O týden později
A je to tady, dneska je premiéra našeho filmu. Jupíí, už se nemůžu dočkat i když jsem zároven trochu nervozní, protože je to velká akce. Vstanu z postele. Opět jsem tady sama jelikož Niall je už od včerejška zase pryč s klukama a vrátí se až asi ve dvě to se půjdou připravovat k Harrymu domů jelikož holky, tím myslím Perrie, El a Soph se semnou příjdou připravovat sem. Jdou tam samozřejmě s náma, bez toho by to nešlo. Hodím na sebe fialové tričko a fialové legíny, vykonám hygienu a sejdu do kuchyně abych se nasnídala. Je mi tady docela smutno. Stýská se mi po Niallovi. A to ještě není pryč tak často jak může být. Co až budou mít turné ? Už jsem o tom hodněkrát přemýšlela, ale věřím, že mys Niallem to zvládneme, protože ta doma co jsem tady v LA a obzvlášt poslední týden co jsem s Niallem, je to nejlepší v mém životě.
,,Ahoj Jess, tak šup šup jdeme na to, není času na zbyt." řekne Soph hned jak jim otevřu dveře a už se všechny ženou do mého pokoje s šatami v rukou. Pro sebe se uchechtnu a následuji je.
,,tak se nejdříve pojdte obléct." usměju se a tak všechny vytáhneme své šaty z ochraného obalu a začneme se oblíkat.
Moje šaty jsme dělali spolu s Nicole a Vanes, teda dělaly, spíše vymýšlely, protožo to pouze ony je vyráběly. Ale já myslím, že se nám povedly ne ? Já jsem s nima teda naprosto spokojená.
,,Páni sluší ti to Jess. Jsou fakt krásné." usměje se na mě Perrie.
,,Jo ? Moc děkuju. Vy všechny taky vypadáte úžasně." usměju se na ně a dáme se do upravování nás samotných. Nejprve líčím já El a Perrie Soph. Udělám El podklad, nalepím jí umělé řasy jak si přeje a rty jí přejedu leskem. Nakonec jí ještě nakroutím vlasy. Fakt vypadá dobře. POté se vystřídáme a ona semnou začne pracovat.
,,Tak se můžeš podívat." usměje se na mě a já tedy asi po půl hodině otevřu oči abyhc se na sebe mohla podívat. Prakticky bezchybný make-up, řasenka a lesk na rty. Vlastně to samé jako má ona, akorát mám svoje řasy. No a vlasy mám spletené ve volném copánku, který mám přehozený přes rameno na jehož straně nemám ramínko šatů.
,,Páni, děkuju." usměju se na ní.
,,Není zač. S tebou je radost pracovat a ani nevíš jak ti závidím tvoje řasy." usměje se na mě než se obě lehce zasmějeme.
,,Holky to chce fotku." usměje se Perrie a tak se hned vyfotíme.
,,Holky jsme tady." slyšíme ze zdola hlas Louiho a tak si každá nazujeme své boty a vylezeme z pokoje. Nejprve sleze Soph ze schodů následuje jí Perrie, El a ted je řada na mě. Fajn, snad se budu Niallovi líbit. Zhluboka se nadechnu a začnu scházet schody přičemž svůj pohled psojím s tím Niallovým, který se usmívá a mně tak spadne docela kámen ze srdce. Kdžy už jsme na posledním schodu natáhne ke mně ruku, kterou příjmu a přejdu k němu.
,,Moc ti to sluší lásko." šeptne mi do ucha zatímco mě drží v obětí a já se usměju. Jo a samozřejmě zčervenám, ale to snad ani nemusím říkat.
,,Děkuju tobě taky." řeknu když se od něj lehce odtáhnu a prohlédnu si ho. Pouze se usměje a přitáhne si mě k polibku.
,,Ale notak jdeme, na tohleto budete mít čas večer." zasměje se Loui a tak se od sebe odtáhneme a taky se zasmějeme. Opustíme tedy vilu a k mému překvapení nastoupíme do svou bílých limuzín.
,,Tak jdeme na to ?" zeptá se mě potichu Niall, když auto pomalu zastavuje a řidič vylézá, aby nám otevřel dveře.
,,Nialle jak vypadám ? Co když se ztrapním nebo tak něco ?" začnu panikařit zatím co Loui s El už vylézají ven.
,,Nbeoj jsi dokonalá a krásná a já i kluci a holky jsme tam s tebou, neboj zvládneme to." usměje se a pohladí mě po tváři.
,,Miluju tě." usměju se na něj.
,,Taky tě miluju." řekne než vyleze z auta a pomůže vylézt i mně. Bože to je poprvé co stojím na červením koberci. Okamžitě se ozve křik lidí, kteří zde stojí a že jich není fakt málo. Niall s úsměvem obmotá ruku kolem mého pasu a zamává do davu, já udělám to samé. Projdeme červeným kobercem až na konec, kde na nás doslova čekají desítky fotografů, aby si nás mohli vyfotit u plátna, poté ještě podáme několik rozhovorů, jdeme se vyfotit a podepsat fanouškům a poté už vlezeme do kina a čekáme až film začne.
,,Páni bylo to lepší než jsem čekala." usměju se když film skončí a všichni se mnou souhlasí. Poté se spolu s holkama vydám do mé šatny a kluci s Niallem do té jeho aby jsme se převlékly na After party. Převleču se do tmavé modrých legín a šedého volnějšího trička s dlouhým rukávem, které má celá holá záda. Poupravím make-up a jde se oslavovat.
A tak skončila jedna etapa z mého života, co mě čeká dál ?
S tímto dílečkem nejsem moc spokojená, ale tak co se dá dělat :( Psoím o voltes a komentíky. Niki <3
Holky poslušně hlásím že nám do konce zbývají dvě kapitolky a Epilog a poté příjde samozřejmě nová storka, která se bude jmenovat Camp Anorexia a myslím, že už z názvu poznáváte o čem to tak asi bude. No asi to bude takové trošku jiné než moje dosavadní knížky, ale uvidíme jak se to vyvine :) tak doufám že se těšíte tak jako já :))
Q: Které šaty holek se vám líbí nejvíce ?
A: Mně Jessiny, Eliny nebo Perriyny, nedovedu si asi úplně vybrat :D
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
FanfictionNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...