//15//

1.7K 92 35
                                    

,,Tak jdeme spát ?" zeptá se Niall, když k němu ulehnu do postele. 

,,A zazpíváš mi ?" uculím se na něj. 

,,Jasně, že jo." usměje se a přitáhne si mě blíže k sobě. Začne mi do ucha zpívat Change your ticket a já se nechám pouze unášet jeho hlasem. 

,,Dobrou noc." šeptnu s úsměvem když dozpívá. Skloní se ke mně líbajíc mě na rty. Nejprve jsem překvapená, ale po chvilce začnu spolupracovat. 

,,Co to bylo ?" zeptám se když se odtáhneme. 

,,No, já už ti to chtěl říct dlouho..víš já..............." 

,,Jess, vstávej." 

,,Nialle nech mě ještě spát." zamrmlám a otočím se na druhý bok. Chvilku je ticho, ale poté se pokojem roznese smích. ten smích, ale nepatří Niallovi. Otevřu oči a otočím se na vysmátou Camilu. 

,,Teda holka, to že jsi do Nialla zabouchlá mi je jasný už nějakou tu chvíli, ale to, že když automaticky myslíš, že s tebou spí v posteli on mi budeš muset vysvětlit. Kolikrát jste spolu spali ? Teda jako v jedný posteli nebo snad i nějak víc ?" uchechtne se a já po ní hodím polštář. 

,,Bud zticha a pro tvou informaci jsem u něj spala jenom jednou a to víš, když teda nepočítám jak jsme spolu usnuli na gauči. A zabouchlá do něj nejsem." namítnu. 

,,Jo a já jsem černovláska." uchechtne se a na prst si namotá pramen svých zářivě blondatých vlasů. 

,,Ale ted fakt, proč jsi myslela, že jsem Niall ?" přestane se smát. 

,,Protože se mi o něm tak nějak zdálo." řeknu. 

,,Fakt a co ?" hned je v pozoru a chce slyšet detaily. 

,,No ležela jsem u něj v posteli, on mi zpíval a pak.......pak mě políbil." řeknu to co si pamatuji. 

,,Páni." zářivě se usměje. 

,,To máš fuk, vstáváme at toho dneska stihneme co nejvíc, když večer odlítáš." vyskočím z postele. Obleču si černé minišaty bez ramínek s potiskem květin a hnědý tenký pásek. Následně vykonám raní hygienu a dám se do líčení. Nanesu make-up, řasenku a tmavě růžovou rtěnku. Když už jsme obě nachystané vydáme se do kuchyně. )

,,Ahoj holky." usmějou se na nás všichni. 

,,Ahoj." oplatíme jim a usadíme se ke snídani. 

,,Co máte dneska v plánu ?" zeptá se James. 

,,No asi se půjdeme prostě podívat a možná nakupvat." pokrčím rameny. 

,,Holky nechcete jít s náma ?" napadne mě a kouknu na El, Cheryl a Perrie. Jsem docela překvapená, že i přes to, že je Cheryl o hodně starší než já a mohla by být moje máma, rozumíme si. 

,,Já bohužel ne, musím za hodku jet na letiště." smutně se na nás podívá. 

,,Aha to je škoda, tak příště." věnuji jí úsměv. 

,,Ale já jdu." 

,,Já taky." zvedne ruku El s Perrie a tak se po snídani vydáme nakupovat. 


,,Holky co myslíte ?" zeptá se El, když má na sobě dlouhé černé šaty bez ramínek. 

,,Wow slušej ti." řekne Cam. Už nakupujeme tak dvě hodiny a já mám plé ruce tašek. Koupila jsem si černé tričko s bílým písmenem H na hrudi, černé kratásky, fialovou sukni s rozparkem, fialovu mikynu, černé legíny a černý korzet, který mi vnutily holky když jsme byly v obchodě se spodním prádlem. prý, že nevím kdy se mi bude hodit. O tom teda dosti pochybuju, ale tak nechtěla jsem jim kazit radost, jelikož jediná z nich, která ví o tom, že jsem ještě nikdy neměla kluka je Cam. Ano já vím je mi devatenáct let a v životě jsem nedostala pusu a jsem stále pana. Tak mě zabíjte. Když se rozhodneme, že toho pro dnešek bylo dost rozhodneme se zajít ještě do strabucks. 

,,A-ahoj mohla bych se s váma vyfotit ?" příjde k nám tak patnácti letá dívka. 

,,Ale jistě." usměje se Perrie a ihned si stoupne následovaná El. 

,,Mohla bych i s tebou ?" koukne na mě a já s přikývnutím a úsměvem vstanu a Cam nás vyfotí. 

,,Děkuju a Jess moc se těším na film určitě  bude super." usměje se na mě. 

,,Jé děkuju, no snad bude. Jinak se mi moc líbí tvůj overal." poukážu na její černý kalhotový overal." 

,,Děkuju, tak ahoj." usměje se a odejde. My si dopijeme kafe a taky vyrazíme domů. 


,,Ráda jsem tě viděla, snad se brzy zase uvidíme a zavolej až doletíš domů at nemám strach." obejmu Cam, když už jsme na letišti a je čas na to, aby odletěla. 

,,Taky jsem tě viděla a neboj zavolám." opětuje mi obětí a potí mě vystřídá Niall, který ji také obejme. Ona mu něco šeptne do ucha a on jí taky. Fajn vůbec ted nežárlím, vůbec. Sakra neměla bych, ale jo vadí mi to. Aghrr. 


Niallův pohled

Obejmu Camilu a ona mi začne šeptat do ucha. 

,,Vím, že jí máš rád, jako hodně rád, tak se mi o ní postarej a konečně jí to řekni." 

,,To je to tolik vidět ?" zeptám se. 

,,Jo, ale jenom ona to nevidí, ale cítí to stejný věř mi, na to už jí nějakou tu chvíli znám." rpo sebe se usměju a odtáhnu se od ní.  


Jessin pohled

Nasedneme do Niallova auta a já mu prostě musím znovu poděkovat. 

,,Opravdu děkuju Ni, za všechno. Nevím jak bych ti to mohla oplatit." 

,,Oplácíš mi to tvým upřímným úsměvem, nic víc nepotřebuju." usměje se na mě a mě jeho slova strašně moc zahřejou u srdce. Co se to se mnou děje když jsem s ním. Co ? Je tohle snad opravdu láska jak tvrdí Cam ? 

Že bych se poprvé v mém životě zamilovala ?.........


Tak co myslíte ? Je to láska ? Prosím o voltes a komentíky Niki <3 

Tak co myslíte ? Je to láska ? Prosím o voltes a komentíky Niki <3 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ten kluk mě jednou fakt zabije <3 <3 

Q: Barvíte si vlasy ? 

A: Já jo na blond ombré a zrovna zítra jdu na přebarvení :)))

Love from Movie (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat