,,No tak povídej co úžasnýho tě napadlo." zasměju se.
,,Pustíme si horor a ten z nás, který se začne dříve bát prohraje. No a ten co vyhrál mu dá nějaký úkol." řekne jeho samozřejmě skvostný nápad. Až na to, že je jasné kdo prohraje.
,,Ne Nialle to není fér. Ty víš, že prohraju já." uchechtnu se.
,,Neboj já se taky docela bojím hororů. Notak vždyt o nic nejde. Já jsem hodnej." nevině na mě zamrká čemuž se já musím zasmát.
,,No ty zrovna, ale tak fajn." povzdechnu si a nakonec přeci jen souhlasím.
,,Fajn tak jdem udělat popcorn a pak si to pustíme" usměje se a jak řekne tak taky uděláme.
Jess neboj se, notak přece ho nenecháš vyhrát. Říkám si asi tak v půlce filmu. Zatím se mi to podařilo, ale netuším jak dlouho to ještě zvládnu. Každou chvíli se nenápadně šoupu k Niallovi až jsem nakonec skončila namáčklá na něj.
,,ÁÁÁ." nevydržím to a leknu se tak až odhodím už prázdnou misku za sebe. Sakra, jak já nesnáším horory.
,,Myslím, že jsem vyhrál." usměje se na mě vítězně.
,,Vyhrál, ale hlavně už to prosím vypni." kouknu na něj a on to hned vypne.
,,Hm tak co bych ti dal za úkol." zamyslí se.
,,Už to mám." řekne a podívá se na mě.
,,No tak povídej." povzdechnu si a vystrašeně na něj kouknu. Ne samozřejmě si dělám srandu vím, že by mi nedal něco strašnýho. Doufám.
,,Polib mě." řekne naprosto vážně a já lehce šokovaně pootevřu pusu.
,,C-co ?" zeptám se abych se ujistila, že jsem slyšela správně.
,,Polib mě, jestli chceš, nechci tě nutit." přisune se ke mně blíž zatímco já na něj stále překvapeně koukám.
,,Chápu." řekne po chvíli kdy na něj jenom koukám a v jeho očích se mihne smutek ? Jakoby mi v tu chvíli přeskočilo, aniž bych o tom přemýšlela přiblížím se k němu a přitisknu své rty na ty jeho. Zdá se být překvapený, ale během chvilky začne spolupracovat a přitáhne si mě ještě blíž k sobě. Obmotám mu ruce kolem krku zatímco ty jeho se obtočí kolem mého pasu a on se do polibku usměje, přičemž se musím usmát i já a on toho využije, aby se proboural jazykem do mých úst. Po nějaké době se kvůli nedostatku vzduchu odtáhneme. Cítím jak mé tváře naprosto hoří když se koukám do jeho očí a vydýchávám to co se právě stalo.
,,Jsi roztomilá když se červenáš." usměje se na mě a já snad zrudnu ještě víc, jestli je to vůbec možné.
,,Nialle já......proč ? Proč tohle ? Proč to minule? Nechtěla jsem se o tom bavit, protože jsem se bála co mi na to řekneš, ale já prostě musím, protože jsem z toho všeho zmatená." vysypu všechno co mám na srdci, protože už to v sobě nemůžu dusit.
,,No víš já................" řekne a zdá se že neví co říct dál.
,,Ne Nialle nic neříkej. já vím jen jen jsi prostě nechtěl, abych první polibek prožila před kamerou, tak jsi mi prostě jako kamarád chtěl pomoc, já to chápu a dě..........." přeruší mě přitisknutím rtů na ty mé a já tak úplně zapomenu co jsem chtěla říct dál.
,,Promin, ale moc jsi plácala." šeptne s úsměvem když se odtáhneme, ale pouze na malou vzdálenost. Lehce se zasměju a on poté pokračuje.
,,Nemáš pravdu, naopak. Víš já......začalo to už když jsem tě poznal, líbila jsi se mi a zaujala už jenom tím jak jsi nám tenkrát pomohla, protože to se v dnešní době moc nevidí. Pak jsem tě poznal blíž a obzvlášt když jsi se sem nastěhovala. Trávily jsme spolu spoustu času povídání a mně tak stačilo doslova pár dní na to abych se do tebe zamiloval, abych se zamiloval do tvého upřímného úsměvu a smíchu, do tvých zelených očí do kterých když koukám vidím tam známky modré barvy a když se podívám opravdu pozorně můžu spatřit i lehké žluté tečky, ale hlavně abych se zamiloval do tvé milé a vtipné povahy. Do toho jak jsi upřímná a rozumná, prostě do toho jaká si. Stačilo pár dní abych se zamiloval do tebe celé. Proto jsem tě na té lavičce políbil. ŘÍkala jsi, že svůj první polibek chceš prožít s klukem, který tě miluje a já tě miluju. Akorát jsem si nebyl jistý co ke mně cítíš ty, proto mě napadlo dát ti tohle za úkol. Proto tohle všechno, víš divím se že opravdu mám tu odvahu ti to tady do očí říct, ale prostě tě miluju a už to nechci dál skrývat." z jeho proslovu mám slzy v očích. To není možný on mě opravdu miluje, kdo by to řekl.
,,Nialle já, já tě taky miluju." usměju se na něj a jeho obličej se úplně rozzáří.
,,V tom případě, půjdeš se mnou zítra na rande ?" zeptá se s úsměvem.
,,Ráda." přikývnu s úsměvem a poté dodám.
,,A ted pojd koukat na film, ale už žádný horor." zasměju se.
,,Rozkaz kapitáne." i on se zasměje a pustí nějakou komedii než si sedne zpět vedle mě a já se mu spokojeně schoulím v náručí.
Jestli je tohle sen tak se nechci nikdy probudit.........
Holky tak a konečně jste se dočkaly :D Prosím o voltes a komentíky Niki <3
Holky 56 místo, to už je ale fakt trapný tohleto, protože já prostě nevím jak vám poděkovat. Miluju vás :*** Jiank jsem tak počítala kolik nám zbývá do konce no a moc to není, počítám tak zhruba 5 dílů plus Epilog, říkám zhruba takže to může být třeba o díl méně nebo více, ale zhruba takhle chápete :D No a kdo ví co bude pak ? Přesně tak nový příběh :)))
Q: Sportovní nebo normální podprsenka ?
A: Za mě stopro normální, nemám moc v lásce sportovní a to sportuji dost, ale i tak nosím normální :D
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
Hayran KurguNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...