,,Zlato." slyším Niallův hlas a následně cítím jeho rty nejprve na mé tváři než se přesunou do koutku mých úst a já se usměju a otevřu oči.
,,Copak ?" zeptám se.
,,Musím jet s klukama, ale neboj v sedm jsem tady jako na konci a vyrazíme si." usměje se na mě.
,,Dobře, už se těším." řeknu než mi věnuje polibek, který chvilku trvá.
,,Já taky, ale vůbec se mi od tebe nechce." smutně se na mě podívá a já se lehce zasměju.
,,Jen jdi a nahraj to pořádně." uchechtnu se.
,,Tak pa." vtiskne mi ještě jeden rychlý polibek než zmizí z pokoje. Pro sebe se usměju a vylezu z postele, kterou ustelu a následně opustím Niallův pokoj. Ano spali jsme spolu. Teda ne spali jako spali, ale spali jako spali. Chápete. Zalezu do svého pokoje, kde nejprve vykonám raní hygienu a poté ze sebe stáhnu Niallovo černé tričko a obleču si své černé kratší tričko a černé legíny. Rozhodnu se, dojít si pro snídani do starbucks a tak si vezmu mobil, peněženku, klíče, nasadím sluneční brýle, nasadím černé lodičky s otevřenou špičkou a vyrazím ven. Co mě ale překvapí je, že téměř hned jakmile opustím bránu vily se u mě objeví nějaký fotograf, který začne téměř až zběsile mačkat spoušt na fotoaparátu a tak mě fotit. Co chce ? Vždyt tady není Niall tak proč tady fotí mě ? Také na mě začne pokřikovat různé otázky zatímco já ho ignoruji a pokračuji sovu cestou do starbucks. Jen klid a nevšímej si ho. Říkám si v hlavě rady, které mi dával Ni. Absolutně mu tedy nevědnuji pozornost a jen si uživám raní krásné LA. Když dorazím do starbucks objednám si karamelové latté a čokoládový mufin a s mojí objednávkou se opět vydám v klidu domů, tentokrát už naštěstí bez doprovodu fotoaparátů. Akorát když dosnídám mi začne hrát telefon a já příjmu hovor od Cam.
,,Ahoj kočko tak co je novýho ?" ozve se její veselý hlas.
,,Ahoj, no....něco by bylo." kousnu se do rtu, abych zahnala ten bláznivý úsměv, kterého se již od rána nedokážu zbavit.
,,Povídej." ihned mě vyzve.
,,No tak nějak se to včera vyvinulo a Niall mi řekl, že mě miluje a pak jsme se tak nějak líbali a......" dostanu ze sebe a nakonec se rozhodnu svůj úsměv ani neskrývat jelikož to vůbec nemá smysl.
,,Počkej počkej, hezky pomaloučku a postupně, řekni mi přesně co se všechno stalo." uchechtne se a tak jí všechno přesně povyprávím.
,,Páni tak on se konečně rozhoupal. Fakt nemůžu uvěřit, že jste konečně spolu. Moc vám to přeju." z jejího hlasu poznám, že se usmívá.
,,Počkej, ale my vlastně nějak jako nejsme spolu, teda nejspíš." vydrkotám ze sebe, jelikož vlastně sama nevím co ted jsme.
,,Jak myslíš, že nejste spolu ? Řekli jste si svoje city, líbali se, spali u sebe a ráno se zase líbali, proč by jste nebyli spolu ?"
,,Já nevím, ale nebavili jsme se o tom."
,,Já se z vás picnu, hale dneska máte to rande ne ? Tak se ho klidně zeptej jestli nevíš jak to mezi váma je."
,,Asi radši jo." usměju se. Povídáme si ještě asi hodinu a půl. Pak volám i s rodičema jelikož jsem s nima už asi tři dny nemluvila a ten den mi tak nějak uteče že zjistím, že už je šest a tak se jdu připravit. Po chvilkové úvaze si obleču tmavě modré minišaty s dlouhým rukávem a černé silonky. Na obličej nanesu make up, řasenku, hnědé stíny, kočičí linky a tmavě růžovou rtěnku. Vlasy nechám volně a jsem hotová. Slyším zachrastění klíčů v zámku a tak sejdu do obýváku.
,,Ahoj zlato." usměje se na mě.
,,Ahoj Ni." oplatím mu úsměv.
,,Moc ti to sluší, já se jenom rychle převleču a můžeme jít ?" koukne na mě tázavě a já přikývnu. Když kolem mě prochází vtiskne mi lehký polibek na rty než zmizí nahoře.
,,Tak jdeme." objeví se tady po chvilce, chytne mě za ruku přičemž proplete naše prsty a víjdeme ven. Ihned je u nás několik paparazzi a já lehce znervozním jelikož se přeci jen držíme za ruce a asi si ted budou všichni myslet, že jsme spolu. Ale jsme ? Nastoupíme do auta a jedeme mě neznámo kam. Nakonec se ocitneme před pěknou restaurací a tak jdeme na večeři.
,,Ty Jess, proč jsi v tom Disneylandu pořád tak koukala na propletené ruce Louiho a El ?" zeptá se Ni, když sedíme na zahradě s vínem a povídáme si. Byli jsme totiž na večeři a pak jsme se různě procházeli po LA a nakonec jsme se rozhodli si jít ještě sednout sem. Mimochodem jsem si to moc užila, protože to bylo opravdu úžasný.
,,No, já jsme jen tak přemýšlela jak moc bych chtěla mít přítele se kterým se bduu moc držet za ruku a prostě to všechno." lehce zčervenám.
,,Vždyt ho mít můžeš, víš já jsem se tě chtěl tak nějak no, oficiálně zeptat jestli, jestli budeš mojí přítelkyní." nervozně se kousně do rtu zatímco na mě upře své modré studánky.
,,Moc ráda." usměju se a než se naděju on přitiskne své rty na ty mé a tak se tam líbáme.
,,Už o tebe nikdy nechci přijít, když jsi ted konečně moje." zašeptá když se ode mě nakousíšek odtáhne.
,,Nepříjdeš o mě, když jsem ted konečně tvoje." usměju se a tentokrát jsem to já kdo spojí naše rty.
No nejsou ty dva prostě k sežrání ? :D Prosím o voltes a komentíky Niki <3
Panebože nemůžu tomu uvěřit 39 místo a pře 3k přečetní. Vím že je už trapné vám pořád děkovat, ale prostě vám děkuju lásky moje :D <3 <3
Jinak se omlouvám, že je díl až ted, ale absolutně jsem dneska nestíhala jelikož jsem byla v kině a pak měla tréning, takže jsem byla fakt celý den pryč.
Q: Viděly jste tu novou krásku a zvíře ? Pokud ano jak se vám líbila ?
A: Já na ní byla právě dneska a bylo to fakt hezký :))
ČTEŠ
Love from Movie (N.H.)
FanfictionNa jedné straně dívka, která tíhne láskou k herectví,ale mimo to také ke zpěvu a tanci. Dívka, která když dostane pozvání na konkurz je naprosto štastná. A na straně druhé slavný zpěvák, který o herectví nikdy nestál, ale přesto je svým manažerem do...