Když si tedy vybalím všechny své věci rozhodnu se ještě převléci. Vyndám si s kufru obyčejné bílé tričko a tmavě modrou minisukni. Obleču si to na sebe, poupravím se, vezmu kabelku a opustím pokoj hledajíc Nialla. Málem se tady ztratím ale nakonec najdu kudy sejít dolů. Přejdu k zábradlí, ze kterého je krásně vidět na obývák. Niall sedí s mobilem v ruce na obří pohovce a já sedju schody k němu.
,,Můžeme jít ?" zeptá se když si mě všimne a poté co já přikývnu se zvedne ze sedačky. Opustíme dům nasedající do jeho auta.
,,A kam by jsi chtěla ?" zeptá se když už sedíme vevnitř.
,,Nevím, moc jsem toho tady ještě neviděla." pokrčím rameny.
,,Takže to necháš na mě ?" zeptá se.
,,Naprosto." uchechtnu se a on se rozjede.
,,Kam jedeme ?" zeptám se.
,,Uvidíš."
,,Páni je to tady moc hezký." řeknu když se procházíme krásným parkem.
,,Žejo ? Strašně rád sem chodím. Třeba si jen sednout na lavičku a přemýšlet." pousměje se.
,,Přemýšlet ? O čem ?" optám se.
,,Tak různě, je toho víc." pokrčí rameny sklápějíc svůj pohled na svoje boty.
,,Aha." řeknu pouze přikyvujíc.
,,A víš co je tady úplně nejlepší ?" zeptá se když už pomalu vycházíme z praku.
,,Co ?"
,,že kousek odsud je krásné náměstí, pojd." usměje se na mě a já ho s přikývnutím následuji.
,,Páni je to fakt krásné." řeknu s pohledem na výlohami osvícené náměstí, velké náměstí, které má veprostřed fontánu.
,,Jo a taky tady dělají to nejlepší zmrzlinu v celém LA." řekne nadšeně a já se na něj podívám stylem aka: To jako vážně ?
,,Fakt, sám jsem to testoval." poklepe se hrdě po hrudi načež se já zasměju.
,,Dáme si ?" zeptá se.
,,No když je to ta nejlepší zmrzlina v LA tak přece musíme ne ?" zasměju se a rozejdeme se ke stánku.
,,Jak chceš ?" zeptá se mě.
,,Vanilkovou." usměju se vytahujíc peněženku zatímco on diktuje naší objednávku.
,,Na a schovej tu peněženku." podá mi zmrzlinu a urychleně zaplatí, než stihnu něco namítnou.
,,Ale Nialle." povzdechnu si když si s našima zmrzlinama sedáme na lavičku.
,,No prostě platit nebudeš a je to." uchechtne se.
,,Tak děkuju." poděkuji a olíznu svou vanilkovou točenou zmrzlinu. Je fakt výborná.
,,Tak co chutná ?" zeptá se s úsklebkem když si všimne mého blaženého úsměvu.
,,Je výborná." řeknu.
,,Já to říkal." řekne hrdě nad čímž já protočím očima, ale hned nato se zasměju. Oklepu se zimou když dojíme zmrzlinu, protože se za tu dobu docela ochladilo.
,,Je ti zima ?" zeptá se a já přikývnu.
,,Trochu." hned jak to řeknu si sundá sovu tmavě modrou mikinu dávajíc mi jí přes ramena.
,,Nialle ne bude ti zima, mělo mi dojít, že bude chladněji." chci si mikinu sundt, ale jeho ruce na mých ramenou mě v tom zastaví.
,,Nech si jí." koukne mi do očí a mně jakoby v ten moment poskočilo srdce. Nevím přesně co to bylo, ale asi si toho radši nebudu všímat.
,,Tak děkujuu." usměju se na něj strkajíc své ruce do rukávu jeho mikiny, která je sakra pohodlná a voní po něm.
,,Udělám ti fotku jdi k tý fontáně." usměje se na mě vytahujíc svůj mobil. Překvapeně na něj kouknu, ale stoupnu si k fontáně jak řekl. Vyfotí mě normálně.
,,A ted nějakou pozu." řekne mi a já si tedy stoupnu z profilu, lehce krčíc kolena, ruce si poločím na stehna a usměju se do mobilu.
,,Supe." usměje se na mě.
,,A ted ty." řeknu beroucí jeho mobil do ruky a prohodíme si místa.
,,A ted společně." usměje se když ho vyfotím a tak přejdu k němu, on vezme mobil do ruky, přepne režim na přední kameru a uděláme si několik fotek.
,,Nechceš zajít na večeři at nemusíme nic vařit ?" zeptá se a já tedy přikývnu. Po večeři, kterou samozřejmě platil Niall, jelikož mě prostě nenechá platit jedeme "domů"
,,Nialle já se půjdu vysprchovat a půjdu spát." zívnu si. Je docela brzo, asi devět, ale já jsem dneska unavená protože byl náročnej den.
,,Dobře tak dobrou a hezký sny." usměje se na mě a následně se ke mně skloní líbajíc mě na tvář. Lehce zčervenám.
,,Dobrou." řeknu a rychle zmizím než si všimne mých rudnoucích tváří. Říkáte si, ježiš ta toho nadělá vždyt je to jen jedna pusa na tvář, ale já prostě nemůžu za to že moje tváře rudnou nad každou kravinou. Zalezu tedy do sprchy, a poté ještě zavolám Camile abych jí řekla co vše s e dneska stalo. Je docela překvapená a tak si povídáme asi patnáct minut než opravdu ulehnu do pohodlných peřin a s úsměvem na tváři se nechávám unášet do říše snů. S úsměvem a myšlenkou na toho blondatého Ira o kterém ani nevím proč, ale musím pořád přemýšlet. Je od něm moc hezký všechno to co dělá. Je to skvělej kluk, to vím i když ho znám pouze pár dní. S těmito myšlenkami tedy usnu.
Holky omlouvám se, ale je to naprosto strašnýýý já vím. teda nevím, nevím co tohle je ale omlouvám se. Niki <3
Q: Nejoblíbenější a nejmín oblíbené Album od 1D ?
A: Nejoblíbenější je asi', tyjo nevím no to asi nedokážu říct, ale nejmín oblíbení je asi FOUR.
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
Fiksi PenggemarNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...