,,Vstávej, vstávej" slyším nějaký hlas a se zamručením otevřu oči.
,,Co je ?" zeptám se a kouknu na Louise, který stojí na mé posteli. Co jsem komu provedla ?
,,Vstávej jdeme na pout." zaculí se na mě.
,,Tak ahoj." řeknu a opět zavřu oči pokoušejíc se ho ignorovat.
,,Ale ty jdeš taky, jdeme všichni, šup vstávej" zatřese se mnou a následně skočí vedle mě.
,,A kvůli tomu jsi mě musel takhle vzbudit ?" zaskuhrám. Když mě někdo vzbudí bývám docela protivná.
,,Promin, ale přemýšleli jsme s klukama kam by jsme mohli vyrazit, aby jsi si ti tady užila a tak jsem tě rychle běžel vzbudit, aby jsme ti všechno stihli." vysvětlí mi a mně najednou začne být líto toho jak jsem na něj protivná.
,,Ne, to já se omlouvám Louisi, když mě někdo vzbudí bejvám protivná, ale myslel jsi to dobře. Promin." kouknu do jeho modrých očí. Jsou o dost jiné než ty Niallovi. Ty Niallovi jsou tak čisté a průzračné modré, kdežto Louiho jsou spíše do šeda.
,,Neomlouvej se, ale asi bych na to měl upozornit Nialla." usměje se na mě zatímco já na něj překvapeně kouknu.
,,Proč ?" uchechtnu se.
,,No, že až u něj budeš zase spát, že tě nemá budit." vysvětlí, ale co mě překvapí je, že mluví naprosto vážně, což jsem u něj snad ještě nezažila.
,,Proč bych u něj měla spát ?"
,,Protože." mrkne na mě a poté se zvedne z postele přecházejíc ke dveřím.
,,Jo a jenom se nachystej a pojd, nasnídáme se cestou ve starbucks." řekne pouze než odejde nechávajíc mě tady zmatenou. Nakonec tedy vylezu z postele a jdu si vybrat co na sebe. Nakonec si obleču delší bílo zeleno červené tartanové delší volně splývavé šaty. Poté zalezu do koupelny, kde vykonám raní hygienu a dám se do úpravy. Napatlám na sebe make-up, řasaenku a rty přejedu leskem, než si rozčešu vlasy, které nechám volně. Vezmu kabelku a sejdu dolů. Harry, Loui, Liam a Niall už jsou v obýváku a zda se, že čekají pouze na mě.
,,Ahoj." řeknu a oni se na mě všichni otočí.
,,Ahoj, tak můžeme jít ?" zeptá se Harry.
,,Jo, kde máte Zayna ?"
,,Přijela mu rodina, tak je s nimi." usměje se na mě Niall zatímco vypíná televizi a já přikývnu. Obuju si bílé lodičky a poté vyrazíme do auta. Asi až do čtyř jsme na pouti a já musím říct, že jsem si to strašně moc užila. Kluci jsou fakt úžasní a je s nima sranda. Akorát nás tak poslední hodinu pronásledovali fotografi a tak. Bojím se, že si na tohleto jen tak nezvyknu. Ve čtyři tedy příjdeme s Niallem poměrně unavení domů a oba sebou hodíme na gauč. Ni natáhne ruku k ovladačí a pustí televizi.
,,Niall Horan z One Direction byl posledních dnech již několikrát spatřen s dívkou jejíž jméno jsme neznali. Ted už ale víme o kom je řeč. Jedná se o osmnácti letou Jessicu Jonesovou, která pochází z Londýna a získala hlavní roli v nově připravovaném filmu, ve kterém hraje právě i Niall. Zdá se tedy, že tito dva si střihnou na plátech románek, ale nebudou ho mít i ve skutečném životě ?" protočím očima když začnou na obrazovce běhat různé fotky z posledních dní."
,,Tohle na tom životě fakt nesnáším, promin." povzdechne si Niall, když reportáž skončí.
,,Neomlouvej se, ty za to nemůžeš." zakroutím hlavou.
,,Tak já se jdu přichystat." řeknu před šestou a odeberu se do svého pokoje. Obleču si legíny s vysokým pasem a světlounce modrou košili, jejíž konce svážu takže je vidět kousek mého těla, a horní knoflíky nechám rozeplé, abych si jí mohla stáhnout na ramena. Nakonec si vytáhu rukávy k loktům a co se týče oblečení jsem hotová. Poupravím líčení, rty přejedu tmavě růžovou rtěnkou a vlasy lehce nakulmuji. Když jsme oba nachystaní vyrazíme na oslavu.
,,Zítra to celé začne a já věřím, že to bude zábava a že to bude mít úspěch, takže......na tenhle film." řekne Anthony a tak si všichni přitukneme. Poté začneme teprve pořádně oslavovat.
,,Nechceš si jít zatancovat ?" zeptá se Ni když začne hrát ploužák a skoro všichni z herců nebo ze štábu si to zamíří na taneční parket. S úsměvem přikývnu a příjmu jeho nabízenou ruku. Jeho ruce spočinou na mém z části odhaleném pase a tento dotyk způsobí příjemné mravenčení po celém mém těle. Obmotám mu ruce kolem krku a začneme se pohupovat do rytmu hudby.
,,Je ti zima ?" zeptá se Niall, když asi tak v jednu opustíme oslavu a já se oklepu.
,,Docela jo." přikývnu. On si okamžitě sundá mikynu, přehazujíc jí přeze mě.
,,Ne Nialle, budeš nemocnej, ale děkuju." zakroutím hlavou a chci mu jí vrátit, ale on přezemě přehodí svou ruku.
,,O tom už jsme se bavili snad minule ne ?" koukne na mě a já tedy přestanu s námitkami.
,,Děkuju." poděkuju mu.
,,Pro tebe všechno." usměje se na mě s pohledem zabodnutým v mých očích.
Taaaak ? Prosím o voltes a komentíky. Niki <3
Holky už 1K přečtení a jsme v tom 200 ve Fan Fikce. Konkrétně 178, to je úžasný a to jsme teprva u desátého dílu, jen tak dál. Děkujuu vám :*******
Jinak hodně štěstí všem které zítra čekají přijímačky, držím vám palečky :)))
Q: Jakou barvu očí máte ? Jakou by jste chtěly mít ? A jakou by jste naopak nechtěly nebo jí máte nejméně rády ?
A: Tak já mám zelené a jiné bych nechtěla. A k nejméně oblíbené barvě očí. No, každé oči jsou něčím jiné a neříkám, že nemůžou být hezké, ale i přes to bych vůbec nechtěla hnědé oči a asi jsou to oči, které mě nejméně zaujmou a které se mi nejméně líbí. Nic proti vám, které máte hnědé oči. Neříkám, že nejsou hezké, jen prostě......chápete :D
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
FanfictionNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...