O několik dní později
,,Tak hotovo." povzdechnu si, když hodím do kufru poslední kus svého oblečení v podobě modrého trička s dlouhým rukávem, zatímco Ni dole chystá snídani. Zavřu kufr a jdu se převléct do mého připraveného oblečení na cestu v podobě bílého tílka s nápisem Get moving, růžových žíhaných legín a černé kratší mikči. Jelikož raní hygienu už mám za sebou, pouze na obličej nanesu make- up a tělovou rtěnku. Uklidím do tašky ještě poslední věci a s povzdechem opustím pokoj. Musím se usmát když kuchyni najdu Nialla jak smaží na pánvi vajíčka, přejdu k němu a ze zadu ho obejmu.
,,Už máš sbaleno lásko ?" zeptá se.
,,Jo mám." řeknu do jeho zad než si stoupnu na špičky, abych mu věnovala polibek na krk. Spokojeně zabručí a tak postupně pokládám polibky po jeho krku. Než se naděju vypne sporák, otočí se ke mně, jeho ruce popadnou mé boky a on mě bez problémů vyzvedne na linku přičemž se vmísí mezi mé nohy a ihned spojí naše rty. Usměju se a zamotám mu prsty do vlasů, přičemž za ně lehce zatahám.
,,Nechce se mi odsud." povzdechnu si, když se odtáhneme.
,,Taky nechci, aby jsi odletěla. Ale zítra přiletíme s klukama do Londýna takež se zase brzo uvidíme." usměje se na mě.
,,A Nialle, no....bude to stejný až budu v Londýně ? Však víš zase budete s klukama pořád cestovat a, prostě se bojím, že to nebude takový jako tady." povzdechnu si.
,,Neboj nic se nezmění. Pravda je že na sebe asi budeme mít mín času než tady. ale my to zvládneme ano ?" koukne na mě.
,,Já vím, miluju tě." usměju se.
,,Taky tě miluju a ted pojd snídat princezno" vtiskne mi rychlý polibek než mě sundá z linky a jdeme se najíst.
,,Jess, Nialle." ozývá se ze všech stran když se nás bodyguardi snaží dostat do letištní haly. Bože ti paparazzi. Nakonec se jim to tedy podaří a přišel čas na to se rozloučit s Niallem.
,,Tak pa a zavolej až doletíš, uvidíme se zítra ano ?" koukne na mě ni když mě chytne za ruce. Tohle by byla hezká poslední chvilka před odletem kdyby se všude neozývalo mačkání fotoaparátů.
,,Dobře, pa." pousměju se než si mě přitáhne do polibku.
,,Miluju tě." šeptne ještě než se dotáhneme.
,,Miluju tě." zopakuji jeho slova než se rozejdu do letadla.
,,Ahoj Jess." řekne nadšeně Cam když mě spatří a ihned mi skočí kolem krku.
,,Ahoj." usměju se na ní a oplatím jí obětí.
,,Tak si vem kufr a pojedeme ?" zeptá se a já přikývnu. Vezmu si tedy svůj kufr a následně vylezeme z letiště. Jedeme ke mně domů domů, kde já hned zavolám Niallovi, vybalím si věci a s Cam si povídáme. Následně příjdou domů rodiče se kterými se samozřejmě taky zakecám. Musím jim přeci všechno povyprávět. A co si budeme povídat táta chce hlavně slyšet všechno o Niallovi. Ne, že by mamka nechtěla, ale znáte táty no. Pak se domluvíme s Cam že u ní dneska přespím takže vyběhnu nahoru, abych si sbalila věci, převleču se do broskvového Reebok tílka a šedých kratásků. Ještě se domluvíme, že se stavíme koupit pizzy a tak tak taky uděláme. Musím přiznat, že mi Londýn chyběl. I když Amerika je nádherná a já bych tam určitě jednou chtěla bydlet, vždycky se budu ráda vracet sem. Co mě ale úplně nejvíce překvapí je, že při cestě narazíme na několik lidí, kteří se semnou chtějí vyfotit.
Už asi tak dvě hodiny sedíme u Cam na posteli a povídáme si, když mi začne zvonit mobil a já ho zvednu.
,,Ano ?" zeptám se jelikož netuším kdo mi volá.
,,Dobrý den tady Simon Cowell, mluvím se slečnou Jessicou Jonesovou ?" řekne a mně málem vypadnou oči z důlku. Co mi mlže sakra chtít.
,,Ano to jsem já, dobrý den." řeknu slušně.
,,Jess, měl bych pro vás nabídku. Mohla by jste se zítra dostavit ve dvanáct do mé kanceláře v Londýně ?" šokovaně se chytím za pusu zatímco Cam mi věnuje nechápavý pohled.
,,Samozřejmě, moc ráda."
,,Dobrá, adresu vám pošlu esemeskou, budu se tedy těšit zítra. Nashledanou."
,,Já také, nashledanou." řeknu a típnu hovor.
,,Kdo to byl ?" zeptá se hnedka zvědavě Cam.
,,T-to byl Simon Cowel." řeknu a stále jsem docela mimo.
,,Počkej jako TEN Simon Cowell ?" začne se ujištovat a já neschopna slova pouze přikývnu.
,,A co chtěl ?"
,,No mám s ním zítra ve dvanáct schůzku u něj v kanceláři. Prý pro mě má nějakou nabídku."
,,Páni to je úžasný." řekne nadšeně a obejme mě. Já hned samozřejmě musím zavolat Niallovi, abych mu to sdělila. Sice pořád nevím co mi někdo jako on může chtít, ale snad to bude něco dobrého.
V tu chvíli, mě opravdu nenapadlo, že to může být další krok k nové etapě mého života, k jeho změně a hlavně ke splnění mého snu....
Tak a už nás čeká jenom jeden díl a Epilog. Prosím o voltes a komenítky Niki <3
Q: Jak se máte ?
A: Jsem taková unavená a možná trochu přešlá, ale jako jinak dobrý :D
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
FanfictionNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...