//6//

1.9K 110 30
                                    

Povzdechnu si a se sbaleným kufrem se podívám na své krátkodobé apartmá. Nechápu co se mohlo přihodil, ale každopádně nevím kam půjdu jelikož všechny hotely, které jsem obvolala, mají volno až od zítra a některé na nějakou dobu vůbec. Vezmu tedy kartu od pokoje a se svým kufrem sjedu na recepci. 

,,Tak tady vracím kartu." lehce si povzdechnu a podám jí recepční. 

,,Děkuji a moc se omlouvám,opravdu nechápu jak se to mohlo přihodit." soucitně se na mě podívá. 

,,Vy se neomlouvejte, vy za to nemůžete. Kolik jsem vám dlužná ?" zeptám se a poté co mi nadiktuje částku jí zaplatím, rozloučím se a opustím hotel. S povzdechnem se usadím na lavičku kousíček od hotelu a zapínajíc si na mobilu data ho vytahuji a jdu hledat další hotel. Najdu jeden z dalších a tak se rozhodnu zkusit štěstí tam. Vytočím číslo a čekám až to na druhé straně někdo zvedne. 

,,Hotel LA exlusive co si budete přát ?" zeptá se. 

,,Dobrý den, je možné si u vás v nejbliších pár hodinách zamluvit pokoj ?" 

,,Je mi líto ale na několik dní máme plno." 

,,Dobrá, děkuji a na shledanou." řeknu a s povzdechnutím hovor ukončím. Frustrovaně si promnu vlasy a povzdechnu si. Co mám asi tak jako dělat ? Už jsem obvolala minimálně deset hotelů, ale nikde nic. Ignoruji slzy tlačící se mi do očí, protože už jsem fakt zoufalá.

,,Ahoj Jess." ozve se nademnou známý hlas a já na něj zvednu pohled od svého mobilu. 

,,Ahoj Nialle." pokusím se o úsměv, ale myslím, že se mi to moc nepovedlo. 

,,Proč tady máš kufr ? Stalo se něco ?" zeptá se a přisedne si ke mně. 

,,Ale to je jedno jen ted musím něco zařídit." povzdechnu si. 

,,Není to jedno, co se stalo ?"  zeptá se znovu, nenechajíc se odbýt. 

,,Stala se nějaká chyba a já dneska musela opustit hotel, protože jsem ho údajně měla pouze do dneška a oni už ho potřebovali, pro další lidi, takže ted obvolávám hotely, ale z těch deseti, kterým jsem volala, mají všichni plno." řeknu nakonec, pohled nechávající na displeji svého mobilu hledající další hotel. 

,,Aha a co budeš dělat když nic nenajdeš ?" zeptá se. 

,,Nevím asi budu muset spát někde venku  zamluvit si pokoj od zítra jelikož ty někde volné mají." pokrčím rameny. 

,,To v žádném případě, tak pojd ke mně." řekne a já k němu překvapeně zvednu pohled.

,,Moc si toho vážím Nialle, ale to nejde, nechci tě otravovat a tvoje přítelkyně by z toho asi taky nebyla nadšená." zakroutím hlavou. 

,,Jaká přítelkyně prosímtě ? Vždyt já žádnou nemám." lehce se pousměje a já překvapeně zamrkám. 

,,Aha, p-promin to jsem nevěděla." vydám ze sebe. 

,,To je v pohodě, chápu že si každej myslí, že někdo jako já musí mít přítelkyni." zasměje se a jeho zasmání mi vytvoří úsměv na obličeji. 

,,Tak co teda ?" zeptá se. 

,,Já nevím, vždyt mě skoro neznáš........" chci pokračovat, ale on mě přeruší. 

,,Tak se poznáme." pokrčí s úsměvem rameny nad čímž se musím uchechtnout. 

,,A fakt ti to nebude vadit ?" optám se pro jistotu znova. 

,,Kdyby jo tak bych ti to nenabízel." 

,,Tak dobře, ale jen na dnešek a zaplatím ti." řeknu. 

,,Nic mi platit nebudeš a na jak dlouho to se domluvíme později." mrkne na mě. 

,,Ale....." chci protestovat, ale jsem samozřejmě hnedka zastavena. 

,,A nechci nic slyšet." usměje se na mě. 

,,Tak moc děkujuu." řeknu a aniž bych přemýšlela co dělám mu skočím kolem krku. Ze začátku se zdá být docela překvapený, ale poté mi objetí oplatí. 

,,Ehm promin." řeknu když mi to dojde a s červenajícími tvářemi se od něj odtáhnu. 

,,To je dobrý." opět se na mě usměje a poté si stoupne.

,,Tak jdeme ?" zeptá se a já se  s přikývnutím postavím, beroucí svůj kufr za rukojet. 


,,Páni tady bydlíš sám ?" zeptám se když stojíme ve vnitř obrovské vily. 

,,No jak se to vezme, často tady jsou kluci, ale ano jsem tu sám." uchechtne se. 

,,Pojd ukážu ti tvůj pokoj." usměje se, vezme mi kufr, který začne vynášet do schodů a já ho s poděkováním následuji. 

,,Tak a tady to je." otevře dveře a já kouknu na ten krásný obrovský pokoj. Je to tady sladěné především do červené barvy, ale nevypadá to tady jak někde v bordelu, naopak vypadá to moc elegantně, decentně, moderně a krásně. To bych v životě neřekla. 

,,Líbí ?" zeptá se stavíc můj kufr vedle postele. 

,,Je to tady krásný, opravdu moc děkujuu." vděčně se na něj podívám. 

,,Neděkuj. Chceš pomoc vybalit ?" zeptá se. 

,,Ne myslím, že to zvládnu." pousměju se na něj. 

,,Dobře a co kdyby jsme až si vybalíš někam zašli ? Ukázal bych ti LA." navrhne. 

,,To by bylo skvělý." nadšeně přikývnu. 

,,Tak až si vybalíš tak vyrazíme." věnuje mi poslední úsměv, předtím než opustí pokoj. Rozhodnu se vybalit si pouze hygienu, jelikož zítra stejně půjdu do hotelu. Vlezu tedy do prostorné a krásné černo bílé koupelny patřící k tomuto pokoji a vybalím si tam nejdůležitější věci. Nemám to já, ale štěstí ? Už jsem se bála že budu pro dnešní den bezdomovcem. Ale pak se objevil Niall.

Byla to náhoda nebo osud ?............


Holky omlouvám se, že je díl až takhle večer al dneska jsem nestíhala. Doufám, že s elíbí a prosím o voltes a komentíky. Niki <3 

Q: Tak a poslední otázka z této sady. Oblíbená písnička z Made in the A.M.

A: Tyjo to je zase těžká otázka, ale tentokrát si dokážu vybrat. Asi teda Perfect, Drag me down, History a Made in the A.M. :)))

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat