych zaujala nějakýho kluka, at už by se mi líbil sebevíc. 

,,Tak už jsme se rozhodli které z vás postoupí do dalšího kola konkurzu. Viděli jsme tady spoustu dobrých hereckých výkonů, ale některé bohužel nebyly úplně to co byjsme si představovali, takže já začnu." Začne postupně číst jména a asi po desátém.......

,,Jessica Jones." řekne a já se nadšeně usměju. Já postoupila, yes. Postoupilo nás asi dvacet. 

,,Tak zbytku děkuji, ale můžete jít." řekne nakonec a ty které nepostoupily, tedy odejdou. 

,,A vám gratuluji. Zítra bude druhé kolo konkurzu, které se bude týkat zpěvu. Vyberte si nějakou písen, kterou nám tady zítra předvedete, těšíme se na vás ve stejný čas jako dnes." ukončí to Anthony a poté co všichni přikývneme oba odejdou. Nadšeně vyndám telefon, abych zavolala Camile. 

,,Ahoj Cam." řeknu hned jakmile to zvedne a to už jsem na cestě do hotelu. 

,,Ahoj tak co ?" ptá se hned nedočkavě. 

,,Postoupila jsem do dalšího kola." 

,,Páni tak to ti moc přeju." 

,,A že by jsi neuhádla co ?" uchechtnu se.

,,Co ?" zeptá se se zasmáním

,,Hádej kdo tam byl. Niall." 

,,Jako ten Niall ? Ten kterýho jsi včera potkala na záchodech ?" zasměje se. Ano včera večer jsme volaly a já jí to prostě musela říct. 

,,Jo ten, hraje totiž hlavní mužskou roli." vysvětlím jí. Povídáme si celou cestu až do hotelu, pak ještě zavolám rodičům. Následně s v hotelu naobědvám a vlastně celý zbytek dne strávím v hotelu u televize a nějak mi to nevadí. LA můžu jít pozorovat zítra, dnes, ale musím právě na zítřek nabrat dost síly a popřemýšlet o tom co zazpívám. Bylo by super kdybych tu roli dostala. Niall se zdá být fakt prima kluk a hraní s ním by určitě byla sranda. Ale hlavně to že vlastně moje první role by hned byla ve filmu, je prostě WOW. 

Ale nesmím předbíhat, kdo ví jak to všechno bude.....


Hola hey nový díleček. Prosím o voltes a komentíky. Niki <3

Q: A oblíbená písnička z Take me Home ? 

A: Zase je strašně těžké si vybrat. Proste vvšechny jsou boží a pokaždé mám náladu na jinou, ale nejradši mám asi Live while were young a Little things <3 

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat