//17//

1.5K 100 31
                                    

Lehce se zasměju než odpovím. 

,,Ano jsem single a o mém milostném životě není co vyprávět. A to co se povídá mně a Niallovi samozřejmě pravda není. Nejsme spolu, jsme pouze kamarádí, dobří kamarádi. A to, že u něj bydlím hned nemusí znamenat, že mezi námi něco je. Niall je pouze hodné muž, který mi pomohl." odpovím. Následuje ještě několik otázek o mé maličkosti než se rozloučíme a já letím opět do šatny, abych se opět a dnes již naposledy převlékla na focení. Už je asi půl jedné a já mám pěkný hlad, protože jsem ještě dneska neobědvala. 

,,Tak naposledy Jess, na. Jo a nech si ty legíny změníme akorát vršek." podá mi Nicole další oblečení a já si ho od ní s poděkováním převezmu a jdu si ho obléct. Nechám si tedy legíny a jinak vše sundám. Obleču si bílé tričko s límečkem a přes to bordový svetřík. Opět se usadím do židličky, kde se mi opět upraví make-up, na rty nanese hnědý lesk a nakulmují se mi vlasy než se jdu opět fotit. Jelikož Niall už je vyfocený jdu hned já. Pozuji několikrát a poté i s Niallem. Nakonec se rozejdeme na rozhovor. 

,,Tak ráda vás vidím hned ze začátku mi řekněte jak se vám spolu spolupracuje. ?" začne ihned redaktorka a nejprve koukne na Nialla. 

,,Mně osobně se s Jess spolupracuje velmi dobře. Je to talentovaná dívka stali se z nás velmi dobří přátelé." odpoví a já se musím pousmát, poté jdu odpovídat já. 

,,Já nemůžu než s Niallem souhlasit. Jsem ráda, že můžu spolupracovat zrovna s Niallem. Hlavně proto, že se s ním člověk opravdu nikdy nenudí." zasměju se a Niall samozřejmě taky. 

,,Bydlíte spolu, ale přesto tvrdíte, že jste pouze přátelé. Jaké to je bydlet spolu ? Však víte kluk a holka nevzcházejí z toho někdy trapné a vtipné situace ?" 

,,No vtipné určitě. Pořád se smějeme a vlastně spolu celkově skoro pořád trávíme čas. Takže těch vtipných je opravdu nespočet a trapných, těch moc nebylo." řekne nad čímž se musím lehce uchechtnout. 

,,Já jsem si na to docela rychle zvykla. Ted myslím na to nacházet Nialla ráno pouze v boxérkách jak dělá snídani......" 

,,To se stalo jenom párkrát." namítne Niall se smíchem. 

,,.....Ale já neříkala, že by mi to vadilo." zasměju se. Dokonce i redaktorku už donutíme k smíchu. 

,,Ted přejdeme k otázkám co se týče filmu. Co vaše postavy ? Jsou vám podobné ? Co se vám na nich líbí a co naopak rádi nemáte ?" nejprve odpovídá opět Niall a pak si slovo vezmu já. 

,,Moje postava je mi vlastně docela dost podobná. Ta holka je takový snílek úplně jak já. Miluju hudbu a tanec a taky máme podobný styl oblékání. Co se mi na ní líbí je, že je přeci jen asi více sebejistá nežli já, ale na druhou stranu se mi zase nelíbí jak je tvrdohlavá, ovšem to máme společné." následuje několik otázek než je konec a já se můžu jít převléci do svého oblečení a můžeme opustit studio. 

,,To bylo náročný." zívnu si když už sedíme v autě. 

,,Bylo, nemáš hlad protože já strašnej." koukne na mě. 

,,Jo já taky." přikývnu a chytnu se za moje břicho. 

,,Tak zajdeme někam na oběd ?" usměje se na mě a já ihned přikývnu. 


,,Jsem dneska fakt vyřízenej. Co bys řekla na to si pustit nějakej film ?" navrhne Ni když se příjdeme domů. 

,,Tak já se jdu převlíct a pak se na něco koukneme." usměju se a vyjdu schody do svého pokoje. Převleču se do světle modrých pohodlných kratásků a růžového tílka. Odlíčím se a poté se vrátím do obýváku kde už je Niall, který je taky převlečený a vybírá nějaký film. Nakonec se pohodlně usadíme a sledujeme film. Asi tak v půlce se mi začnou zavírat oči a já upadnu do říše snů. 


Niallův pohled

Otevřu oči a chvilku se rozkoukávám. Můj pohled padne na Jess, která je na mě úplně natisknutá a leží v mém obětí. Při pohledu na její kouzelnou tvář se musím usmát. Je tak nádherná a úžasná. Takovou holku jsem hledal celý život. Nějakou která by byla milá, vtipná, uměla si ze sebe udělat srandu, věděl bych že jí můžu cokoliv říct a byla by semnou kvůli mě, ne kvůli mé práci. A ted jsem jí našel. Ta úžasná holka tady semnou právě leží na gauči, ale já jsem takovej srab, že jí nedokážu říct co k ní cítím. Chtěl bych jí ochranovat, tisknout v obětí, šeptat do ucha jak je krásná a úžasná, líbat jí na její srdcovité rty a říkat jí jak moc jí miluju. Jenže se bojím, že já jsem pro ní jenom kamarád a tak to asi i zůstane. To je strašný pomyšlení. Musím jí to nějak říct, ale jak ? Nechci jí ztratit, ale asi bych jí to měl říct. 

Jenže bude moje city opětovat ?.................


S tímhle dílem nejsem moc spokojená, ale snad se alespon trošku líbí. Niki <3 

Q: Mikyny nebo svetry ? 

A: Já stoprocentně mikyny, nemám ráda svetry. 

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat